Αρχική Περιβάλλον Σε τροχιά υλοποίησης το «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι»

Σε τροχιά υλοποίησης το «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι»

0
AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι
Διαφήμιση

Έξι με εννιά μήνες θα χρειαστούν για να ετοιμαστούν οι μελέτες για το «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι». Το σχεδιάζει στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Αλλά τα σχέδια που αφορούν τουριστικές και ψηφιακές δράσεις μπορούν να ξεκινήσουν. Και θα υλοποιούνται πιο άμεσα τους επόμενους μήνες.

Αυτό ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης σε ηλεκτρονική εκδήλωση του Επιμελητηρίου. Εκεί παρουσιάστηκε η στρατηγική Branding και το νέο εμπορικό σήμα και λογότυπο του σχεδίου «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι». Που αφορά στη μετατροπή του ιστορικού εμπορικού κέντρου της Αθήνας σε ένα «Ανοικτό Mall».

Για τη χρηματοδότηση του έργου, ζητήθηκε η συνδρομή από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Η ανταπόκριση ήταν θετική. «Εφόσον όμως δοθούν στο υπουργείο οι αναλυτικές και τεκμηριωμένες μελέτες για τη χρηματοδότηση του έργου», όπως ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.

Ο δήμαρχος είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος με όλους τους φορείς. Προκειμένου να διορθώνονται προβλήματα που οι αλλαγές αυτές δημιουργούν στην τοπική κοινωνία. Και να προωθούνται νέες λύσεις.

«Σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται η συνεργασία όλων», υπογράμμισε.

Για το οικονομικό μέρος της πρότασης, ο δήμαρχος ανέφερε ότι ο δήμος είναι διατεθειμένος να προσφέρει τα 2 εκατ. ευρώ, όπως προβλέπεται στη μελέτη.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου γνωστοποίησε ότι ετοιμάζεται μελέτη. Που αφορά στην αξιοποίηση της περιοχής κάτω από την οδό Αθηνάς, με την ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της.

Τι προβλέπει το project

Σε τροχιά υλοποίησης το «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι»

Σε συνεργασία με τους εμπόρους και τους επιχειρηματίες της περιοχής, θα αναβαθμιστούν και τα καταστήματα. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί μελέτη, διακρίνοντας 3 τύπους καταστημάτων:

  1. Εμπορικό κατάστημα
  2. Κοσμήματα
  3. Εστίαση

Τι αφορά η αναβάθμιση

  • Όψεις και Εξωτερική Πινακίδα
  • Σκίαση
  • Εγκιβωτισμός Κλιματιστικών Μονάδων

Επιπλέον, στόχος είναι να βοηθηθούν αυτά τα καταστήματα για να περάσουν στη νέα ψηφιακή εποχή με δημιουργία e-shop και δυνατότητα εικονικής περιήγησης του πελάτη στα καταστήματα.

Διαφήμιση