Αρχική Τουρισμός Β. Κικίλιας: Κάνουμε πρωταθλητισμό ποιότητας και ταξιδιωτικής εμπειρίας

Β. Κικίλιας: Κάνουμε πρωταθλητισμό ποιότητας και ταξιδιωτικής εμπειρίας

0
Τουρισμός - Κικίλιας
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Ως ο κορυφαίος προορισμός για την Ευρώπη το 2021 (Europe’s Leading Destination 2021) ανακηρύχθηκε η Ελλάδα στον διεθνή τουριστικό θεσμό World Travel Awards.

Με αφορμή την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για το 2021, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε σχετικά:

«Η Ελλάδα αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη διαχείριση της πανδημίας, τα ιατρικά και ταξιδιωτικά πρωτόκολλα.

Απέδειξε στον πλανήτη ότι είναι ο ομορφότερος αλλά και ο ασφαλέστερος προορισμός.

Το διεθνές αυτό βραβείο για το 2021, έρχεται να επιβεβαιώσει ότι πλέον στον Τουρισμό κάνουμε πρωταθλητισμό ποιότητας και ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Η Ελλάδα θα έχει φέτος τουρισμό και τον Νοέμβριο, οι επαγγελματίες του χώρου πρέπει να ετοιμάζονται για ένα ισχυρό 2022».

Τα World Travel Awards ιδρύθηκαν το 1993 για να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία σε όλους τους βασικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας. Σήμερα είναι ένας καταξιωμένος θεσμός που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Β. Κικίλιας: «Στον τουρισμό, το αύριο, προετοιμάζεται από σήμερα»

Σε συνέντευξη που έδωσε ο κ. Κικίλιας στην εφημερίδα Real News, μίλησε για την παράταση της τουριστικής περιόδου, καθώς και για τα σχέδια για την τουριστική περίοδο του 2022.

Όταν ερωτήθηκε για την τουριστική περίοδο και πως συνεχίζεται στα τέλη πλέον του Οκτωβρίου, απάντησε ο υπουργός ότι «η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα για τον ελληνικό τουρισμό. Είναι και λογικό και εφικτό, διότι από τα μέσα της άνοιξης έως και τον Οκτώβριο, η Ελλάδα είναι πολύ ελκυστικός προορισμός για εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες που επιλέγουν μια διαφορετική εμπειρία διακοπών, σε ένα πιο χαλαρό και ήρεμο περιβάλλον συγκριτικά με τους μήνες της τουριστικής αιχμής, επισκέπτες με ξεχωριστά ενδιαφέροντα που εκτείνονται και πέρα από το κλασικό μας asset “ήλιος και θάλασσα”».

«Φέτος, λόγω της διετούς υγειονομικής κρίσης και των περιοριστικών μέτρων, περιμέναμε την επέκταση της σεζόν και είχαμε προετοιμαστεί ανάλογα γι’ αυτό το ενδεχόμενο», προσέθεσε ο κ. Κικίλιας.

Για το μέλλον της τουριστικής περιόδου του επόμενου έτους και τη δυνατότητα να επιφέρει τα έσοδα του 2019 ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι «από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, οι αφίξεις μη κατοίκων ταξιδιωτών αυξήθηκαν κατά 79,2% και οι σχετικές εισπράξεις κατά 135,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020, ενώ αντιστοιχούν στο 50% των εισπράξεων του 2019».

«Θα πάμε καλά και τον Νοέμβριο»

Τον Αύγουστο, οι εισπράξεις διαμορφώθηκαν στο 75,8% εκείνων του Αυγούστου του 2019, αλλά τα πιο αισιόδοξα και ενθαρρυντικά μηνύματα είναι τώρα. Η πληρότητα στα ξενοδοχεία τον Σεπτέμβριο κατέγραψε ποσοστό πάνω από 65% σε όλη τη χώρα και, όπως δείχνουν τα πράγματα, από τις κρατήσεις και τις συμφωνίες που κάνουμε, για ορισμένους δημοφιλείς προορισμούς, όπως είναι η Κρήτη και η Ρόδος, θα πάμε καλά και τον Νοέμβριο

Σε κάθε περίπτωση δε μου αρέσει να προβλέπω χωρίς απτά στοιχεία, με ευχολόγιο, αλλά ασφαλώς ο στόχος μας είναι αυτός και ό,τι επιπλέον πετύχουμε με τον σωστό σχεδιασμό και προετοιμασία. Όπως έχω πει πολλές φορές, ο τουρισμός δεν πάει στον αυτόματο πιλότο, όπως πολλοί νομίζουν. 

Για το 2022, μεταξύ άλλων, με στοχευμένες κινήσεις, έχουμε πετύχει:

Πρώτον, αναφορικά με τη Γαλλία, την αύξηση κατά 50% των αεροπορικών θέσεων μόνο από την Transavia, με νέους προορισμούς, όπως η Σκιάθος, ενώ και η Air France θα αυξήσει κατά πολύ τις διαθέσιμες αεροπορικές της θέσεις. Αυτές είναι οι συμφωνίες που κλείσαμε στο Παρίσι, κατά τη διάρκεια της τουριστικής έκθεσης Top Resa

Δεύτερον, έπειτα από συνεχείς συναντήσεις με Βρετανούς tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες, θα έχουμε περισσότερες πτήσεις και νέους προορισμούς από τη Μεγάλη Βρετανία

Τρίτον, βρισκόμαστε σε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με την άλλη άκρη του Ατλαντικού αναφορικά με τις αεροπορικές συνδέσεις από τις ΗΠΑ, που φέτος αυξήθηκαν. 

Στο πλαίσιο αυτό, έχω διαμηνύσει σαφώς προς τους Έλληνες ξενοδόχους αλλά και στους Δήμους και στις Περιφέρειες, πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τη νέα τουριστική σεζόν από τα μέσα Μαρτίου του 2022. Αυτό σημαίνει πέρα από τα ανοιχτά ξενοδοχεία, ανοιχτά εστιατόρια, καταστήματα, οργανωμένες παραλίες. 

«Στον τουρισμό, το αύριο, προετοιμάζεται από σήμερα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.

Διαφήμιση