Αρχική Μεταφορές Σύσκεψη συντονισμού ενεργειών ενόψει της σύμβασης ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ

Σύσκεψη συντονισμού ενεργειών ενόψει της σύμβασης ΟΣΕΘ – ΚΤΕΛ

0
oasath

Σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων συγκαλεί στα γραφεία του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020 στη μία το μεσημέρι.

Όπως αναφέρεται σε δελτίο τύπου του ΟΣΕΘ «στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε (25) νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης».

Παράλληλα ο ΟΣΕΘ αναφέρει: «Όπως είναι γνωστό, με εγκρίσεις του ΟΣΕΘ και απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα. Αχ. Καραμανλή οριστικοποιήθηκαν στις 31.12.2019 τα δρομολόγια και διασφαλίστηκαν ήδη οι πόροι για την παροχή του έργου.

Ο ΟΣΕΘ ενέκρινε σχέδιο σύμβασης που προβλέπει εξυπηρέτηση στο 100% της ζήτησης από την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. και ανέρχεται στο ύψος των 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ). Η σύμβαση αυτή προβλέπει ρητά και την πλήρη διασφάλιση εργασιακών θεμάτων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση».

Τα θέματα της σύσκεψης

Στη σύσκεψη που συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να τεθούν επί τάπητος θέματα:

  • συνεργείων,
  • προσαρμογής προγραμμάτων,
  • κοινής χρήσης χώρων,
  • επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών

Τέλος, αναμένεται να διευθετηθούν τεχνικές λεπτομέρειες αρμοδιοτήτων για την υλοποίηση (ιστοί, αναγκαία μικροέργα) και εποπτεία του ΟΣΕΘ και των ελεγκτικών οργάνων, καθώς και:

  • την ετοιμότητα οχημάτων,
  • την αμεσότητα ενημέρωσης των επιβατών για τυχόν αλλαγές,
  • την ασφάλεια κίνησης,
  • των χώρων αμαξοστασίων,
  • της λειτουργίας τηλεματικής,
  • των μηχανημάτων έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων και της
  • τελικής συμβατότητας συστημάτων των παρόχων του έργου.

Ταυτόχρονα, θα συζητηθεί το άμεσο θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης.

Να υπενθυμίσουμε πως ήδη το σχέδιο σύμβασης με την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε που εγκρίθηκε από τον ΟΣΕΘ βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση και προβλέπει ετήσιο κόστος 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here