Αρχική Special Topics Η Ελλάδα εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας

Η Ελλάδα εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας

0
θαλάσσιος τουρισμός
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας εμπλουτίζεται η Ελλάδα, μέσω της ανάδειξης της ελληνικής γαστρονομίας, του θαλάσσιου τουρισμού, των υπαίθριων δραστηριοτήτων και του τουρισμού ευεξίας, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξη του στο Κανάλι της Βουλής και στη δημοσιογράφο Αλεξία Κουλούρη.

Το υφιστάμενο πρότυπο του ελληνικού τουρισμού, που παραδοσιακά βασιζόταν κυρίως στο μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα» παραμένει όπως υπογραμμίζει ο Φραγκάκης.

Ωστόσο, το νέο ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, εμπλουτίζεται και με νέες μορφές τουρισμού, με στόχο, όπως επεσήμανε ο Φραγκάκης την περαιτέρω ενδυνάμωση, σε διεθνές επίπεδο, του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, καθώς και την επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.

Μάλιστα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις πρωτοφανείς συνθήκες του τελευταίου χρόνου, με την πανδημία να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό διεθνώς, με απώλειες της τάξεως του 86% για τον διεθνή τουριστικό κλάδο και περίπου 80% για την Ελλάδα το 2020. Παρ’ όλες τις δυσκολίες όμως, ο τουρισμός πέρυσι κατάφερε να διασώσει το 20% των εσόδων του 2019 και να φέρει στη χώρα έσοδα 4,2 δισ.

Ο ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης (1)

“Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει κάποιος. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή ενός προορισμού και εμείς προετοιμαζόμαστε για αυτή τη νέα συνθήκη. Εδώ και μήνες είμαστε σε μία διαπραγμάτευση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για συμφωνίες συνδιαφήμισης, προώθησης δηλαδή της χώρας, σε συνεργασία με μεγάλους παίκτες του τουρισμού. Έχουμε έναν προϋπολογισμό που μπορεί να ξεπεράσει φέτος τα 9 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση και όλα τα μηνύματα σε διεθνές επίπεδο μας κάνουν να αισιοδοξούμε, καθώς διαφαίνεται υψηλή ζήτηση για τη χώρα μας. Η Ελλάδα βρίσκεται στις τρεις πρώτες χώρες της Ευρώπης σε ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι. Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, η αγορά θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο. Ο Ελληνικός τουρισμός και φέτος μπορεί να  πρωταγωνιστήσει,” υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο Φραγκάκης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here