Στην έγκριση του πρακτικού της τεχνικής αξιολόγησης για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 (Άλσος Βείκου – Γουδή), ύψους 1,8 δισ. ευρώ, προχώρησε το ΔΣ της Αττικό Μετρό.
Έτσι, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών προχωρούν οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom.
Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή. Και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.
Οι 15 νέοι σταθμοί
Η νέα γραμμή έχει μήκος περίπου 12,8 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς.
- Άλσος Βεΐκου
- Γαλάτσι
- Ελικώνος
- Κυψέλη
- Δικαστήρια
- Αλεξάνδρας
- Εξάρχεια
- Ακαδημία
- Κολωνάκι
- Ευαγγελισμός
- Καισαριανή
- Πανεπιστημιούπολη
- Ιλίσια
- Ζωγράφου
- Γουδή
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η ολοκλήρωση των εργασιών είναι σε οκτώ χρόνια. Αλλά ενδεχόμενες αντιδράσεις σε περιοχές όπως τα Εξάρχεια, είναι πιθανό να φέρουν καθυστέρηση.
Όπως εκτιμάται η νέα γραμμή του μετρό μπορεί να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία το 2030, εάν κι εφόσον ξεκινήσει ο κύριος όγκος των εργασιών τέλη 2020.