Αρχική Τουρισμός Ο τουρισμός πολυτελείας, στρατηγικός στόχος του ΕΟΤ

Ο τουρισμός πολυτελείας, στρατηγικός στόχος του ΕΟΤ

0
φραγκάκης

Σύνταξη: ecozen.gr

Στον τουρισμό πολυτελείας ως πυλώνα ανάπτυξης στην Ελλάδα, είναι στραμμένος ο ΕΟΤ. Η χώρα μας έχει τη δυναμική να υποστηρίξει αυτό το είδος τουρισμού. Προσελκύοντας ποιοτικούς τουρίστες, με υψηλά εισοδήματα.

Στο πλαίσιο στρατηγικής αναβάθμισης, ο ΕΟΤ εστιάζει στην προσέλκυση υψηλότερης αξίας τουριστικών ομάδων.
Όπως επισκέπτες με υψηλά εισοδήματα, που θα τονώσουν τον κλάδο, με αύξηση του μέσου εσόδου ανά επισκέπτη. Και παράλληλα θα στηρίξουν το άνοιγμα της Ελλάδας σε νέες αγορές.

Για τον λόγο αυτό συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη και κ. Θωμά Πολίτη, είχε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης.

Στόχος η προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού

Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου. Καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας. Για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών. Για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.

Τι περιλαμβάνει η συνεργασία ΕΟΤ και GDPA

  • Την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ.
  • Τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής.
  • Την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των διοργανωτών κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.

«Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια, δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης.

Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους. Πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού.

Η συζήτηση μου με μέλη της GDPA, είχε πολύ ενδιαφέρον και θέσαμε τις βασικές αρχές της συνεργασίας μας από εδώ και πέρα, που πιστεύω ότι θα είναι παραγωγική».

Η Ελλάδα στους top 5 προορισμούς γαμήλιου τουρισμού

«Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους top 5 προορισμούς στο γαμήλιο τουρισμό μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία την Γαλλία και την Τουρκία.

Αυτό υπογράμμισαν τα μέλη του Δ.Σ. GDPA, που περιλαμβάνει τις 20 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.

Η ανάληψη οργανωμένων πρωτοβουλιών προώθησης από πλευράς ΕΟΤ, θα συμβάλλει περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας».

Τζίρος 200 εκατ. ευρώ το 2019

Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ. Και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.

Η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα. Και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.

 

 

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here