Αρχική COVID-19 Κ. Πιερρακάκης: Εργαλείο διευκόλυνσης η βεβαίωση εμβολιασμού – Από σήμερα και από...

Κ. Πιερρακάκης: Εργαλείο διευκόλυνσης η βεβαίωση εμβολιασμού – Από σήμερα και από τα ΚΕΠ

0
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΣΤΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
(EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)

Σύνταξη: ecozen.gr

Ως εργαλείο διευκόλυνσης που θα επιτρέπει την ευκολότερη μετακίνηση των πολιτών από και προς τα σύνορα χαρακτήρισε τη βεβαίωση εμβολιασμού, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

“Για αρχή, αυτή είναι βεβαίωση που μπορεί να έχει υγειονομικό χαρακτήρα. Έχει ανοίξει μία συζήτηση στην Ευρώπη, η οποία είναι πώς θα μπορούσε μία εκδοχή αυτής της βεβαίωσης να τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο διευκόλυνσης, να μπορεί κάποιος να διαβαίνει τα σύνορα ευκολότερα εφόσον έχει τη βεβαίωση.” είπε.

Ενώ, προσέθεσε ότι αυτή η κυβερνητική πρόταση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο, “εφόσον έχεις βεβαίωση κι έχεις εμβολιαστεί και δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιο τεστ στα σύνορα. Να είναι ευκολότερη η διαδικασία“.

Και στα ΚΕΠ από τις 22 Φεβρουαρίου

Ο Κ. Πιερρακάκης, ανέφερε μάλιστα, ότι μέχρι το πρωί της Δευτέρας είχαν εκδοθεί 55.000 ψηφιακά πιστοποιητικά, ενώ από σήμερα, οι πολίτες μπορούν να τα λαμβάνουν και από τα ΚΕΠ.

Σχετικά με τα ραντεβού εμβολιασμού που κλείνονται, επεσήμανε ότι το ποσοστά αγγίζει το 98%. “Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες αθροιστικά και συγκεκριμένα 1.045.000 έχουν κλείσει ραντεβού για εμβόλιο. Οι 468.000 έχουν κάνει την πρώτη δόση, ενώ οι 230.000 έχουν κάνει και τη δεύτερη”, συμπλήρωσε.

Παράλληλα, εκτιμά ότι το σύστημα εμβολιασμού στην Ελλάδα πρωτοπορεί, ειδικά σε σύγκριση με χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Γερμανία όπου σημειώθηκαν αρρυθμίες και προβλήματα.

“Έχει δημιουργήσει εντύπωση όλος ο σχεδιασμός, υπάρχουν χώρες που μας έχουν ζητήσει τεχνογνωσία” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Θα μπει “κόφτης” στα μηνύματα μετακίνησης;

Αναφορικά με το αν θα μπει «κόφτης» στα μηνύματα για μετακίνηση πολιτών, ο κ. Πειρρακάκης ξεκαθάρισε ότι δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο, ενώ επανέλαβε πως “είναι επιχειρησιακό το θέμα όχι τεχνολογικό. Εμείς εξετάζουμε τεχνολογικές λύσεις για να διευκολύνουμε το άνοιγμα του λιανεμπορίου με έναν τρόπο όσο το δυνατόν πιο εύρυθμο και γρήγορο. Ακούμε τους ειδικούς Η τεχνολογία έρχεται να επικουρήσει”.

Τέλος, σχετικά με τη διαλειτουργικότητα τόνισε ότι “μέσα σε δύο χρόνια έχει δωδεκαπλασιαστεί το ψηφιακό κράτος, καθώς, ας αναλογιστούμε, 95 εκατομμύρια πολίτες εξυπηρετήθηκαν χωρίς να γίνουν οι αντίστοιχες επισκέψεις σε γκισέ δημόσιων υπηρεσιών”.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here