Αρχική Επιχειρείν L’Oréal: Παγκόσμιος περιβαλλοντικός ηγέτης με διάκριση του CDP

L’Oréal: Παγκόσμιος περιβαλλοντικός ηγέτης με διάκριση του CDP

0
Loreal 1000 780x433
Διαφήμιση

Νέα για την L’Oreal που  αναγνωρίστηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά, ως παγκόσμιος ηγέτης εταιρικής βιωσιμότητας από το μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, του οποίου η ετήσια περιβαλλοντική αξιολόγηση έχει αναγνωριστεί ως το χρυσό πρότυπο για την εταιρική περιβαλλοντική διαφάνεια. 

Ο Όμιλος απέσπασε τη βαθμολογία «Α» και στις τρεις περιβαλλοντικές κατηγορίες, που καλύπτονται από την αξιολόγηση του CDP: κλιματική προστασία, βιώσιμη διαχείριση του νερού και προστασία των δασών από την αποψίλωση. Ανάμεσα στις 8.400 επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν, η LOréal είναι μια από τις 6 μόνο εταιρείες που βαθμολογήθηκαν φέτος με «Α» και στις τρεις κατηγορίες. Είναι η μοναδική εταιρεία που έχει κατακτήσει αυτό το τριπλό «Α» για τέσσερα συναπτά έτη.

Πρόκειται για μια αναγνώριση του φιλόδοξου και πολυετούς έργου της L’Oréal να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να απομακρύνει την αποψίλωση των δασών από την αλυσίδα εφοδιασμού της. Όπως επίσης και να ενισχύσει τη βιώσιμη διαχείριση του νερού και να αποτελέσει έναν υποδειγματικό ηγέτη στη νέα βιώσιμη οικονομία.

Ο JeanPaul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της LOréal δήλωσε:

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που είμαστε η μοναδική εταιρεία που έχει βαθμολογηθεί με Α και στις τρεις κατηγορίες του CDP, για τέσσερα χρόνια στη σειρά. Εδώ και πολλά χρόνια, έχουμε αφοσιωθεί πλήρως σε μία εις βάθος μεταμόρφωση της εταιρείας μας προς ένα όλο και πιο υπεύθυνο και βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Αυτή η κορυφαία βαθμολογία είναι το αποτέλεσμα της αποφασιστικότητας των ομάδων μας και των εξαιρετικά φιλόδοξων στόχων που θέσαμε το 2013, μέσω του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής μας, “Sharing Beauty With All”. Παρόλο όμως που είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτή την εξαιρετική απόδοση, γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να εφησυχάσουμε. Θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας και θα μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιστημόνων αλλά και τις ανάγκες του πλανήτη. Είναι ηθική επιταγή, αλλά και έμφυτη συνθήκη που ενυπάρχει στην μακροχρόνια επιτυχία της εταιρείας μας».

Ο Paul Simpson, Διευθύνων Σύμβουλος του CDP, δήλωσε:

“Συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρείες που κατάφεραν να αξιολογηθούν με Α από τον CDP φέτος, για τον ηγετικό τους ρόλο στις περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη διαφάνεια. Η σοβαρότητα των κινδύνων για τις επιχειρήσεις από την κλιματική αλλαγή, την αποψίλωση των δασών και την ανασφάλεια στη διαχείριση του νερού είναι τεράστια – όπως είναι και οι ευκαιρίες αντιμετώπισής τους – και είναι ξεκάθαρο ότι ο ιδιωτικός τομέας έχει να διαδραματίσει ένα ζωτικό ρόλο σε αυτή την κρίσιμη εποχή. Οι εταιρείες που βαθμολογήθηκαν με Α δείχνουν τον δρόμο για την εταιρική βιωσιμότητα, αντιμετωπίζοντας τους περιβαλλοντικούς κινδύνους και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να θριαμβεύσουν στην οικονομία του αύριο».

Φέτος, πάνω από 8.400 εταιρείες ανταποκρίθηκαν στο ερωτηματολόγιο και έδωσαν πληροφόρηση στο CDP, με στόχο την ανεξάρτητη αξιολόγησή τους βάσει της μεθοδολογίας του CDP. Οι εταιρείες βαθμολογούνται από Α έως D. Βαθμολογούνταν με βάση την πληρότητα των στοιχείων τους, την ευαισθητοποίηση απέναντι στους περιβαλλοντικούς κινδύνους, την διαχείρισή τους και την επίδειξη βέλτιστων πρακτικών περιβαλλοντικής ηγεσίας, όπως η στοχοθέτηση φιλόδοξων και ουσιαστικών στόχων. Οι εταιρείες που παρέχουν ελλιπή ή καθόλου στοιχεία, βαθμολογούνται με F.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.cdp.net/en/companies/companies-scores

Σχετικά με τη LOréal

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2018 πωλήσεις ύψους 26,9 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L’Oréal για βιώσιμη ανάπτυξη για το 2020 με την ονομασία “Sharing Beauty With All”, θέτει φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου. www.loreal.com

Σχετικά με το Sharing Beauty with All

Το πρόγραμμα Sharing Beauty with All ξεκίνησε το 2013. Πλήρως ενσωματωμένο σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου, συνοψίζει τις δεσμεύσεις της LOréal σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη έως το 2020 και αντιμετωπίζει όλες τις επιπτώσεις της: από τον σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή την προέλευση των συστατικών. Κάθε χρόνο, η LOréal επικοινωνεί με διαφάνεια, παρέχοντας στοιχεία, σχετικά με την πρόοδό της. Σήμερα, ο Όμιλος είναι μια από τις εταιρείες των οποίων η φιλοδοξία και η σοβαρότητα σχετικά με την βιώσιμη ανάπτυξη είναι από τις πλέον αναγνωρισμένες σε διεθνές επίπεδο. Για περισσότερες πληροφορίες:  www.loreal.com/loreal-sharing-beauty-with-all

Σχετικά με τον CDP

Ο CDP είναι ένας διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός που οδηγεί τις εταιρείες και τις κυβερνήσεις να μειώσουν τα αέρια, να διαφυλάξουν τους υδάτινους πόρους και να προστατεύσουν τα δάση. Είναι αναγνωρισμένα νούμερο 1 ένα πάροχος κλιματολογικών ερευνών από επενδυτές και συνεργάτες θεσμικών επενδυτών με περιουσιακά στοιχεία ύψους 96 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο CDP εκμεταλλεύεται αυτή την επενδυτική και αγοραστική δύναμη για να παρακινήσει τις εταιρείες να δημοσιοποιήσουν και να διαχειριστούν τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Πάνω από 8.400 εταιρείες με πάνω από το 50% της κεφαλαιοποίησης της παγκόσμιας αγοράς δημοσιοποίησαν τα περιβαλλοντικά τους δεδομένα μέσω του CDP το 2019. Επίσης, περισσότερες από 920 πόλεις, πολιτείες και περιφέρειες, δημοσιοποίησαν τα δεδομένα τους μέσω της πλατφόρμας του CDP, κάνοντας την μία από τις πλουσιότερες πηγές πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες κι οι κυβερνήσεις οδηγούν τις περιβαλλοντικές αλλαγές.

Διαφήμιση