Αρχική Προστασία - Αναπλάσεις Γιατί δεν καταργεί τα πλαστικά μπουκάλια η Coca-Cola;

Γιατί δεν καταργεί τα πλαστικά μπουκάλια η Coca-Cola;

0
Coca-Cola
Διαφήμιση

Τα πλαστικά μπουκάλια έχουν επιτρέψει στη Coca-Cola να πουλάει τα αναψυκτικά της σε πολύ χαμηλές τιμές, όμως όταν όλος ο κόσμος στρέφεται μακριά από τα πλαστικά μιας χρήσης, γιατί η Coca-Cola δεν τα αποσύρει ή τουλάχιστον να ελαττώσει τη χρήση τους;

Μιλώντας στο BBC, η Μπία Πέρεζ, επικεφαλής του τμήματος αειφόρου ανάπτυξης της Coca-Cola, δήλωσε ότι η εταιρία δεν σκοπεύει να καταργήσει τα πλαστικά μπουκάλια επειδή εξακολουθούν να αρέσουν στους καταναλωτές. Σύμφωνα με την ίδια, τα πλαστικά μπουκάλια τους αρέσουν επειδή σφραγίζονται ξανά χάρη στο καπάκι τους και είναι ελαφριά.

Η εταιρεία, η οποία είναι μια από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πλαστικών απορριμμάτων στον κόσμο, έχει δεσμευτεί να ανακυκλώνει όσα πλαστικά μπουκάλια χρησιμοποιεί μέχρι το 2030.

Από την άλλη μεριά, οι ακτιβιστές για το περιβάλλον ισχυρίζονται ότι πολλά μπουκάλια του αναψυκτικού θα εξακολουθήσουν να μην ανακυκλώνονται και θα καταλήγουν στις χωματερές.

Η Coca-Cola παράγει περίπου τρία εκατομμύρια τόνους πλαστικής συσκευασίας τον χρόνο, που ισοδυναμούν με 200.000 μπουκάλια το λεπτό.

Το 2019 βρέθηκε ότι είναι η πιο ρυπογόνος εταιρεία, έπειτα από έναν παγκόσμιο έλεγχο πλαστικών απορριμμάτων από την φιλανθρωπική οργάνωση Break Free from Plastic.

Οι δεσμεύσεις της Coca-Cola

Coca-Cola

Μιλώντας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός η Πέρες είπε ότι η εταιρεία έχει αναγνωρίσει πως πρέπει τώρα να αποτελέσει «μέρος της λύσης».

Η Coca-Cola έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο πλαστικό για τουλάχιστον το 50% των συσκευασιών της ως το 2030. Παράλληλα συνεργάζεται με ΜΚΟ σε όλον τον κόσμο για να βοηθήσει στην βελτίωση της συλλογής των πλαστικών απορριμμάτων.

Ωστόσο, η Πέρες είπε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να καταργήσει άμεσα τα πλαστικά, όπως ζητούν κάποιοι ακτιβιστές, με το αιτιολογικό ότι αυτό θα αποξένωνε τους πελάτες της και θα έπληττε τις πωλήσεις.

Πρόσθεσε ακόμη ότι η χρήση μόνο αλουμινίου και γυαλιού στις συσκευασίες θα μπορούσε να εκτινάξει το αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας.

«…Για να αλλάξουμε την υποδομή εμφιαλώσεώς μας, να μεταβούμε στην ανακύκλωση και στην καινοτομία, θα πρέπει ακόμη να δείξουμε στον καταναλωτή ποιες είναι οι επιλογές. Θα αλλάξει (εκείνος) μαζί μας», σημείωσε.

Η ίδια συμφωνεί με τις εκκλήσεις προς την εταιρεία να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς της στόχους νωρίτερα από το 2030, παρότι δεν αποκαλύπτει αν προτίθεται να παραιτηθεί σε περίπτωση αποτυχίας του σχεδίου.

«Πρέπει να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο και θα το κάνουμε, δεν υπάρχει αμφιβολία».

Με πληροφορίες από: BBC

Διαφήμιση