Αρχική Περιβάλλον H Greenpeace δημιουργεί τους μουσικούς ήχους του μέλλοντος

H Greenpeace δημιουργεί τους μουσικούς ήχους του μέλλοντος

0
DJ
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Η Greenpeace καλεί τους μουσικούς από όλο τον κόσμο να γίνουν δημιουργικοί με μουσική από τη βιβλιοθήκη φυσικών ήχων τους.

Η τελευταία πρωτοβουλία του οργανισμού είναι η συνεργασία του με DJs για το Climate Action (DJs4CA). Σε ένα έργο που ενθαρρύνει τους μουσικούς να εμπνευστούν από τον πλανήτη.

Από τον Αρκτικό θαλάσσιο πάγο έως το τροπικό δάσος του Αμαζονίου – οι μουσικοί μπορούν να επιλέξουν από ένα πακέτο δωρεάν ηχογραφήσεων πεδίου και ηχητικών εφέ που προέρχονται από καμπάνιες της Greenpeace σε όλο τον κόσμο.

Το καλύτερο, που θα κριθεί από μια ειδική ομάδα και δημόσια ψήφο, θα μετατραπεί σε ψηφιακή συλλογή.

Υπάρχουν ελπίδες ότι η επιλογή θα μεταφερθεί αργότερα στο «πιο πράσινο βινύλιο που έγινε ποτέ».

DJs4CA

Οι βιβλιοθήκες ήχου ανοιχτού κώδικα έχουν αποδειχθεί ένας εξαιρετικός τρόπος για την προσέλκυση κοινού με τον πιο φυσικό κόσμο.

«Πιστεύουμε ότι ο πολιτισμός και η μουσική μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο κίνημα του κλίματος.
Προσφέροντας εμπνευσμένα οράματα, ενότητα. Καθώς και την ευκαιρία στη μουσική κοινότητα να έρθει μαζί μας και να συμμετάσχει, υπογραμμίζεται στο DJs4CA.

Αναζητούμε εμπνευσμένα οράματα για το μέλλον. Προσπαθώντας να δημιουργήσουμε μια ευκαιρία για ορμή και αλλαγή από μια εποχή τεράστιας αβεβαιότητας».

Το κίνημα DJs4CA ξεκίνησε το 2011 όταν μια ομάδα διεθνών ερμηνευτών αναγνώρισε ότι η γραμμή εργασίας τους δημιουργούσε σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Έκτοτε, διοργανώνουν εκδηλώσεις συγκέντρωσης χρημάτων παγκοσμίως. Συγκεντρώνοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Οι DJs έχουν προθεσμία μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου για να καταθέσουν τα κομμάτια τους.

Τι κάνουν οι μουσικοί για τον πλανήτη

Η DJ mag κάλεσε όσους εργάζονται στη μουσική σε «ειλικρινείς, ανοιχτές και ρεαλιστικές» συζητήσεις για το τι μπορούν να κάνουν για το περιβάλλον.

Η ανάλυση του NPR δείχνει ότι ο περιβαλλοντισμός στη μουσική δεν είναι μια νέα ιδέα. Αλλά τώρα περισσότερες φωνές από ποτέ σε ολόκληρη τη μουσική βιομηχανία χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους για να το συζητήσουν.

Πέρα από την επανεξέταση στρατηγικών βιωσιμότητας σε περιοδείες, η βιομηχανία επιθυμεί να κάνει περισσότερα.

Διαφήμιση