Αρχική Επιλεγμένα Covid-19: Μία ευκαιρία για στροφή στα βιώσιμα ταξίδια

Covid-19: Μία ευκαιρία για στροφή στα βιώσιμα ταξίδια

0
ταξίδια

Οι…ανησυχίες για τα βιώσιμα ταξίδια δεν είναι πλέον στο μυαλό πολλών. Έχουν πια αντικατασταθεί από άλλες προτεραιότητες λόγω του Covid-19.

Πολλοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται πια για την υγεία και την ασφάλεια στις αποδράσεις. Αυτό αποκαλύπτει η νέα έκθεση “New World of Travel” της Skyscanner.

Οι προορισμοί που υπέφεραν από υπερτουρισμό, ανοίγουν εκ νέου. Ο τομέας έχει μια μοναδική ευκαιρία να επανασχεδιάσει τα ταξίδια.
Και να αναδημιουργήσει την τουριστική βιομηχανία προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων, του περιβάλλοντος και των ταξιδιωτών.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά το βιώσιμο επίπεδο της ταξιδιωτικής δραστηριότητας για τον προορισμό τους.
Εξισορροπώντας τα έσοδα και τις θέσεις εργασίας που υποστηρίζει ο τομέας ενάντια στον υπερπληθυσμό.

ταξίδια

Διαφορετική προσέγγιση για την υποδοχή των επισκεπτών

Ακόμη και χώρες, τονίζεται στην έκθεση που θεωρούνται ότι βρίσκονται σε φάση ανάκαμψης θα πρέπει να ακολουθήσουν μια διαφορετική προσέγγιση για την υποδοχή των επισκεπτών.

Προορισμοί και ταξιδιωτικές επιχειρήσεις που βασίζονταν στον μαζικό και φθηνό τουρισμό θα πρέπει να ξανασκεφτούν τις στρατηγικές τους.
Καθώς και πολυσύχναστες περιοχές στο κέντρο της πόλης, θεματικά πάρκα ή δημοφιλή τα αξιοθέατα.

“Η κατανόηση της νέας δυναμικής ταξιδιού θα απαιτήσει πολύ μεγαλύτερη χρήση δεδομένων και πληροφοριών. Αυτό τονίζει ο Γκου Αϊτκεν από την Skyscanner

Στρατηγικές με δεδομένα, διορατικότητα και δημιουργικότητα είναι τα κλειδιά για την ενεργοποίηση μιας ασφαλούς και βιώσιμης ανάκαμψης“.

ταξίδια

Ο δρόμος για την καταπολέμηση του υπερτουρισμού

Η Βενετία είναι ένα παράδειγμα υπερτουρισμού, επισημαίνεται στην έκθεση. Η πόλη επιστρέφει. Και έχει την ευκαιρία να καθορίσει το τουριστικό της μέλλον.
Αν θα ακολουθήσει μία βιώσιμη πορεία προς τα εμπρός ή αν θα επιστρέψει πίσω στις επιπτώσεις του μαζικού τουρισμού.

Ο αντίκτυπος των λιγότερων τουριστικών δολαρίων σίγουρα θα γίνει αισθητός. Οι προορισμοί θα κληθούν να καλύψουν τα κενά των αριθμών ξένων επισκεπτών.
Ωστόσο, υπάρχει μια ευκαιρία για αυτούς τους προορισμούς να κάνουν μία νέα αρχή. Μακριά από την επιδίωξη της τουριστικής ανάπτυξης με κάθε κόστος.

Η ανακατεύθυνση ταξιδιωτών σε λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς

Αυτή είναι η στιγμή που ο ταξιδιωτικός κλάδος μπορεί να ανακατευθύνει τους ταξιδιώτες σε νέους, λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς.

Έως ότου βρεθεί ένα εμβόλιο, η προώθηση λιγότερο γνωστών προορισμών ως ασφαλέστερων εναλλακτικών λύσεων θα μπορούσε να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του υπερτουρισμού.

Αυτό πρέπει να γίνει με προσοχή. Και με τη συνεργασία προμηθευτών, παρόχων, προορισμών και τοπικών κυβερνήσεων.

ταξίδια

Ο αντίκτυπος μας πρέπει να γίνει καθαρός

«Για να διασφαλιστεί ένα ανθεκτικό μέλλον για την ταξιδιωτική βιομηχανία, τον τουρισμό πρέπει να γίνουν πιο βιώσιμα, επισημαίνει ο Πιέρο Σιέρα, υπεύθυνος προϊόντων της Skyscanner.

Ο αντίκτυπος μας πρέπει να γίνει καθαρός. Βρισκόμαστε σε μια μοναδική στιγμή στο χρόνο. Με την ευκαιρία για την αντιμετώπιση ορισμένων από τις συστημικές προκλήσεις”.

Ο τρόπος που σκεφτόμαστε τα ταξίδια πρέπει να αλλάξει προς το καλύτερο, επισημαίνεται στην έκθεση.

Και στην περίπτωση της Βενετίας ζητείται από τους πολίτες της να συμμετάσχουν σε μια ανοιχτή συζήτηση. Για να ξαναγράψουν το μέλλον της πόλης τους. Ως μέρος του έργου #RiscrivereilFuturo.

Περισσότερες πρωτοβουλίες όπως αυτή απαιτούνται, καταλήγει η έρευνα. Και καθώς ο κόσμος αρχίζει σταδιακά να ξανανοίγει, μπορεί να βρεθεί μια καλύτερη ισορροπία. Τόσο για προορισμούς όσο και για τουρίστες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here