Αρχική Περιβάλλον Ποιες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες βραβεύτηκαν για την προστασία του κλίματος

Ποιες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες βραβεύτηκαν για την προστασία του κλίματος

0
Επιβάτες αεροπλάνου
Διαφήμιση

Για άλλη μια φορά, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa έλαβαν θετικό σκορ για την προστασία του κλίματος από τον περιβαλλοντικό οργανισμό αξιολόγησης CDP Worldwide. 

Για τρίτη συνεχόμενη φορά, ο αεροπορικός όμιλος βαθμολογήθηκε ως «Β» στη μεγαλύτερη κλιματική κατάταξη στον κόσμο.
Διατηρώντας την κορυφαία του θέση μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, η κατάταξη επιβεβαιώνει το υψηλό επίπεδο διαφάνειας του Ομίλου Lufthansa στην αποκάλυψη δεδομένων εκπομπών CO2.
Και στον τομέα της διακυβέρνησης, το CDP απένειμε στην εταιρεία την κορυφαία βαθμολογία «Α».

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa

  • Austrian Airlines
  • Swiss Air Lines
  • Brussels Airlines
  • Germanwings
  • Lufthansa
  • Eurowings
  • Air Dolomiti

Αεροπλάνο

“Είμαστε ενθουσιασμένοι για άλλη μια φορά για τη θετική βαθμολογία στην παγκόσμια κατάταξη CDP, λέει η Κριστίνα Φόστερ, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Lufthansa AG.

Ακόμη και σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας για να κάνουμε τις αερομεταφορές πιο φιλικές προς το κλίμα.

Αυτό περιλαμβάνει επενδύσεις, ιδίως σε αεροσκάφη με αποδοτικά καύσιμα και τα διάφορα έργα στον τομέα των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.

Με την εφαρμογή «mindfulflyer», μόλις καταστήσαμε δυνατό για τα μέλη της Miles & More να αντισταθμίσουν τις εκπομπές CO2 των αεροπορικών τους ταξιδιών γρήγορα και εύκολα στην εφαρμογή”.

Ο Όμιλος Lufthansa συμμετέχει στις εκθέσεις CDP από το 2006. Παρέχοντας διαφανείς πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική προστασίας του κλίματος και μέτρα για τη μείωση των εκπομπών CO2.

Τα δεδομένα CDP χρησιμοποιούνται επίσης σε μεγάλο βαθμό σε άλλες αξιολογήσεις από κορυφαίους οργανισμούς.

Οι βαθμολογίες κλίματος CDP απονέμονται ετησίως σε κλίμακα από “A” (καλύτερο αποτέλεσμα) έως “D”.
Οι εταιρείες που παρέχουν καθόλου ή ανεπαρκείς πληροφορίες βαθμολογούνται με “F”.

Διαφήμιση