Αρχική Ειδήσεις Η απεργία των εκπαιδευτικών και η αγωγή της Κεραμέως

Η απεργία των εκπαιδευτικών και η αγωγή της Κεραμέως

0
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Εφετείο, εκπαιδευτικών οι οποίοι και απεργούν, αντιδρώντας στη διαδικασία της αξιολόγησης όπως αυτή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021. (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Απεργία 24 ωρών έχουν κηρύξει για σήμερα η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, ενώ στις 11:30 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή. Σε ανακοινώσεις τους οι ομοσπονδίες επισημαίνουν, πως το ΥΠΑΙΘ, με τις διαδικασίες της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, στοχεύει «στη διάλυση του δημόσιου σχολείου». Κατηγορούν το υπουργείο, ότι αρνείται το διάλογο, «λέγοντας ψέματα, ότι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν προτάσεις».

Οι ομοσπονδίες κάνουν λόγο για «μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική, που αλλάζει συνολικά τη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης», ενώ μεταξύ άλλων «δημιουργεί συνθήκες εντατικοποίησης και πίεσης στους μαθητές, καθώς και στιγματισμού τους από μικρή ηλικία».

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Εφετείο, εκπαιδευτικών οι οποίοι και απεργούν, αντιδρώντας στη διαδικασία της αξιολόγησης όπως αυτή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021. (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

Σχετικά με τα εργαστήρια δεξιοτήτων, αναφέρουν, ότι «δεν έχουν καμία σχέση με τις γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο, αλλά εστιάζουν σε θέματα που η πολιτική ηγεσία με τις ιδεολογικές και πολιτικές της επιλογές καθορίζει κάθε φορά».

Η διεθνής εμπειρία στις χώρες στις οποίες εφαρμόζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αυτή η εκπαιδευτική πολιτική, υποστηρίζουν οι ομοσπονδίες, καταλήγει «στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, τον ανταγωνισμό μεταξύ τους και τη διαμόρφωση συνθηκών μεταβίβασης αρμοδιοτήτων εκτός του κεντρικού κράτους, που στο βάθος οδηγεί στην απόσυρση του κράτους από την ευθύνη παροχής δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά και καλεί τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο να αναζητήσουν χορηγούς και χρηματοδότες».

«Η αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών έχει ως στόχο να μεταφερθούν οι ευθύνες του κράτους στους εκπαιδευτικούς, να στοχοποιηθούν τα δημόσια σχολεία και οι εκπαιδευτικοί για τις διαχρονικές ελλείψεις και αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος», υπογραμμίζουν.

Αγωγή Κεραμέως για τη νέα απεργία των εκπαιδευτικών

Αγωγή κατέθεσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ζητώντας να κηρυχθεί παράνομη η απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση την Παρασκευή, «η εν λόγω απεργία – αποχή γίνεται για τους ίδιους ακριβώς λόγους και με τα ίδια ακριβώς αιτήματα που προέβαλαν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις εκπαιδευτικών στη δική τους απεργία – αποχή που κρίθηκε παράνομη μόλις πριν 6 ημέρες».

Υπενθυμίζεται, ότι οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ και ΟΙΕΛΕ έχουν ασκήσει έφεση στην απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, που έκρινε παράνομη την απεργία – αποχή τους, και το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων άσκησε αντέφεση, ζητώντας την επίσπευση της εκδίκασης της έφεσης, καθώς οι διαδικασίες αξιολόγησης είναι σε εξέλιξη. Τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου θα εκδικαστεί η εν λόγω έφεση.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Εφετείο, εκπαιδευτικών οι οποίοι και απεργούν, αντιδρώντας στην διαδικασία της αξιολόγησης όπως αυτή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας, Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021.
(ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

Για τη Δευτέρα, η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ έχουν κηρύξει 24ωρη απεργία, συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή.

«Δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα τα στοιχεία που ανακοινώνονται για την αξιολόγηση», αναφέρει η ΔΟΕ.

Επίσης, σε ανακοίνωσή της, η ΔΟΕ τονίζει ότι τα στοιχεία που ανακοινώνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) σχετικά με τις εκθέσεις αποτίμησης του σχολικούς έτους 2020-2021 «δεν αντιστοιχούν με την πραγματικότητα».

Οι εκπαιδευτικές μονάδες που εμφανίζονται στη σχετική πλατφόρμα του ΙΕΠ, όπως υποστηρίζει η ΔΟΕ, «με δεδομένα τα πραγματικά στοιχεία της συντριπτικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή», είτε αφορούν «ενέργειες μεμονωμένων προσώπων» είτε «κενές» αναρτήσεις που δηλώνουν την αδυναμία των σχολικών μονάδων να παρουσιάσουν έκθεση αποτίμησης λόγω της περσινής συμμετοχής των συλλόγων διδασκόντων στην απεργία – αποχή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαφήμιση