Αρχική Μεταφορές Υπερδιπλασιάζονται οι αεροπορικές συνδέσεις Ελλάδας – Κίνας

Υπερδιπλασιάζονται οι αεροπορικές συνδέσεις Ελλάδας – Κίνας

0
kina
Διαφήμιση

Μνημόνιο Κατανόησης των Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας Ελλάδας και Κίνας, που περιλαμβάνει τις τεχνικές προδιαγραφές για τον υπερδιπλασιασμό των αεροπορικών συνδέσεων ανάμεσα στις δύο χώρες, υπέγραψαν σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, κι ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας, Feng Zhenglin.

Το Μνημόνιο περιλαμβάνει «Νέο Πίνακα Διαδρομών, που αναφέρει όλα τα σημεία προορισμού εκατέρωθεν, διορισμό αεροπορικών εταιρειών, καθώς και αριθμό των τακτικών δρομολογίων εκατέρωθεν, που θα ανέρχεται σε 35 εβδομαδιαίως, από 14 μέχρι σήμερα. Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα άσκησης δικαιωμάτων 5ης ελευθερίας σε 4 ενδιάμεσα και 4 σημεία πέραν, δυνατότητα εκτέλεσης πτήσεων charter, όπως επίσης και πρόβλεψη περί συμφωνιών κοινού κωδικού και μίσθωσης αεροσκαφών κατά την εκτέλεση των δρομολογίων μεταξύ των δύο πλευρών».

Οι διατάξεις αυτές θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για την αύξηση των δρομολογίων κινεζικών αεροπορικών εταιρειών και συνακόλουθα των τουριστικών ροών προς όλα τα σημεία της Ελλάδας. Το Μνημόνιο Κατανόησης παρέχει στις αεροπορικές εταιρείες των δύο πλευρών τη δυνατότητα εκμετάλλευσης πτήσεων κοινού κωδικού σε πληθώρα διαδρομών μεταξύ των δύο χωρών. Επιπλέον, η άσκηση δικαιώματος ελευθερίας σε ενδιάμεσα σημεία και σημεία πέραν εκτιμάται πως θα συμβάλει στη βιωσιμότητα μακρινών διαδρομών.

Οι δύο αντιπροσωπείες συμφώνησαν ότι θα συνεχίσουν τις διαβουλεύσεις, με σκοπό να συμπληρώσουν την κατάρτιση της νέας συμφωνίας αεροπορικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών ASA (Air Services Agreement). Ο επόμενος κύκλος επαφών θα διεξαχθεί τον Ιανουάριο του 2020, στο Πεκίνο.

Στην κινεζική αντιπροσωπεία συμμετείχε και ο εκτελεστικός Α΄ αντιπρόεδρος της Air China, Ma Chongxian, ο οποίος αναφέρθηκε στις μεγάλες προοπτικές που ανοίγονται για πολλαπλασιασμό των αεροπορικών δρομολογίων ανάμεσα στις δύο χώρες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαφήμιση