Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Η EG Brands έτοιμη να καλύψει όλη τη ζήτηση της χώρας σε...

Η EG Brands έτοιμη να καλύψει όλη τη ζήτηση της χώρας σε απολυμαντικά

0
EG Brands
EG Brands
Διαφήμιση

Το δεύτερο lockdown άλλαξε και πάλι τις ζωές μας, όμως αυτή τη φορά όλοι είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι, καθώς έχουμε την πρόσφατη ανάλογη εμπειρία της περασμένης Άνοιξης.

Η EG Brands, παρασκευάστρια εταιρία του πρώτου σε πωλήσεις ελληνικού αντισηπτικού χεριών -του Herbarium- έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις για να καλύψει την ζήτηση σε απολυμαντικά διαφόρων τύπων. 

Από το 2013 το Herbarium πρωταγωνιστεί στην αγορά

Herbarium
Herbarium

Η EG Brands διαθέτει στην ελληνική αγορά καθαριστικά τζελ χεριών με αντισηπτική δράση ήδη από το 2013 και είναι ένας από τους βασικότερους προμηθευτές των μεγάλων αλυσίδων λιανικής, ξεπερνώντας το πρώτο τετράμηνο του 2020 τα 300.000 lt προϊόντος Herbarium σε διάφορες συσκευασίες των 80, 500, και 1000 ml, καθώς και των 4 lt.

Είναι η επιχείρηση που όλο το προηγούμενο διάστημα κάλυψε εξ’ ολοκλήρου τις ανάγκες των πελατών της (και κυρίως των Σούπερ Μάρκετ) προμηθευόμενη εγκαίρως ικανές ποσότητες οινοπνεύματος ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα την παραγωγή της.

Τα προϊόντα που αποτελούν το χαρτοφυλάκιό της

Εκτός του τζελ, η EG Brands προσφέρει όλη τη γκάμα των αντισηπτικών προϊόντων Herbarium, υγρά κρεμοσάπουνα και αυτό το διάστημα είναι έτοιμη να παρουσιάσει και νέα προϊόντα της σειράς, όπως το καινοτόμο προϊόν επιφανειών Herbarium Multi σε σπρέι 3 σε 1 (απολυμαντικό, καθαριστικό, αποσμητικό με φυσικούς καθαριστικούς και αποσμητικούς παράγοντες), την συμπυκνωμένη του μορφή Herbarium Multi Power για μεγάλες επιφάνειες, αλλά και το μοναδικό Herbarium Antibacter LA, απολυμαντικό ρούχων για πλυντήριο με μαλακτικές και αποσμητικές ιδιότητες.

Καμία αύξηση στις τιμές δεν θα περάσει στους καταναλωτές

Όσον αφορά τις τιμές, παρά το γεγονός ότι το κόστος παραγωγής το προηγούμενο διάστημα εκτοξεύθηκε στα ύψη λόγω σοβαρότατων ελλείψεων, είτε οινοπνεύματος, είτε υλικών συσκευασίας, η EG Brands αποφάσισε να μην περάσει καμία αύξηση στους καταναλωτές, γι’ αυτό ακόμη και σήμερα οι τιμές των προϊόντων συγκρατούνται στα προ κρίσης επίπεδα.

Διαφήμιση