Αρχική Επιλεγμένα Αττικό Μετρό: Νέα ηγεσία, παλαιά έργα

Αττικό Μετρό: Νέα ηγεσία, παλαιά έργα

0
ΜΕΤΡΟ1

Νέα διοίκηση στο Αττικό Μετρό, αλλά οι προκλήσεις και τα προβλήματα παραμένουν σταθερά και χρόνια. Ο Νίκος Κουρέτας και ο Νίκος Ταχιάος, που αναλαμβάνουν χρέη διευθύνοντα συμβούλου και Προέδρου αντίστοιχα, έχουν μπροστά τους ένα δύσκολο έργο που πρέπει όμως να προχωρήσει άμεσα.

Μετρό χωρίς μέτρο στη Θεσσαλονίκη

ΜΕΤΡΟ4

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ypodomes.gr πρώτη προτεραιότητα είναι η ολοκλήρωση και λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, ένα έργο που… λιβανίζεται εδώ και 13 χρόνια. Το τελευταίο διάστημα έχει αμφισβητηθεί η ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του στα τέλη του 2020 και αναμένονται εξελίξεις.

Επέκταση προς Πειραιά

Πρόκειται για την επέκταση της γραμμής 3. Η λειτουργία του πρώτου μισού της επέκτασης μέχρι τη Νίκαια αναμενόταν τον περασμένο Ιούνιο, ωστόσο μετατέθηκε για σχεδόν ένα χρόνο μετά. Ταυτόχρονα γίνονται προσπάθειες να κατασκευαστεί το κέλυφος του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ ώστε το 2021 να δοθεί και το άλλο μισό της επέκτασης μέχρι το Δημαρχείο του Πειραιά. Τα έργα είχαν ξεκινήσει από το 2012 με αρχικό προγραμματισμό το 2017.

Η γραμμή 4

ΜΕΤΡΟ2

Ο διαγωνισμός για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 από το Άλσος Βεϊκου μέχρι το Γουδή τρέχει εδώ και 2 χρόνια. Οι εταιρείες ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ διεκδικούν το συμβόλαιο των 1,8 δισ. ευρώ.

Επεκτάσεις

Μόλις πριν λίγες ημέρες βγήκε στον αέρα ο διαγωνισμός για τις πρόδρομες εργασίες στα δυτικά προάστια της Θεσσαλονίκης. Αναμένεται το πράσινο φως από το Υπουργείο Υποδομών και τη νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό. Επίσης, αναμένεται η δρομολόγηση των δημοπρατήσεων για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 προς Περισσό (2 σταθμοί) και Κατεχάκη (1 σταθμός). Πρόκειται για έργα που είναι ενταγμένα στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Νέα μελέτη και έργα

ΜΕΤΡΟ3

Η επικαιροποίηση της Μελέτης Ανάπτυξης Μετρό είναι επίσης ένα θέμα του οποίου πρέπει να επιληφθεί η νέα ηγεσία της Αττικό Μετρό.

Η Αττικό Μετρό όμως έχει την ευθύνη και για την ωρίμανση και νέων έργων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του δικτύου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη: Μεταξύ αυτών οι επεκτάσεις της Γραμμής 4 προς Κηφισίας-Εθνική Οδό και Άνω Ηλιούπολη, της Γραμμής 2 προς Ίλιον και η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς.

 

Διαβάστε επίσης:  Συνήγορος του Πολίτη: Πόρισμα-καταπέλτης για περιβαλλοντικές παραβάσεις στα Μετέωρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here