Αρχική Ενέργεια “Μήδεια”: Ο ΔΕΔΔΗΕ επιστρέφει τις χρεώσεις από τις κλήσεις για δήλωση βλάβης

“Μήδεια”: Ο ΔΕΔΔΗΕ επιστρέφει τις χρεώσεις από τις κλήσεις για δήλωση βλάβης

0
ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ
(EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Θα επιστραφούν οι χρεώσεις για κλήσεις δήλωσης βλαβών ηλεκτροδότησης κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας “Μήδεια” και συγκεκριμένα για αυτές που πραγματοποιήθηκαν από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου 2021.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, όλοι οι πολίτες που αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις κλήσεις.

Ενώ, συνολικά, το κόστος των κλήσεων προς αυτούς τους αριθμούς εκτιμάται σε περίπου 350.000 ευρώ.

Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά.

Ενώ, η πίστωση των χρημάτων που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές θα γίνει από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

Κ. Σκρέκας: Άμεση λύση για την απαλλαγή του κόστους

O Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία «Μήδεια» να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος.

Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ .Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι «Ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».

Διαφήμιση