Αρχική Ενέργεια H ΔΕΗ παρατείνει την έκπτωση 8% έως τις 30 Σεπτεμβρίου

H ΔΕΗ παρατείνει την έκπτωση 8% έως τις 30 Σεπτεμβρίου

0
παράταση ΔΕΗ

Την παράταση της έκπτωσης 8% για τις καταναλώσεις από 2.000 KWh για τους οικιακούς πελάτες έως τις 30/09/2020 ανακοίνωσε η ΔΕΗ.

Στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Παράλληλα, στηρίζει την επανεκκίνηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Ενισχύοντας την προσπάθεια να ψηφιοποιήσουν περαιτέρω τις δραστηριότητές τους.

Προσφέρει έκπτωση €5 (ή €2,5 μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις επιλογές και τα προϊόντα που προσφέρει στους πελάτες της και στο αμέσως επόμενο διάστημα, διευρύνοντας το εμπορικό της χαρτοφυλάκιο. Και παράλληλα βελτιώνει τις υπηρεσίες της και τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

ΔΕΗ

Διαβάστε επίσης:  Κορονοϊός και ρύπανση του αέρα στα σπίτια μας

Σε αυτό το πλαίσιο:

  • Έχει ήδη αναβαθμίσει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11770. Με διευρυμένο ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.
  • Δίνει τη δυνατότητα τηλεφωνικής πληρωμής στο 11770 09:00π.μ.-17:00μ.μ. Και
    ηλεκτρονικής πληρωμής 24/7 στο www.dei.gr χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια.
  • Παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού συμβολαίου μέσω της υπηρεσίας e-contract για
    νέες συνδέσεις, αλλαγή στοιχείων συμβολαίου κλπ. από το σπίτι.
  • Εξυπηρετεί μέσω Facebook, ενώ έχει θέσει σε λειτουργία και την Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό. Πρόκειται για την εφαρμογή, που απαντά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών άμεσα μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr και μέσω messenger.
  • Από τις 15.06.2020 λειτουργεί τρία κεντρικά της καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Αριστείδου, Ομόνοια, Τσιμισκή) με διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ-20:00 μ.μ.
  • Στα ανωτέρω τρία καταστήματα δίνεται η δυνατότητα για εξυπηρέτηση μέσω ραντεβού από τις 08:00 π.μ.-19:30 μ.μ., το οποίο μπορεί να κλείσει ο πελάτης ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή τηλεφωνικά στο 11770.

Η ανταπόκριση των πελατών, επισημαίνει η ΔΕΗ στις νέες αυτές υπηρεσίες είναι ήδη πολύ θετική. Και η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βάζοντας στο επίκεντρο τον πελάτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here