Αρχική Αφιερώματα Εθνικό Μελισσοκομικό Πρόγραμμα: Στα 12,3 εκ. ευρώ ο προϋπολογισμός

Εθνικό Μελισσοκομικό Πρόγραμμα: Στα 12,3 εκ. ευρώ ο προϋπολογισμός

0
Μέλισσα
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Τον διπλασιασμό του προϋπολογισμού του Ελληνικού Εθνικού Μελισσοκομικού Προγράμματος για καθένα από τα έτη 2021 και 2022 από τα 6.474.584 ευρώ στα 12.325.290 ευρώ, αποφάσισε η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή.

«Ως κυβέρνηση δείχνουμε έμπρακτα με μια σειρά αποφάσεων ότι δεν αντιμετωπίζουμε την μελισσοκομία ως τον “φτωχό συγγενή” της Αγροτικής Οικονομίας» δήλωσε σχετικά η κυρία Αραμπατζή, συμπληρώνοντας: «Αναπτύσσουμε πολιτικές και πρωτοβουλίες ώστε να αποτελέσουν επένδυση στο μέλλον της ελληνικής μελισσοκομίας με κύριο στόχο μας η μελισσοκομία να συνεισφέρει περισσότερα στην ελληνική οικονομία και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η θέση του παραγωγού στην αλυσίδα αξίας, συνεπώς να έχει μεγαλύτερο εισόδημα».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΑΤ, ο προϋπολογισμός της Δράσης 3.1 (αντικατάσταση κυψελών – προμήθεια κινητών βάσεων) αυξάνεται από 1.650.000 ευρώ σε 4.000.000 ευρώ για το 2021 και σε 3.125.000 ευρώ για το 2022 ενώ ο προϋπολογισμός της Δράσης 3.2 (οικονομική ενίσχυση της νομαδικής μελισσοκομίας) αυξάνεται από 3.000.000 ευρώ σε 6.305.290 ευρώ για το 2021 και 6.260.290 ευρώ για το 2022.

Για το 2022 προστίθενται επίσης νέες δράσεις για τη στήριξη της γενετικής βελτίωσης των μελισσών αλλά και την προώθηση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας.

Αναλυτικά, εγκρίνεται η προσθήκη στο Εθνικό Μελισσοκομικό Πρόγραμμα της Χώρας για το έτος 2022, των παρακάτω νέων δράσεων:

  • Δράση 3.3: Καταγραφή, χαρτογράφηση αξιολόγηση και διαχείριση – εμπλουτισμός της μελισσοκομικής χλωρίδας της Χώρας.
  • Δράση 4.2: Στήριξη λειτουργίας εργαστηρίων ανάλυσης μελιού και των άλλων μελισσοκομικών προϊόντων.
  • Δράση 5.1: Εθνικός Φορέας Διαφύλαξης και Βελτίωσης του γενετικού υλικού των ελληνικών φυλών μελισσών.
  • Δράση 7.1: Έρευνα αγοράς του μελιού και των λοιπών μελισσοκομικών προϊόντων – προώθηση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας.
Διαφήμιση