Με αφορμή την χθεσινή ημέρα εορτασμού της Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης, η INTERLIFE δημιούργησε μια καμπάνια για να υπογραμμίσει στους καταναλωτές τις ότι παραμένει δίπλα τους παρά τις δύσκολες συνθήκες των τελευταίων μηνών.
«Πολλά άλλαξαν …κάτι όμως παραμένει σταθερά δίπλα μας: η Ασφάλιση!», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας.
Ο τρόπος που εργαζόμαστε, που γιορτάζουμε, που επικοινωνούμε, που βλέπουμε τους αγαπημένους μας, που μαθαίνουμε, που μετακινούμαστε, που κάναμε τις αγορές μας, που κάνουμε βόλτα, όλα άλλαξαν. Η πανδημία έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στον τρόπο που κάνουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Σκοπός της καμπάνιας είναι η ανάδειξη του θεσμού της ασφάλισης που παραμένει αρωγός και συμπαραστάτης όλων ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις, όπως η πανδημία του COVID-19.
Με ένα βίντεο που αποτυπώνει όλα όσα άλλαξαν στην καθημερινότητά μας, επισημαίνει τη σπουδαιότητα της ασφάλισης ως διαχρονικό στήριγμα στη ζωή μας και προωθεί την καλλιέργεια της Ασφαλιστικής Συνείδησης.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίζεται ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσιών Σχέσεων της Εταιρίας, προωθείται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και κορυφώνεται με τη δημοσίευση του βίντεο για τον εορτασμό της Ημέρας Ιδιωτικής Ασφάλισης.