Αρχική Μεταφορές Λύση στην πρόσβαση των επιβατών στο σταθμό «Νέα Ελβετία» του μετρό Θεσσαλονίκης

Λύση στην πρόσβαση των επιβατών στο σταθμό «Νέα Ελβετία» του μετρό Θεσσαλονίκης

0
metro
Εικόνα: UNSPLASH/Dan Roizer
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Λύση στην πρόσβαση των επιβατών στο σταθμό «Νέα Ελβετία» του μετρό Θεσσαλονίκης υπόσχεται ο Κώστας Καραμανλής.
Η λύση στο ζήτημα της διάνοιξης στην οδό Ψελλού αποτέλεσε το κεντρικό αντικείμενο της συνάντησης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, με το δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Κατά τη συνάντηση παρουσιάστηκε επίσης το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) και συζητήθηκε η ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.
«Η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη που βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητές μας” ανέφερε ο κ. Καραμανλής. Η κατάσταση στον ΟΑΣΘ δεν έχει καμία σχέση με αυτή που υπήρχε στο παρελθόν. “Από 220 λεωφορεία που παραλάβαμε στο δρόμο σήμερα είναι πάνω από 400” ανέφερε ο δήμαρχος. “Αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι και δε μένουμε εδώ. Θέλουμε να δημιουργήσουμε αστικές συγκοινωνίες ακόμη καλύτερες” προσέθεσε.

Γιατί είναι σημαντική η διάνοιξη στην οδό Ψελλού


Ο τερματικός σταθμός «Νέα Ελβετία» του μετρό Θεσσαλονίκης προβλέπεται να λειτουργήσει στην περιοχή του αδιάνοικτου σήμερα τμήματος της οδού Μιχαήλ Ψελλού. Υπήρχε συνεπώς ο κίνδυνος κατά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό, να μην είναι δυνατή η πρόσβαση των επιβατών σε αυτόν. Με την κατασκευή του τμήματος αυτού της οδού Μιχαήλ Ψελλού, θα συνδεθεί η Πυλαία με τη Θεσσαλονίκη και την Καλαμαριά, γεγονός μείζονος σημασίας για την περιοχή.

Ρυμοτομικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης

Στο αδιάνοικτο αυτό τμήμα όμως εμπλέκονται το ρυμοτομικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης. Η επέκταση αυτού (περιοχή Κηφισιάς), το ρυμοτομικό σχέδιο της Πυλαίας, καθώς και περιοχή εκτός σχεδίου. Η αρμοδιότητα για την διάνοιξη της οδού ανήκει στο δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά η γραφειοκρατία και οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις καθυστερούσαν την υλοποίησή του. Το υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσει στην κατασκευή Σταθμού Μετεπιβίβασης, μέσω του ΟΣΕΘ.

Δύο ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι

Ταυτόχρονα με τη διάνοιξη της οδού, θα κατασκευαστούν και δύο ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι για τη σύνδεσή της με την οδό Παπαναστασίου και με το υφιστάμενο τμήμα της Ψελλού. Το έργο αυτό αποτελεί την πρώτη φάση του ευρύτερου σχεδιασμού για την ανάπλαση της νοτιοανατολικής πύλης του δήμου Θεσσαλονίκης. Έχει συμφωνηθεί να χρηματοδοτηθεί με πόρους από το Τομεακό Πρόγραμμα Ε.Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ, στα πλαίσια του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Δεύτερη φάση


Για την υλοποίηση της δεύτερης φάσης, που αφορά στη συνολική ανάπλαση της περιοχής, θα πρέπει ο δήμος Θεσσαλονίκης να προχωρήσει άμεσα στη σύνταξη των απαραίτητων μελετών. Με χρηματοδότηση από το υπουργείο Υποδομών.Επιπλέον σε συνεννόηση με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων λύθηκε το θέμα της χρηματοδότησης του έργου και των απαραίτητων απαλλοτριώσεων, που θα γίνει από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027.

Διαφήμιση