Αρχική Επιλεγμένα Χάρης Θεοχάρης: Τρεις δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό

Χάρης Θεοχάρης: Τρεις δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό

0
θεοχάρης
Ο Χάρης Θεοχάρης από τη Σαντορίνη. Φωτογραφία του protothema.gr

Στο πλαίσιο επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, ανακοίνωσε από τη Σαντορίνη τρεις εξειδικευμένες δράσεις και σε συνέχεια των χθεσινών ανακοινώσεων του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

“Επανεκκινούμε το ελληνικό καλοκαίρι και τον ελληνικό τουρισμό, δίνοντας τέλος στην αγωνία 700.000 άμεσα και έμμεσα εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο. Δίνουμε πίσω σε εκατομμύρια τουρίστες το δικαίωμα στο ελληνικό καλοκαίρι. Κανείς δεν είχε βιώσει στο παρελθόν κάποια τέτοια δοκιμασία και δεν είχε βρεθεί ενώπιον της ευθύνης να γυρίσει το κλειδί του τουρισμού στη χώρα μας. Της εθνικής μηχανής του τουρισμού. Ποτέ πριν δεν είχαν αξιοποιηθεί όλες οι διαθέσιμες δυνατότητες της χώρας σε τέτοια έκταση, με έμφαση την ασφάλεια των εργαζομένων και των επισκεπτών, δήλωσε ο υπουργός.

Ενώ εχθές, σε μια ανακοίνωση με φόντο το μαγευτικό τοπίο της Σαντορίνης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε το πράσινο φως στον τουρισμό με την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στους ξένους ανταποκριτές. Κατά την οποία έκλεισε την εισαγωγική του ομιλία με το χαρακτηριστικό μήνυμα: “Ελάτε στην Ελλάδα. Φέρτε τους φίλους σας. Ενημερώστε ότι πλέον η χώρα είναι ανοιχτή. Μάθαμε το μάθημά μας από την αντιμετώπιση της πανδημίας και εργαστήκαμε πολύ σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες μας θα παραμείνουν ασφαλείς και υγιείς”.

Συγκεκριμένα οι τρεις δράσεις που ανακοίνωσε ο Χ. Θεοχάρης αφορούν:

  • Το “Τουρισμός για όλους” που έτρεξε το 2013-2014 με 5 εκατ. ευρώ, τώρα αυξάνεται στα 30 εκατ. ευρώ
  • Την Plastic Free καμπάνια για τη Σαντορίνη που συμβολίζει το μέλλον του ελληνικού τουρισμού σε σύνδεση με την αειφορία και τη βιωσιμότητα
  • Την ψηφιακή εφαρμογή visitgreece με στήριξη από την Mastercard και την Eurobank.

Χάρης Θεοχάρης: Τρεις δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό

Σχετικά με το “Tουρισμός για όλους” διατίθενται 30 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό που θα δώσουν την ευκαιρία σε 250.000 Ελληνες πολίτες να κάνουν διακοπές στη χώρα τους για σχεδόν μία εβδομάδα. Το πρόγραμμα έχει διττή στόχευση, όχι μόνο για τους Ελληνες πολίτες που θα κάνουν διακοπές αλλά και στην τόνωση των τουριστικών επιχειρήσεων με επιπλέον πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές οικονομίες.

Το 90% των πολιτών μπορεί να υποβάλει αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα. Το κριτήριο είναι 16.000 ευρώ για ετήσιο ατομικό εισόδημα και από 28.000 για το οικογενειακό, συν την προσαύξηση 1.500 ευρώ ανά τέκνο. Η διάρκεια του προγράμματος είναι, κατ’ αρχάς, εξάμηνη, από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης.

“Επιδοτούμε κατά το ήμισυ του μισθώματος 4 διανυκτερεύσεις, φτάνοντας συνολικά στα 120 ευρώ ανά άτομο. Υπολογίζουμε ότι η υλοποίηση του προγράμματος “Τουρισμός για Όλους” θα παρέχει εφέτος περίπου 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Οι οποίες, με απόλυτα διαφανή, αδιάβλητο και δίκαιο τρόπο, θα κατανεμηθούν στους 250.000 δικαιούχους Έλληνες πολίτες με ηλεκτρονική κλήρωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται από τους ενδιαφερόμενους πολύ απλά, μέσω του συστήματος Taxis”, είπε ο κ. Θεοχάρης.

Η καμπάνια Plastic Free Santorini αφορά συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού με την Lidl Hellas, το ίδρυμα Λασκαρίδη και το δήμο Σαντορίνης. Προτάσσει τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με μία δράση που θα ξεκινήσει με μία καμπάνια προώθησης κι εν συνεχεία εκπαιδευτικά προγράμματα στο νησί. Η LidlΕλλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας “Plastic-FreeSantorini”. Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο. Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εδώ στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.

Η ψηφιακή εφαρμογή visitgreece

Τουρισμός Τέλος, η ψηφιακή εφαρμογή visitgreece αφορά το επίσημο application για φορητές ηλεκτρονικές συσκευές του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (E.O.T), με αποκλειστικούς χορηγούς τη Eurobank και τη Mastercard.

H εφαρμογή VisitGreece προσφέρει μοναδικές καινοτομίες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική εφαρμογή. Οσον αφορά τα βασικά στοιχεία λειτουργίας της:

  1. Ερωτηματολόγιο προς τον ταξιδιώτη, ώστε να δημιουργηθεί ένα πλήρως εξατομικευμένο προφίλ.
  2. Δυνατότητα επικοινωνίας με τους ταξιδιώτες, μέσω προσωποποιημένων ειδοποιήσεων τύπου push notification, με βάση το προφίλ τους.
  3. Δυνατότητα αποστολής push notification αναλόγως της περιοχής στην οποία βρίσκεται κάθε φορά ο ταξιδιώτης. Είναι το λεγόμενο geolocation, η αυτόματη ανίχνευση γεωγραφικής θέσης μέσω δορυφόρου. Κατ’ αυτό τον τρόπο, προτείνοντας δηλαδή συγκεκριμένα σημεία φιλοξενίας, εστίασης, αξιοθέατα κ.λπ. προωθούνται και επωφελούνται οι τοπικές επιχειρήσεις.
  4. Η εφαρμογή VisitGreeceσυνδέεται με την Mastercard Priceless cities, μια υπηρεσία η οποία προσφέρει στους ταξιδιώτες εκλεκτές και αποκλειστικές εμπειρίες.
  5. Στην εφαρμογή VisitGreece έχουν πρόσβαση οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου, ώστε να μπορούν οι ίδιες να διαχειρίζονται το περιεχόμενό τους και να το προσαρμόζουν ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Φυσικά, η εφαρμογή VisitGreece είναι πολύ-γλωσσική και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει κάθε είδους λειτουργικά πλεονεκτήματα στους τουρίστες και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Χάρης Θεοχάρης: Τρεις δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό

Πιο συγκεκριμένα, οι μεν ταξιδιώτες βρίσκουν στo VisitGreece, απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο ή στην ταμπλέτα, συγκεντρωμένα όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Και μαζί με τις πληροφορίες, βρίσκουν επίσης προτάσεις για τους καλύτερους προορισμούς, ειδικά προσαρμοσμένες στις ατομικές τους προτιμήσεις.

“Πολύ σημαντικό: Ο φιλοξενούμενος μέσω του VisitGreece μπορεί να ενημερώνεται για όλα όσα ισχύουν σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, ώστε να νιώθει απολύτως ασφαλής στην οπουδήποτε στην Ελλάδα.”

Από την πλευρά των επιχειρήσεων, το VisitGreece παρέχει, εντελώς δωρεάν, έναν πολύτιμο δίαυλο προβολής. Με το κοινό των χρηστών της εφαρμογής να είναι στ’ αλήθεια απέραντο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις διαφημίζονται σε ολόκληρη την υφήλιο. Και χωρίς το παραμικρό κόστος συμμετοχής. Επιπλέον, το VisitGreece παρέχει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες και να στοχεύσουν ακριβώς στις προτιμήσεις συγκεκριμένου κοινού, μέσω των εξατομικευμένων push notification.

Τουρισμός

Γενικά, θα έλεγα ότι η εφαρμογή VisitGreece είναι ένα ψηφιακό εργαλείο τελευταίας τεχνολογίας, εξαιρετικά πλούσιο σε περιεχόμενο, με κάθε είδους πληροφορίες, χάρτες, προτάσεις κ.λπ. Ως “Εργαλειοθήκη Διαχείρισης Προορισμού”, Destination Management Toolkit, το VisitGreece διασυνδέει άμεσα εμπόρους και επισκέπτες. Και άρα συμβάλλει:

  • στην αύξηση της κίνησης στις τοπικές επιχειρήσεις
  • στη δημιουργία μιας συνολικής δεξαμενής δεδομένων CRM (Customer relationship Management), για όλους τους επισκέπτες. Όπως όλοι καταλαβαίνουν, μια βάση δεδομένων με τις προτιμήσεις εκατομμυρίων τουριστών, είναι πολύτιμη για την αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών του κλάδου αλλά ακόμη και της πολιτικής μας, σε θεσμικό επίπεδο.
  • Πέραν αυτών, η εφαρμογή VisitGreece εξυπηρετεί τους ίδιους τους τουρίστες, αναβαθμίζοντας πολύπλευρα τη συνολική τους εμπειρία από το ταξίδι στην Ελλάδα, επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης.

 

πηγή protothema.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here