Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια Καμπάνια EOT-Aegean: Πώς ο καλός καιρός της Ελλάδας φέρνει εκπτώσεις στα αεροπορικά...

Καμπάνια EOT-Aegean: Πώς ο καλός καιρός της Ελλάδας φέρνει εκπτώσεις στα αεροπορικά εισιτήρια

0
Aegean Airlines
Στιγμιότυπο από το προωθητικό βίντεο της Aegean Airlines : AEGEAN | Sunshine Discount (Extended version)
Διαφήμιση

Ένα καλά σχεδιασμένο και δυναμικό πρόγραμμα συνδιαφήμισης με στόχο την εδραίωση της Ελλάδας στη συνείδηση του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού ως η ιδανική ταξιδιωτική επιλογή μετά τον μακρόχρονο εγκλεισμό ελέω πανδημίας, έρχεται από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και την AEGEAN Airlines.

Το πρωτότυπο πρόγραμμα συνδιαφήμισης της χώρας μας στο εξωτερικό, παρουσίασαν σήμερα, ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ και η κα Μαρίνα Σπυριδάκη, Corporate Affairs Manager της AEGEAN σε κοινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.

Τα προγράμματα συνδιαφήμισης με αεροπορικές εταιρείες είναι ένας από τους βασικούς άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ Ελληνικού Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για το 2021, δηλαδή τη χρονιά, που η διεθνής τουριστική αγορά ελπίζει στην ανάκαμψη  μετά από την δραματική πτώση 70% που σημείωσε το 2020.

Το πρόγραμμα και οι στόχοι

Sunshine DiscountΚυρίαρχοι άξονες της στρατηγικής επικοινωνίας του προγράμματος συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean Airlines είναι, η ετοιμότητα της χώρας μας να υποδεχθεί τους ξένους επισκέπτες της, με υπευθυνότητα σε συνθήκες ασφάλειας και υγείας, προσφέροντας:

  • αυθεντικές και μοναδικές εξατομικευμένες εμπειρίες με σεβασμό στο περιβάλλον,
  •  υψηλού επιπέδου υπηρεσίες φιλοξενίας και
  • πλήθος θεματικών τουριστικών προϊόντων  καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το πρόγραμμα εστιάζει, μεταξύ άλλων, στις κοντινές και παραδοσιακές μεγάλες αγορές για την Ελλάδα, ώστε να αξιοποιηθεί η διαφαινόμενη τάση για ταξίδια σε οικεία μέρη. Οι χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Ελβετία, η Δανία, η Σουηδία, το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Πολωνία, οι οποίες βρίσκονται στο ίδιο περίπου στάδιο με τη χώρα μας στο εμβολιαστικό τους πρόγραμμα κατά του Sars-Cov-2, αναδεικνύονται σε πρωταρχικές αγορές-στόχους για τον ελληνικό τουρισμό κατά το 2021.

Σε κάθε περίπτωση, το πρόγραμμα θα διέπεται από ευελιξία, με δυναμική στόχευση, η οποία θα αναδιαμορφώνεται συνεχώς σύμφωνα με τις επιδημιολογικές εξελίξεις της πανδημίας σε κάθε χώρα, καθώς και την αντίστοιχη διαμόρφωση του δικτύου της AEGEAN.

H  καμπάνια Sunshine Discount και η ιδέα

H Ελλάδα είναι μια ηλιόλουστη χώρα και απευθύνεται σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης με λιγότερη ηλιοφάνεια. Αυτό το πλεονέκτημα της χώρας μας θα το καρπώνονται οι επισκέπτες της με σημαντικές εκπτώσεις στα εισιτήρια της Aegean!

Το βίντεο Sunshine Discount της Aegean χρησιμοποιεί δυναμικά display banners, τα οποία αναγνωρίζουν τη θερμοκρασία στην τοποθεσία που βρίσκεται ο χρήστης τη στιγμή που βλέπει την καμπάνια και θα γίνεται αυτομάτως σύγκριση με την θερμοκρασία που επικρατεί στους 31 ελληνικούς προορισμούς που πετάει η AEGEAN. Αν η διαφορά της θερμοκρασίας του τόπου προέλευσης με τον τόπο προορισμού είναι από 1-5°C η έκπτωση είναι 20%, από 6-15°C η έκπτωση είναι 30% και πάνω από 15°C η έκπτωση είναι 40%!

Η καμπάνια θα «τρέχει» έως το τέλος του χρόνου σε: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία.

Η  προβολή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κανάλια όπως: online portalssocial media (Facebook, Instagram, YouTube), inflight κανάλια της AEGEAN (οθόνες αεροσκαφών & ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream).

Δ. Φραγκάκης: Επενδύουμε σε συνεργασίες που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν

Δημήτρης Φραγκάκης
Δημήτρης Φραγκάκης

Για μια ακόμα last minute χρονιά έκανε λόγο ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης τύπου της δράσης. Όπως προσέθεσε χαρακτηριστικά, “αυτή η σεζόν είναι Μαραθώνιος και όχι αγώνας speed. Ειδικά για την Κρήτη τα μηνύματα είναι καλά. Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε μια καλύτερη Χρόνια από πέρσι”.

Ειδικότερα, ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και στη συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.

“Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν.

Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».

Μ. Σπυριδάκη: Ο ήλιος και οι ζέστη, καταλύτες βελτίωσης της εμπειρίας του επισκέπτη

Sunshine Discount Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη, εξέφρασε την εκτίμησή της ότι ο καιρός θα ευνοήσει ώστε να μετακινηθεί χρονικά η σεζόν, ενώ επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας.”

Σύμφωνα με την ίδια, οι πρώτες χώρες που ανταποκρίνονται είναι η Αγγλία, Γερμανία και Γαλλία, και σιγά σιγά έρχονται και οι υπόλοιπες. Ενώ, ήδη υπάρχουν καλά μηνύματα από τις πρώτες δύο εβδομάδες.

“Ποντάρουμε πολλά στο πως θα λειτουργήσει το πράσινο διαβατήριο αλλά ο εμβολιασμός στις άλλες χώρες. Το πράσινο διαβατήριο ήταν ήδη πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη από 15 Ιανουαρίου. Η Ελλάδα με πολύ προσπάθεια το πέτυχε. Μέχρι 15 Ιουνίου θα είναι απολύτως έτοιμο να εφαρμοστεί.” ανέφερε στη συνέντευξη τύπου.

Τα πιστοποιητικά εμβολιασμού μεγάλη κατάκτηση για τη χώρα

“Για τις χώρες που δεν θα το έχουν εκτός ΕΕ προχωράμε σε διμερής συμφωνίες για να δεχθούμε και άλλα πιστοποιητικά όπως του sputnιk. Είναι μια μεγάλη κατάκτηση για τη χώρα καθώς οδηγούμε όπως αποδείχθηκε τις εξελίξεις. Εξαιρετικά σημαντικό το 2021 ως δυναμική επανεκκίνηση. Πέρυσι μαζέψαμε 4,1 δις, περίπου το 20% του 2019. Εάν πάμε στο διπλάσιο θα είναι μεγάλη επιτυχία” προσέθεσε.

“Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.

Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα της χώρας μας, αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη και εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε”.

 

Διαφήμιση