Αρχική Μεταφορές Ποιος θα πάρει τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές;

Ποιος θα πάρει τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές;

0
ΤΡΑΙΝΟΣΕ PayPal, τρένο
Διαφήμιση

Παράταση από 5  έως 10 χρόνια ενδέχεται να δοθεί στο δικαίωμα εκμετάλλευσης των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία τις λειτουργεί τώρα. Το υφιστάμενο καθεστώς λήγει το 2020 και θεωρητικά θα προκηρύσσονταν νέος διεθνής διαγωνισμός.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του metaforespress.gr, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο μοναδικός σιδηροδρομικός πάροχος σε πανελλαδική εμβέλεια, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ωθείται στην ανανέωση της σύμβασης.

Μνημόνιο συνεργασίας για επενδύσεις

ηλεκτρικό τρένο ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Από την άλλη πλευρά, η ανανέωση της σύμβασης προϋποθέτει, από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των Ιταλών ιδιοκτητών, υποχρεωτικές επενδύσεις, οι οποίες θα έχουν σαφή χρονοδιαγράμματα.

Στο πλαίσιο αυτό το ελληνικό δημόσιο και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογράφουν Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο αφορά στη διαπραγμάτευση για την ανάθεση «Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας» σιδηροδρομικής μεταφοράς, με ταυτόχρονη εξασφάλιση επενδύσεων 2,5 δις ευρώ στην Ελλάδα για την ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Διαφήμιση