Αρχική Μεταφορές Καραγιάννης: Προχωράνε τα έργα Β. Ελλάδας – Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό...

Καραγιάννης: Προχωράνε τα έργα Β. Ελλάδας – Η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2023

0
KARAGIANNHS
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, ενώ μάλιστα όπως αναφέρει και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην ΕΡΤ3 και τη δημοσιογράφο Σύνθια Σάπικανα: “Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας”.

Μάλιστα, όπως αναφέρει ο Γενικός Γραμματέας, εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης.

Β’ φάση διαγωνισμού για το “Flyover” τον Ιούνιο

Παράλληλα, ο Καραγιάννης ανέφερε ότι ο διαγωνισμός για το “Flyοver” της Θεσσαλονίκης περνάει στην Β’ φάση του Διαγωνισμού, επισημαίνοντας μάλιστα ότι “τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου.”

Μάλιστα, υπογραμμίζει ότι συνεχίζονται “τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ“.

Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό

Στη συνέχεια, ο Καραγιάννης σημείωσε ότι το έργο για το Μετρό Θεσσαλονίκης συνεχίζεται κανονικά παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για το σταθμό “Βενιζέλου” λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα “τρέξει” ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.

Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ότι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής”, είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

“Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά“, τόνισε με έμφαση.

Οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά

Έπειτα ο Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στο οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία.

“Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί,” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, όπως είπε γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται και πόσο ταλαιπωρούνται οι πολίτες, ειδικά το καλοκαίρι, στο συγκεκριμένο κομμάτι που δεν ξεπερνάει τα 800 μέτρα.

“Και εγώ Θεσσαλονικιός είμαι και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα ληφθούν όλες οι πρόνοιες και οι παρεμβάσεις μας ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι Θεσσαλονικείς αυτό το καλοκαίρι”, είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκη – Πολυγύρου

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο έργο που αφορά την οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, υπογραμμίζοντας ότι και αυτό το έργο προχωράει κανονικά βάσει του σχεδιασμού αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος.

 Συνδέσεις 6ου Προβλήτα (οδική και σιδηροδρομική)

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα, που όπως ανέφερε θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα “πέσουν” οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει.

Μάλιστα, συμπλήρωσε: “Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης“.

Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.

Διαφήμιση