Αρχική Τουρισμός Δ. Φραγκάκης: «Αξιοποιούμε υγειονομικά «όπλα» και τεχνολογικά εργαλεία για την ανάκαμψη του...

Δ. Φραγκάκης: «Αξιοποιούμε υγειονομικά «όπλα» και τεχνολογικά εργαλεία για την ανάκαμψη του τουρισμού»

0
φραγκάκης

Σύνταξη: ecozen.gr

«Αξιοποιούμε όλα τα υγειονομικά όπλα και τα εργαλεία, που μας δίνει η τεχνολογία για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού».

Αυτό τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στα εγκαίνια της τουριστικής έκθεσης Greek Panorama.

Που φέτος γίνεται διαδικτυακά. Και κάθε μήνα θα φέρει την Ελλάδα σε επαφή με τις κύριες τουριστικές αγορές.

Ανοίγοντας την πρώτη Virtual Greek Panorama που πραγματοποιείται στην χώρα μας, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ χαρακτήρισε την έκθεση «θεσμό που τα τελευταία χρόνια δίνει σημαντικές δυνατότητες προβολής για την Ελλάδα».

«Η πανδημία αλλάζει τα πάντα στον παγκόσμιο τουρισμό»

«Η πανδημία αλλάζει τα πάντα στον παγκόσμιο τουρισμό, συνολικά, τόνισε ο κ.Φραγκάκης.

Προφανώς αλλάζει και τον τουρισμό μας, με έναν πολύ βίαιο θα έλεγα τρόπο. Είμαστε όμως όλοι υποχρεωμένοι, να μην μείνουμε ακίνητοι μπροστά στις δυσκολίες.

Οφείλουμε να αντιλαμβανόμαστε και να ενεργούμε με βάση τις νέες επιταγές των καταστάσεων.

Ακούμε την αγορά και συνεργαζόμαστε με τους φορείς του τουρισμού μας. Στον ΕΟΤ είμαστε σε ετοιμότητα, ήδη από την αρχή της πανδημίας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις».

έκθεση τεχνολογία

Τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας και του τουρισμού

Σχετικά με την νέα καμπάνια του ΕΟΤ, ο Γενικός Γραμματέας επεσήμανε ότι «πήραμε την απόφαση στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού να μην πάμε απλά σε μία κλασική καμπάνια για το 2021. Αλλά να ακολουθήσουμε ένα τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας και του τουρισμού.

Έχουμε καταρτίσει ένα αναλυτικό πλάνο, που προβλέπει αρκετά σενάρια, και μπορεί να προσαρμοστεί στα μεταβαλλόμενα δεδομένα.

Το πλάνο αυτό θα αρχίσει να «ξετυλίγεται» και να υλοποιείται με την καμπάνια του 2021 η οποία σύντομα θα παρουσιαστεί».

Σε ερώτηση για τη φετινή τουριστική σεζόν, ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι «η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί προκειμένου να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες».
Και επεσήμανε ότι «ο ανταγωνισμός το 2021 θα είναι σκληρός, ωστόσο είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος ότι θα πάμε καλύτερα, σε σχέση με πέρυσι.

Θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε φέτος όλα εκείνα τα όπλα, τα οποία δεν είχαμε το 2020. Τους εμβολιασμούς, τα rapid tests αλλα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα».

Χαιρετισμό στην Virtual Greek Panorama απηύθυναν επίσης οι:

  • Γιώργος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής.
  • Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ).
  • Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).
  • Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος Federation of Hellenic Associations of Travel & Tourist Agencies (FedHATTA).

Σχετικά με την έκθεση Virtual Greek Panorama
Η Greek Panorama, αφού ταξίδεψε εδώ και χρόνια στην Ευρώπη προβάλλοντας τον τουρισμό της Ελλάδας, έγινε ‘’Virtual’’.
Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή όλο το χρόνο, προκειμένου να φέρει, κάθε μήνα την Ελλάδα σε επαφή με κύριες τουριστικές αγορές.
Με συνεργάτη το Euronews ξεκίνησε το ταξίδι της με πρώτους σταθμούς την Πολωνία και τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ στις 22 Φεβρουαρίου 2021 θα συνδεθεί με την Ολλανδία και την Ιταλία.
Ακολουθούν η Γερμανία, η Αυστρία, η Γαλλία, η Σκανδιναβία, οι ΗΠΑ, αλλά και ασιατικές χώρες. Σκοπός είναι να μην χαθεί η επικοινωνία και να αποτελέσει μια γέφυρα ακόμα και μετά την πάροδο τη πανδημίας, ώστε να αξιοποιηθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες διασύνδεσης, παράλληλα με τις δια ζώσης εκθεσιακές δραστηριότητες, όταν αυτές αποκατασταθούν.

 

 

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here