Αρχική Ειδήσεις Αττική Οδός: Έτσι θα συνδεθεί Κατεχάκη με Βουλιαγμένης

Αττική Οδός: Έτσι θα συνδεθεί Κατεχάκη με Βουλιαγμένης

0
siragga eurokinissi
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Διαφήμιση

Στα άμεσα πλάνα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται η επέκταση της Αττική Οδού μέχρι την Λεωφόρο Βουλιαγμένης και από εκεί μέχρι το Ελληνικό μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο οδήγησης σε μόλις 10 λεπτά.

Ουσιαστικά πρόκειται για επέκταση της Αστικής Σήραγγας Ηλιουπόλης, η οποία παίρνει «σειρά» μετά τη δημοπράτηση της πρώτης επέκτασης της Αττικής Οδού από τη Λεωφόρο Κύμης μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό.

Όπως σημείωσε στο ypodomes.com στέλεχος της αγοράς με γνώση στο θέμα, η Σήραγγα Ηλιούπολης είναι απαραίτητη για να δημιουργηθεί ένας δεύτερος κάθετος οδικός άξονας στην πρωτεύουσα που να συνδέει τα νότια με το βόρεια προάστια.

Μέχρι σήμερα, μοναδικός τέτοιος άξονας είναι η Λεωφόρος Κηφισού, η οποία αναμένεται να «ανακουφιστεί» σημαντικά από τη δημιουργία της σήραγγας που θα ενώσει την Κατεχάκη με την Λ.Βουλιαγμένης. Ο νέος άξονας θα εξασφαλίζει γρήγορη μετακίνηση όχι μόνο στα βόρεια προάστια αλλά και στην Ανατολική Αττική και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Η επέκταση μέχρι την Λεωφόρο Βουλιαγμένης

Η επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς το Ελληνικό θα περιλαμβάνει μια σήραγγα χωρίς εξόδους που θα συνδέει σε χρόνο ρεκόρ την Λεωφόρο Κατεχάκη με την Λεωφορο Βουλιαγμένης. Ουσιαστικά η Αττική Οδός θα φτάσει μέχρι την λεωφόρο που συνδέει το κέντρο με τα νοτιότερα προάστια της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το βασικό σχέδιο είναι η κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο παραπάνω από 3χλμ, με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής εκεί που τερματίζει σήμερα η Δυτική Περιφερειακή Υμηττού και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Η διαδρομή θα απαιτεί περίπου 1-2 λεπτά όταν σήμερα πολλές φορές απαιτούνται μέχρι και 30 λεπτά σε ώρες αιχμής.

kinisi eurokinissi
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ (EUROKINISSI/Σωτήρης Δημητρόπουλος)

Ο ανασχεδιασμός της Βουλιαγμένης

Στο ίδιο έργο περιλαμβάνεται και το project «ελεύθερη Λεωφόρος Βουλιαγμένης», που σχετιζεται ευθέως με την λειτουργία του νέου πόλου στο Ελληνικό.

Πρόκειται για τον ανασχεδιασμό της Λ.Βουλιαγμένης σε μήκος περίπου 3 χιλιομέτρων με την ανισοπεδοποίηση τουλάχιστον 4 ισόπεδων σήμερα κόμβων στη συμβολή με τις οδούς Δωδεκανήσου, με την Εθνάρχου Μακαρίου και Μαυρομιχάλη, με την Ανεξαρτησίας-Κύπρου και την Εθνικής Αντιστάσεως-Λεωφόρο Αλίμου. Σε όλο αυτό το τμήμα θα λειτουργούν 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση από 3 σήμερα, με την κατάργηση της μεσαίας νησίδας. Η «ελέυθερη» Λεωφόρος θα εκτείνεται μέχρι το ύψος του Ελληνικού, από εκεί και έπειτα θα συνεχίζει ως έχει σήμερα.

Με πληροφορίες από michanikos

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΣφραγίζεται η μυστηριώδης «Πύλη της Κολάσεως»
Επόμενο άρθρο«Λύγισε» η Κάλυμνος από την σφοδρή κακοκαιρία – Ζητήθηκε και η συνδρομή Λέκκα