Αρχική Επιχειρείν INTERLIFE: Η καμπάνια που αποδεικνύει ότι η ασφάλιση είναι σταθερά δίπλα μας

INTERLIFE: Η καμπάνια που αποδεικνύει ότι η ασφάλιση είναι σταθερά δίπλα μας

0
interlife
Διαφήμιση

Με αφορμή την χθεσινή ημέρα εορτασμού της Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης, η INTERLIFE δημιούργησε μια καμπάνια για να υπογραμμίσει στους καταναλωτές τις ότι παραμένει δίπλα τους παρά τις δύσκολες συνθήκες των τελευταίων μηνών.

«Πολλά άλλαξαν …κάτι όμως παραμένει σταθερά δίπλα μας: η Ασφάλιση!», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας.

Ο τρόπος που εργαζόμαστε, που γιορτάζουμε, που επικοινωνούμε, που βλέπουμε τους αγαπημένους μας, που μαθαίνουμε, που μετακινούμαστε, που κάναμε τις αγορές μας, που κάνουμε βόλτα, όλα άλλαξαν. Η πανδημία έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στον τρόπο που κάνουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

Σκοπός της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του θεσμού της ασφάλισης που παραμένει αρωγός και συμπαραστάτης όλων ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις, όπως η πανδημία του COVID-19.

Με ένα βίντεο που αποτυπώνει όλα όσα άλλαξαν στην καθημερινότητά μας, επισημαίνει τη σπουδαιότητα της ασφάλισης ως διαχρονικό στήριγμα στη ζωή μας και προωθεί την καλλιέργεια της Ασφαλιστικής Συνείδησης.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίζεται ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσιών Σχέσεων της Εταιρίας, προωθείται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και κορυφώνεται με τη δημοσίευση του βίντεο για τον εορτασμό της Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here