Αρχική Επιχειρείν 4 στις 10 γυναίκες πιστεύουν στις δυνατότητές τους – Η Vodafone στηρίζει...

4 στις 10 γυναίκες πιστεύουν στις δυνατότητές τους – Η Vodafone στηρίζει την γυναικεία επιχειρηματικότητα

0
General Photo. Copyright Westend61 Vasily Pindyurin

Σύνταξη: ecozen.gr

Οι γυναίκες επιχειρηματίες παρουσιάζουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα στις επιχειρήσεις τους, σε σχέση με το σύνολο της αγοράς. Ωστόσο, μόλις 4 στις 10 αισθάνονται ασφαλείς για τις ικανότητές τους ως επιχειρηματίες, σύμφωνα με δύο έρευνες που εκπόνησε η Vodafone. Για αυτό τον λόγο η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με την πρωτοβουλία WomenInBusiness.Connected.

Συγκεκριμένα, η Vodafone, υλοποιώντας τη βαθιά της πεποίθηση ότι η συνεργασία μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας μπορεί να επιτύχει σπουδαία πράγματα, στέκεται δίπλα στις γυναίκες επιχειρηματίες, τις βοηθά να αξιοποιήσουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και τις προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες αιχμής, για να υποστηρίξει την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.

Έτσι, υποστηρίζοντας την προσπάθεια των γυναικών να κατακτήσει την τεχνολογία και να αναπτύξει την επιχείρησή της, τους παρέχει:

  • Δωρεάν για 1 χρόνο κατασκευή και λειτουργία website ή e-shop για την ψηφιοποίηση της επιχείρησής τους και την αύξηση των πωλήσεών τους με την υπηρεσία Vodafone Business Online
  • Δωρεάν αναβάθμιση σύνδεσης σε υπερυψηλές ταχύτητες Vodafone Fiber 100 Mbps για μία μοναδική εμπειρία Internet μέσα από το Vodafone Giga One Net, στην τιμή του ADSL για ένα χρόνο, ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους
  • Εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη από τους Vodafone Business Advisor, οι οποίοι βρίσκονται πάντα δίπλα τους για να τις ενημερώνουν για ό,τι νέο υπάρχει, να τις καθοδηγούν και να τις υποστηρίζουν με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζει η επιχείρησή τους, τη δεδομένη χρονική στιγμή και ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

Women.In.Business.Connected

Μπρουμίδης: “Στην πορεία προς ψηφιακό αύριο δεν θα πρέπει να μείνει κανείς πίσω”

Μάλιστα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης, δήλωσε σχετικά:

“Στην πορεία της Ελλάδας προς ψηφιακό αύριο δεν θα πρέπει να μείνει κανείς πίσω. Μία ανοιχτή ψηφιακή κοινωνία, που θα τους χωράει όλους, βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικού μας σκοπού και έχουμε δεσμευθεί να συμβάλουμε στην υλοποίηση αυτού του οράματος στη χώρα μας. Αυτή μας τη στάση συμπυκνώνει άλλωστε και το νέο μήνυμα – υπογραφή μας, “Together We Can”, που εκφράζει όλα όσα μπορούν να καταφέρουν οι άνθρωποι, όταν συνεργάζονται και αξιοποιούν την τεχνολογία. Η Vodafone βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας αυτής και στηρίζει με συνέπεια πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική και κοινωνική ζωή, προσφέροντάς τους σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης.”

Η έρευνα της Focus – Bari

Σύμφωνα με έρευνα που εκπόνησε η Focus – Bari για λογαριασμό της Vodafone, oι γυναίκες επιχειρηματίες αναγνωρίζουν την αξία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους, όμως αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς με τη χρήση της, με αποτέλεσμα να περιορίζουν τη δυναμική τους.

Επίσης, οι γυναίκες ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση με βασικό κίνητρο την εκπλήρωση των ονείρων τους και όχι μόνο με γνώμονα το κέρδος . Μάλιστα, χαρακτηρίζονται από ρεαλιστικές προσδοκίες, υπομονή και ευελιξία, επενδύουν σε σταθερές, συναισθηματικές σχέσεις, κινούνται προσεκτικά, αποφεύγοντας τα μεγάλα ή μακροπρόθεσμα σχέδια, ενώ εκτιμούν έννοιες όπως την εξέλιξη, τη βελτίωση και τη γνώση.

Ωστόσο, καταδεικνύουν μικρότερο βαθμό πίστης στις δυνατότητές τους ως επιχειρηματίες, δημιουργούν επιχειρήσεις με μικρότερη εμβέλεια και δυναμική και τείνουν να μην εκφράζουν τον ίδιο βαθμό εκτίμησης σε βασικές επιχειρηματικές αξίες, όπως η επιτυχία, το κέρδος και η συνεχής ανάπτυξη.

Παράλληλα, όπως δήλωσε η Founder & Managing Partner της Focus-Bari, Ξένια Κούρτογλου: “Μία σειρά από μελέτες διεθνώς έχουν τεκμηριώσει ότι οι γυναίκες λειτουργούν με έναν δικό τους τρόπο όταν βρίσκονται στο “τιμόνι” μίας επιχείρησης: Λαμβάνουν λιγότερο ρίσκο, προσέχουν περισσότερο και κάνουν πιο διακριτικά ανοίγματα. Με το δεδομένο ότι οι Ελληνίδες πρωτοστατούν στον δυτικό κόσμο και δεν φοβούνται το επιχειρείν, το ειδικό βάρος της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας είναι αυξημένο και διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στην οικονομία. Έτσι, είναι αυτονόητο ότι καλύτερη γυναικεία επιχειρηματικότητα σημαίνει μια πιο δυναμική και εξωστρεφή ελληνική οικονομία, κάτι που θα έχει απτά οφέλη για το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας”.

Η χρηματοοικονομική ανάλυση της ICAP

Επιπλέον, σύμφωνα με χρηματοοικονομική ανάλυση που εκπόνησε η ICAP για λογαριασμό της Vodafone, οι μικρές επιχειρήσεις που ελέγχονται από γυναίκες, παρουσιάζουν καλύτερη οικονομική απόδοση σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς, όπως τεκμηριώνεται και από τον συγκριτικά υψηλότερο δείκτη αποδοτικότητας των απασχολουμένων κεφαλαίων των επιχειρήσεών τους.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από την έρευνα, οι γυναίκες επιδεικνύουν ιδιαίτερη ικανότητα στην αξιοποίηση των κεφαλαίων τους, μεριμνούν για τη γρήγορη εξόφληση των οφειλών τους και τη θωράκιση από φαινόμενα επισφαλών απαιτήσεων, εστιάζουν στην οικονομική βιωσιμότητα, ενώ διαθέτουν όραμα και στρατηγική. Και δίνουν έμφαση στην ελαχιστοποίηση της δανειακής εξάρτησης των επιχειρήσεων, ενώ επιδεικνύουν ικανότητα στην ανάπτυξη κερδών, αφού διαχειρίζονται επιτυχώς τα ίδια και ξένα κεφάλαια που διαθέτουν.

Μάλιστα, όπως δήλωσε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ICAP, Νικήτας Κωνσταντέλλος:

“Γνωρίζουμε καλά από τις έρευνές μας ότι ο ρόλος της γυναίκας γίνεται όλο και πιο καθοριστικός για την ελληνική οικονομία. Όλο και περισσότερες γυναίκες αναλαμβάνουν επιτελικούς ρόλους στις επιχειρήσεις, εργάζονται ακόμη πιο σκληρά – συνήθως εν μέσω ανελαστικών οικογενειακών υποχρεώσεων -, ξεκινούν δικές τους επιχειρήσεις για να πραγματοποιήσουν τις επαγγελματικές τους επιδιώξεις και τα πηγαίνουν καλά. Η προσοχή μας και η εστιασμένη υποστήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας και στην ταχύτερη οικονομική ανάκαμψη της χώρας”.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here