Αρχική Επιχειρείν Τηλεπικοινωνίες: Εγκρίθηκε η εξαγορά της WIND από την UG

Τηλεπικοινωνίες: Εγκρίθηκε η εξαγορά της WIND από την UG

0
wind
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Μία νέα περίοδος ξεκινάει για την αγορά των τηλεπικοινωνιών μετά την συγχώνευση της WIND με τη NOVA. Συγκεκριμένα, μετά την έγκριση που δόθηκε από την  Ευρωπαϊκή Επιτροπή/Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού για την εξαγορά της WIND Ελλάς από την United Group (UG), αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Ιανουάριο του 2022. Για την ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται η μεταβίβαση των μετοχών που κατέχει η Crystal Almond Holdings Limited, μητρική εταιρεία της WIND Ελλάς, στη United Group.

Με την συγχώνευση των WIND και NOVA, οι τηλεοπτικοί πάροχοι στην Ελλάδα που έχουν πρόσβαση σε σταθερή-κινητή τηλεφωνία, τηλεοπτικά προγράμματα και σύνδεση στο διαδίκτυο, από τέσσερεις γίνονται πλέον τρεις.

Η εξαγορά της Wind από την United Group και ο νέος παίκτης που έρχεται αναμένεται να ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού για ΟΤΕ και Vodafone. Εξάλλου, ήδη η αξία της συμφωνίας εκτιμάται στα 950 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβάνεται το τίμημα της εξαγοράς και το χρέος της Wind προς τους σημερινούς μετόχους της, ύψους περίπου 400 εκατ. ευρώ).

Η ανακοίνωση της WIND Ελλάς

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Wind Ελλάς, η ένταξη στον κορυφαίο όμιλο τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς και η επικείμενη συγχώνευση με τη Nova, σηματοδοτεί μία νέα, συναρπαστική εξέλιξη για την ανάπτυξή της καθώς ενισχύει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, δυναμώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά και εμπλουτίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές και τις επιχειρήσεις.

Με τον ανταγωνισμό στις τηλεπικοινωνίες να εντείνεται με τους παρόχους να επενδύουν δυναμικά και στη συνδρομητική τηλεόραση ως μέρος της 3play στρατηγικής η United Group στοιχηματίζει στην διεύρυνση της πελατειακής της βάσης καθώς θα μπορούν να προσφερθούν συνδυαστικά προγράμματα κινητής και τηλεόρασης στους συνδρομητές, ενώ θα μειωθεί σημαντικά και το κόστος λειτουργίας.

Η νέα εταιρεία υπολογίζεται πως θα έχει περίπου 1,3 εκατ. συνδρομητές σταθερής και θα βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από τον ΟΤΕ, και προστίθενται επίσης και οι 924.000 πελάτες κινητής με συμβόλαιο που είχε η Wind, ενώ με βάση τα έσοδα θα βρίσκεται στην τρίτη θέση πίσω από ΟΤΕ και Vodafone.  Παράλληλα θα υπάρξει ακόμα ένας δυνατός παίκτης στη μάχη της οπτικής ίνας, καθώς η Wind είχε ανακοινώσει 421.000 κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών (NGA) και σχέδια για επέκταση αυτών.

Στα 200 εκατ. η επένδυση της United Group στην Ελλάδα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, έχει αναφέρει πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις σε νέες υποδομές και στρέφεται στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Ο κ. Γεωργιόπουλος έχει υπογραμμίσει πως ένα σημαντικό στόχο της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και –όπου είναι εφικτό– η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές. «Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα», τόνισε.

«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιόπουλος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Απρίλιο. Από πλευράς της, η CEO του United Group  Victoriya Boklag σημείωσε πως  «αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας».

Με πληροφορίες από naftemporiki, businessdailynews

Διαφήμιση