Αρχική Μεταφορές Κυκλοφοριακές ανακατατάξεις στην Αθήνα για την εξυπηρέτηση του Ελληνικού

Κυκλοφοριακές ανακατατάξεις στην Αθήνα για την εξυπηρέτηση του Ελληνικού

0
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΕΟ1
Διαφήμιση

Το κυκλοφοριακό ήταν ανέκαθεν ένα μείζον ζήτημα για την Αθήνα (και όχι μόνο). Με τις διάφορες όμως αλλαγές που δρομολογούνται στο ευρύτερο περιβάλλον της πόλης το επόμενο διάστημα, αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα τα πράγματα θα επιδεινωθούν.

Ο λόγος για το Ελληνικό. Καθώς η σύνδεσή του με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» αποτελεί βασική προτεραιότητα των συναρμόδιων υπουργείων, ώστε να αποφευχθεί πολλαπλάσιος κυκλοφοριακός φόρτος.

Όπως αναφέρει το Έθνος, η οδική σήραγγα Αργυρούπολης, η οποία αναφέρεται ήδη στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, θεωρείται η πλέον ενδεδειγμένη λύση για την εξυπηρέτηση αυτής της ανάγκης. Εκτός πάντως από την οδική σήραγγα, έχουν τεθεί και τα ενδεχόμενα κατασκευής σήραγγας μετρό ή άλλου μέσου σταθερής τροχιάς ή διπλής οδικής και σιδηροδρομικής σήραγγας, αλλά και εναλλακτικές διαδρομές μέσω της Βάρης-Κορωπίου.

Τα μέσα σταθερής τροχιάς

Μετρό Αθήνας

Το μεγάλο στοίχημα αναφέρει η ίδια πηγή, είναι ο συσχετισμός των οδικών έργων με την ανάπτυξη του δικτύου των μέσων σταθερής τροχιάς, καθώς αποτελεί και προϋπόθεση ώστε τα έργα που θα αποφασιστούν να είναι συμβατά με το Ρυθμιστικό Σχέδιο.

Τα έργα στο οδικό δίκτυο

Αττική Οδός

Τα υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος, όπως προκύπτει από ειδικό υπόμνημα, εξετάζουν να προχωρήσουν:

  • την επέκταση της λεωφόρου Κύμης προκειμένου να αποσυμφορηθεί η Αττική Οδός,
  • την επέκταση προς Ραφήνα μέσω του αεροδρομίου,
  • τη σύνδεση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης και
  • την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος.
  • Για την τελευταία, μάλιστα, εξετάζεται και η άμεση σύνδεση με τη λεωφόρο Σχιστού, με στόχο την αποσυμφόρηση των Δήμων Περάματος και Κερατσινίου.

Επίσης, προβλέπονται:

  • Παρεμβάσεις κυκλοφοριακής αναβάθμισης της λεωφόρου Βουλιαγμένης από τον κλάδο της αστικής σήραγγας της Ηλιούπολης μέχρι τον μητροπολιτικό πόλο του Ελληνικού.
  • Ολοκλήρωση της δυτικής περιφερειακής Αιγάλεω και η τριγωνική σύνδεσή της με τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου και τη λεωφόρο Σχιστού,
  • Βελτιωτικές παρεμβάσεις στην Εθνική Οδό στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Μεταμόρφωση.
  • Κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Θριασίου Πεδίου-Υλίκης, για τον οποίο επανεξετάζεται το ενδεχόμενο έναρξής του από τη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, αφενός για να αποφορτιστεί η κυκλοφορία και αφετέρου για να επιτευχθεί καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης του εμπορικού λιμανιού του Ικονίου.
  • Υπό συζήτηση παραμένει και η επέκταση της Αττικής Οδού προς Λαύριο με αναβάθμιση της υφιστάμενης λεωφόρου Μαρκοπούλου-Λαυρίου.
Διαφήμιση