Αρχική Διάστημα NASA: Πάνω από 2.600 εξωπλανήτες θα μπορούσαν να κατοικηθούν

NASA: Πάνω από 2.600 εξωπλανήτες θα μπορούσαν να κατοικηθούν

exoplanitis

Πού είναι οι εξωπλανήτες; Σε πολλά μέρη! Και οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν ανακαλυφθεί μέχρι στιγμής βρίσκονται σε μια σχετικά «μικρή» περιοχή του γαλαξία μας.

Το «Μικρό», όπως μπόρεσαν να διερευνήσουν τα σημερινά τηλεσκόπια, σημαίνει σε χιλιάδες έτη φωτός από το ηλιακό σύστημα.

sun nasa
NASA/JPL-Caltech/T. Pyle

Ο Ήλιος και το ηλιακό μας σύστημα σε σχέση με τον Γαλαξία. Ο λευκός κύκλος υποδεικνύει την περιοχή όπου έχουν βρεθεί οι περισσότεροι εξωπλανήτες με τα σημερινά τηλεσκόπια.

Οι αστρονόμοι πιστεύουν ότι σχεδόν κάθε αστέρι στο σύμπαν θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον έναν πλανήτη. Κατά συνέπεια υπάρχουν τρισεκατομμύρια πλανήτες, που περιμένουν να βρεθούν.

Για να γίνει πιο «σαφές» πόσοι πλανήτες μπορούν να υπάρχουν δυνητικά σε τροχιά, το μόνο που εχετε να κάνετε είναι να βγείτε έξω μια καθαρή νύχτα και κοιτάξετε ψηλά στα αστέρια. Σχεδόν κάθε αστέρι που μπορείτε να δείτε έχει τουλάχιστον έναν πλανήτη σε τροχιά γύρω του, και πιθανότατα, αρκετούς.

Η NASA, μετά από 9 χρόνια στο διάστημα συλλέγοντας δεδομένα που αποκαλύπτουν ότι ο ουρανός είναι γεμάτος από τρισεκατομμύρια κρυμμένους πλανήτες, το «τερματίζει» με τις επιστημονικές λειτουργίες του διαστημικού τηλεσκοπίου Kepler.

Ο Κέπλερ ανακάλυψε πάνω από 2.600 πλανήτες, μερικοί από τους οποίους θα μπορούσαν να είναι πολλά υποσχόμενα μέρη για ζωή.

Πηγή: exoplanets.nasa