Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια ΕΟΤ: Συνεργασία με ερευνητικά & εκπαιδευτικά κέντρα της Κρήτης για την επόμενη...

ΕΟΤ: Συνεργασία με ερευνητικά & εκπαιδευτικά κέντρα της Κρήτης για την επόμενη μέρα του τουρισμού

0
ΕΟΤ
Διαφήμιση

Αξιόπιστα επιστημονικά εργαλεία έρευνας και ανάλυσης της κατάστασης, που δημιουργεί η κρίση του κορονοϊού παγκοσμίως, επιστρατεύει ο ΕΟΤ για να σχεδιάσει με αποτελεσματικότητα την επόμενη ημέρα του Ελληνικού τουρισμού.

Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, στην κοινή αυτή εθνική προσπάθεια συμμετέχουν:

  • Το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης με σημαντικό έργο στον τομέα συγκέντρωσης επιστημονικών δεδομένων για την πορεία αντιμετώπισης της πανδημίας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις χώρες του εξωτερικού.
  • Το Μεσογειακό Αγρονονομικό Ινστιτούτο Χανίων, που μελετά την πορεία εξέλιξης του τουρισμού και της βιωσιμότητας προορισμών ενώ διεξάγει επί πολλά χρόνια έρευνες ικανοποίησης επισκεπτών με εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα για το τουριστικό μας προϊόν.

ΕΟΤ

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα τηλεδιάσκεψη του Γ.Γ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και στελεχών του ΕΟΤ, με τους καθηγητές του Πολυτεχνείου Κρήτης Δρ. Γιώργο Ατσαλάκη και Δρ Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη καθώς και τον Γενικό Διευθυντή του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων Δρ Γιώργο Μπαουράκη.

Στην τηλεδιάσκεψη, αφού εκτιμήθηκε η κατάσταση σχετικά με τις επιπτώσεις του κορονοϊού  στην φετινή θερινή σεζόν, συμφωνήθηκε κατ΄ αρχήν η παροχή στοιχείων προς τον ΕΟΤ ανά χώρα και αγορά του εξωτερικού, προκειμένου να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί μια ισχυρή εκστρατεία προβολής των πλεονεκτημάτων της χώρας μας στο εξωτερικό. Και σε αυτό η συνεισφορά και των δύο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων προς τον ΕΟΤ είναι πολύ σημαντική.

Παράλληλα συμφωνήθηκαν συγκεκριμένοι άξονες συνεργασίας του ΕΟΤ με το Πολυτεχνείο Κρήτης και με το Μ.Α.Ι.Χ τόσο στην παρούσα κρίσιμη χρονική συγκυρία όσο και στο άμεσο μέλλον.

Γ.Γ. ΕΟΤ: Αξιοποιούμε συσσωρευμένη εμπειρία

ΕΟΤ

«Στον ΕΟΤ έχουμε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζουμε την επόμενη μέρα. Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί στον τρόπο προσέγγισης των ξένων αγορών, χρειαζόμαστε επιστημονικά δεδομένα και αξιόπιστες αναλύσεις. Η πορεία αντιμετώπισης της πανδημίας στις αγορές της Ευρώπης που μας ενδιαφέρουν, είναι εξίσου σημαντικό στοιχείο με την πορεία εξέλιξης της στην χώρα μας», δήλωσε μετά την τηλεδιάσκεψη ο Γ.Γ. ΕΟΤ κ Δημήτρης Φραγκάκης και πρόσθεσε:

«Για τον σκοπό αυτό συνεργαζόμαστε με το Πολυτεχνείο Κρήτης, το Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης και την επιστημονική ομάδα του καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη και Γιώργου Ατσαλάκη και αλλά και με το ΜΑΙΧ με τον κ. Γιώργο Μπαουράκη, το οποίο έχει συσσωρευμένη εμπειρία σε θέματα τουριστικής πολιτικής.

Στη σημερινή τηλεδιάσκεψη είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε αναλυτικά  τα μέχρι σήμερα δεδομένα και στοιχεία από χώρες της Ευρώπη, καθώς και πώς δείχνει να διαμορφώνεται η κατάσταση τις επόμενες εβδομάδες. Συμφωνήσαμε, να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία και να αξιοποιηθούν τα δεδομένα από τον ΕΟΤ για την διαμόρφωση της καμπάνιας του στο εξωτερικό που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα. Η συνεργασία μεταξύ του ΕΟΤ και του Πολυτεχνείου Κρήτης και του ΜΑΙΧ αποτελεί στρατηγική επιλογή η οποία μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των επιλογών του.

Θέλω να ευχαριστήσω του κ.κ. καθηγητές για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν και για την διάθεσή τους να συνεισφέρουν σε ένα κοινό εθνικό στόχο, που είναι η ανάταξη και ισχυροποίηση του τουριστικού μας προϊόντος».

Οι άξονες της έρευνας

Ο Επίκουρος Καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης κ.Γιώργος Ατσαλάκης, αφού εξέφρασε την ικανοποίηση του για την «απόφαση του Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, να χρησιμοποιήσει την συσσωρευμένη  εμπειρία των ιδρυμάτων μας» εξήγησε ότι οι  άξονες της έρευνας κατά αρχήν, επικεντρώνονται:

  • α) στις προβλέψεις για την εξέλιξη της επιδημίας στην Ελλάδα και στις χώρες από τις οποίες έρχεται ο τουρισμός στην Ελλάδα, 
  • β) στην στατιστική ανάλυση της επιδημίας,
  • γ) στην πολυκριτήρια ανάλυση για την κατάταξη της χώρας μας, και
  • δ) στις πολύγλωσσες έρευνες αγοράς της ικανοποίησης των τουριστών.

Ο κ Ατσαλάκης, έκλεισε με την ευχή: «Και άλλοι δημόσιοι οργανισμοί να χρησιμοποιήσουν την εμπειρία των ιδρυμάτων μας για την αντιμετώπιση της επιδημίας και των επιπτώσεων που έχει στην τουριστική βιομηχανία». 

Μεγάλη συμμετοχή στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google

Google

Θερμή είναι η συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού μέσω της πλατφόρμας Greece From Home και του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

Τις πρώτες δέκα μέρες λειτουργίας της πλατφόρμας Greece From Home, περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες εγγράφηκαν για να παρακολουθήσουν τα Ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια. Επιπλέον, για πρώτη φορά οι επαγγελματίες του τουρισμού, πέραν της παρακολούθησης των σεμιναρίων έχουν και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και μια κατ’ ιδίαν δωρεάν διαδικτυακή εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής τους με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google. Ήδη, έχουν προγραμματιστεί 135 κατ’ ιδίαν εκπαιδεύσεις.

Η υποστήριξη της Google στην εκπαιδευτική ενότητα Learn της πρωτοβουλίας Greece From Home που δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Marketing Greece με στόχο να διατηρήσει την εξωστρέφεια του τουριστικού brand της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υλοποιείται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που υπέγραψε το Υπουργείο Τουρισμού με την Google στα τέλη Μαρτίου 2020.

Το Μνημόνιο αφορά πρωτίστως τα Σεμινάρια «Grow Greek Tourism Online» για την επιμόρφωση εργαζομένων και απασχολούμενων στον ελληνικό τουριστικό κλάδο, τα οποία τίθενται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και το πιστοποιητικό που θα εκδίδεται μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησής τους από τη Google θα φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Επιπλέον, στο πλαίσιο της παρούσας συνεργασίας και συνεισφέροντας στους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, η Google δύναται να παρέχει στο Υπουργείο Τουρισμού ερευνητικά και στατιστικά ποσοτικά και ποιοτικά- στοιχεία που αφορούν στον ελληνικό και διεθνή τουρισμό.

Διαφήμιση