Αρχική Ευζωία Η γαστρονομία Δωδεκανήσων-Κυκλάδων στο νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου (βίντεο) 

Η γαστρονομία Δωδεκανήσων-Κυκλάδων στο νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου (βίντεο) 

0
γαστρονομία
Διαφήμιση

Την ισχυρή ταυτότητα του Νοτίου Αιγαίου ως διεθνή γαστρονομικό τουριστικό προορισμό αναδεικνύει το νέο διαφημιστικό σποτ. Στο πλαίσιο της σαφούς στόχευσης της Περιφέρειας στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος μέσω της γαστρονομίας. 

Οι δράσεις γαστρονομίας

Η στρατηγική αυτή υπηρετήθηκε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών με πολυεπίπεδες δράσεις. Και πλείστα εργαλεία από την πλευρά της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, η οποία:

  • Ταξίδεψε 782 τοπικά προϊόντα σε διεθνείς και πανελλήνιες εκθέσεις. Παρέχοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της την ευκαιρία σε όλους τους παραγωγούς, όλων των νησιών να συμμετάσχουν σε όλες τις εθνικές και τις κυριότερες Ευρωπαϊκές εκθέσεις τροφίμων και ποτών.
  • Οργάνωσε 53 γαστρονομικές εκδηλώσεις, δράσεις, φεστιβάλ, συνέδρια.
  • Χρηματοδότησε 31 έργα αγροτικής οικονομίας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «“Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020”.
  • Κέρδισε την προστασία σε Ευρωπαϊκό επίπεδο της Ονομασίας Προέλευσης μιας μεγάλης σειράς αγροτικών προϊόντων.
  • Επιστέγασμα των προσπαθειών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου, του πολιτισμού, και των τοπικών προϊόντων των νησιών της υπήρξε η πολύ σημαντική κατάκτηση του τίτλου “Γαστρονομική Περιφέρεια Ευρώπης” για το 2019.
    Στο πρόσωπο νέων νησιωτών, η Περιφέρεια κέρδισε δύο φορές σε τέσσερα χρόνια στον Ευρωπαϊκό Γαστρονομικό διαγωνισμό «European Young Chef Award».

γαστρονομία

Ο γαστρονομικός πλούτος, το μεγάλο πλεονέκτημα

«Ο ασύγκριτος και ιδιαίτερος για κάθε ένα από τα 52 νησιά της Περιφέρειας μας γαστρονομικός πλούτος είναι το μεγάλο πλεονέκτημα. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος.

Υπηρετεί με δυναμισμό την γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της Περιφέρειας. Για να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει την μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Νότιου Αιγαίου, τη φετινή χρονιά, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχει επιβάλει η πανδημία, εστιάζει την προσοχή του δυνητικού επισκέπτη στον πυρήνα του προϊόντος, που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή στον ήλιο και τη θάλασσα.

Ωστόσο, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε καμία περίπτωση δεν διακόπτει την ευρύτερη αναπτυξιακή της στόχευση. Αντιθέτως, η στόχευση παραμένει και τη διατηρούμε ζωντανή με συγκεκριμένες ενέργειες. Ώστε να δημιουργήσουμε από σήμερα ισχυρές βάσεις και να καλύψουμε έδαφος για τις επόμενες τουριστικές περιόδους».

Δείτε το βίντεο με το νέο διαφημιστικό σποτ

Διαφήμιση