Αρχική Επιχειρείν Mixx Awards 2019: Στην Tempo Omd το βραβείο “Best in Show”

Mixx Awards 2019: Στην Tempo Omd το βραβείο “Best in Show”

0
Mixx Awards 2019
Διαφήμιση

Τα καλύτερα διαφημιστικά έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα βραβεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα στην καθιερωμένη πλέον εκδήλωση/ θεσμό: Mixx Awards 2019, η οποία διοργανώθηκε για 5η συνεχή χρονιά από το IAB Hellas σε συνεργασία με την Direction Business Network.

Το ύψιστο βραβείο “Best in Show” απέσπασε εφέτος η Tempo OMD για το “Aquaman Mobile Flood” ενώ βραβεία παρέλαβαν επίσης οι εταιρείες, στις επιμέρους κατηγορίες, ως ακολούθως:

  • Brand Awareness and Positioning: Το βραβείο μελών έλαβε η JWT Athens και Mindshare & Vodafone για το CU – CU|OPEN και το gold βραβειο της κριτικής επιτροπής,  η Socialab για το “Χτίζουμε αναμνήσεις”.
  • Direct Response and Lead Generation: Βραβείο μελών η INITIATIVE MEDIA για το “Tourists’ heart beat at Sephora” και gold η Superpanes / DigitalWise για το “Superpanes.gr: A performance campaign of 2.000.000 for big babies”.
  • Best Brand / Product Launch: Βραβείο βελών η TEMPO OMD HELLAS για το “Aquaman Mobile Flood” και gold ή ίδια εταιρεία για το ίδιο έργο.
  • Experimental and Innovative Campaign: Βραβείο μελών η ForestView – Minoan Lines για το “Στις Κυκλάδες με τον Σήφη” και gold η MINDSHARE A.E. για το “Vodafone Pass penetrates the Hybrid/On Demand TV environment of the National State Channel (ERT) for the purposes of the FIFA World Cup 2018”.
  • Cross-Media Integration: Βραβείο μελών η adjust για το “Kosmocar – AUDI Moment” και gold απέσπασαν τόσο η LIDL ΚΥΠΡΟΥ για το “ΜΑΖΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ” όσο και η TEMPO OMD HELLAS για το “Pame Stoixima – Castaways”. 
  • Social: Βραβείο μελών η STEFICON για το “Incredible Crete: Tourism promotion of Crete in Social Media” ενώ το gold μοιράστηκαν η Socialab για το “Χτίζουμε Αναμνήσεις” και η adjust. | Star Channel για το “MasterChef”. 
  • Digital Reputation Management: Βραβείο μελών η DPG DIGITAL MEDIA για το “Summer Queen by Nivea Sun” και gold η McCann Worldgroup για το “Taste of Dodoni”. 
  • Mobile Advertising: Βραβείο μελών η TEMPO OMD HELLAS για το “Aquaman Mobile Flood” και gold η JWT Athens και Mindshare & Vodafone CU για το “CU Big Bang App”. 
  • Search: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το “Online Φυλλάδιο Προσφορών” και gold η GENERATION Y για το “Fashionably Searching for access”.
  • Στην κατηγορία Branded Content and Native Advertising ισοψήφησαν στα βραβεία μελών: Η 24MEDIA για το “Άνδρες! Αυτό είναι το Μουντιάλ σας” by NIVEA MEN”, η INITIATIVE MEDIA για το “DOVE 100 COLOURS_SETTING A FASHION TREND” και η UM για το “FIX HELLAS – GAZZETTA FOODBALL”. Gold απέσπασε η McCann Worldgroup για το “Taste of Dodoni”.  
  • Effective Use of Data: Βραβείο μελών η Lidl Ελλάς για το “Online Φυλλάδιο Προσφορών” και gold πήρε η UM για το “SHOP & TRADE DATA TARGETING & AUDIENCE MODELING CAMPAIGN”. 
  • Best original Content Series: Βραβείο μελών απέσπασε η TEMPO OMD HELLAS για το”PAME STOIXIMA MUNDIAL – MEMES” και gold στην UM για το “FIX HELLAS – GAZZETTA FOODBALL”. 

Κηρύσσοντας την έναρξη της μεγάλης τελετής των ελληνικών Mixx Awards, ο πρόεδρος του IAB Hellas, Σπύρος Παπαγεωργίου αναφέρθηκε στη σημασία του θεσμού της ελληνικής ψηφιακής διαφήμισης ενώ επεσήμανε ότι ο πήχης της διάκρισης μπαίνει όλο και υψηλότερα, από τη μια χρονιά στην άλλη. “Μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι τα ΜΙΧΧ AWARDS δεν έχουν κανένα εμπορικό στόχο. Αντίθετα μοναδική επιδίωξή μας είναι να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία και την επιβράβευση των καλύτερων έργων”, επεσήμανε ο κ. Σπύρος  Παπαγεωργίου εξηγώντας ότι “σε αντίθεση με άλλες προσεγγίσεις, δεν συνδέουμε καθόλου των αριθμό των συμμετοχών μιας εταιρείας με την πιθανότητα της επιτυχίας της. Για αυτό είναι δυνατόν μια εταιρεία με μια και μόνο συμμετοχή να κερδίσει την ύψιστη διάκριση. Αυτό σίγουρα αφαιρεί πόντους από την εμπορικότητα των βραβείων αλλά είμαστε βέβαιοι ότι προσθέτει στη θεσμική τους καθιέρωση και εγκυρότητα. Και αυτός είναι ο πρωταρχικός μας στόχος”. Στη συνέχεια ο πρόεδρος του IAB Hellas αναφέρθηκε στη διεθνή εμβέλεια της σύνθεσης της επιτροπής που διασφαλίζει περαιτέρω την εγκυρότητα των βραβείων καθώς τα 12 μέλη από διαφορετικές χώρες του κόσμου συνεισφέρουν με σημαντικές γνώσεις, διεθνή εμπειρία και χρόνο για να αναδειχθούν τα σημαντικότερα έργα της χρονιάς που πέρασε. “Τα μέλη της επιτροπής δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές αγορές, έχουν συχνά διαφορετικό υπόβαθρο και εξειδίκευση στην ψηφιακή επικοινωνία. Έτσι είναι ενδιαφέρον ότι παρόλο που δεν συζητούν μεταξύ τους τα προς αξιολόγηση έργα, οι αξιολογήσεις τους συγκλίνουν σημαντικά στις περισσότερες περιπτώσεις. Η κρίση της διεθνούς επιτροπής είναι τελική και δεν υπόκειται σε καμία δευτερογενή επεξεργασία“, εξήγησε ο κ. Παπαγεωργίου ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε ιδιαίτερα και στο βραβείο μελών του ΙΑΒ Hellas για το οποίο ψηφίζουν όλα τα μέλη του οργανισμού προσδίδοντας τον μέγιστο βαθμό διαφάνειας. Τέλος ο πρόεδρος του IAB Hellas ανακοίνωσε μια σημαντική καινοτομία: Τα «χρυσά» έργα όλων των κατηγοριών θα μπορούν να υποβληθούν δωρεάν (με έξοδα του IAB Hellas) και στα IAB Europe MIXX Awards, διεκδικώντας και εκεί μια σημαντική διάκριση.

Mixx Awards 2019 2

“Θεωρούμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντική η προβολή και αναγνώριση της δουλειάς των Ελληνικών εταιρειών ψηφιακής επικοινωνίας διεθνώς”, τόνισε σχετικά ο κ. Παπαγεωργίου καθώς, “με αυτόν τον τρόπο θα προβληθούν σε ένα ευρύτατο διεθνές κοινό οι εταιρείες που τα εκπόνησαν και κατ’ επέκταση το Ελληνικό excellence στο ψηφιακό μάρκετινγκ”. Ολοκληρώνοντας ο κ. Παπαγεωργίου ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, τα μέλη της 12μελούς διεθνούς επιτροπής, τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas και τη direction για την άψογη συνεργασία.

Ανεβαίνοντας στο βήμα, η Virginia Moore, αντιπρόεδρος εκδηλώσεων στο IAB Νέας Υόρκης, εξέφρασε τον ενθουσιασμένο της για το αποτέλεσμα των IAB MIXX σε επίπεδο δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας ενώ δήλωσε πολύ ικανοποιημένη για τη μεγάλη σημασία που έχει αποκτήσει ο θεσμός των βραβείων αυτών σε παγκόσμια κλίμακα. “Όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τα βραβεία MIXX, θέλαμε να δείξουμε ότι η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργούσε και πρόθεσή μας ήταν να ανταμείψουμε τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα. Σήμερα μπορούμε να αποδείξουμε όχι μόνο ότι η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργεί, αλλά συνεισφέρει πάνω από 100 δισ. δολ. σε έσοδα μόνο στις ΗΠΑ”. Τέλος, η κ. V. Moore ευχαρίστησε τους διοργανωτές και ιδιαίτερα τον κ. Σπ. Παπαγεωργίου, πρόεδρο του IAB Hellas, τον Ανδρέα Στάϊο, εκπρόσωπο του IAB Hellas στο IAB Europe και τον κ. Νεόφυτο Οικονόμου, γενικό διευθυντή του οργανισμού.

Info:

Τα MiXX Awards πραγματοποιήθηκαν στον θερινό κινηματογράφο “Μπομπονιέρα” παρουσία πλήθους εκπροσώπων εταιρειών που απόλαυσαν σε μια γιορταστικη καλοκαιρινή ατμόσφαιρα τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα.

Το έργο της αξιολόγησης ανέλαβε διεθνής κριτική επιτροπή, που αποτελείται από ηγέτες της αγοράς σε Ευρώπη και Αμερική. Φέτος μάλιστα για πρώτη φορά εντάχθηκε και η νέα κατηγορία Best original Content Series ενώ πολύ σημαντικό στοιχείο της φετινής διοργάνωσης

αποτελεί η απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής να χρηματοδοτήσει ο ΙΑΒ Hellas τη συμμετοχή των “χρυσών νικητών” στα ΜΙΧΧ AWARDS Europe.

Στη φετινή διαδικασία ανάδειξης των Mixxawards συμμετείχαν 12 κριτές για 48 Βραβεία και 12 κατηγορίες ενώ παραβρέθηκαν 500 και πλέον καλεσμένοι.

Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν σημαντικοί εκπρόσωποι από τα γραφεία IAB του εξωτερικού όπως: Reyes Justribó, γενικός διευθυντής Iab Ισπανίας, Virginia Moore αντιπρόεδρος Events Iab ΗΠΑ, Stephan Kreissler, πρόεδρος Iab Αυστρίας, Olly Hamilton, διευθυντής marketing Iab Ηνωμένο Βασίλειο, Hristo Hristov, πρόεδρος (από το 2014) Iab Βουλγαρίας, Marko Črne, επικεφαλής του ψηφιακού βραχίονα της Omnicom Media Group Iab Κροατίας, Marie-Clare Puffett, Business Programmes Manager Iab Ευρώπη, Jean-Marie Le Guen, Γενικός διευθυντής Iab Γαλλίας, Dr Mahmut Kursun, πρόεδρος Iab Τουρκίας, Robert Wielgo, Board Member, CMO Iab Πολωνίας, Allan Sorensen, επικεφαλής Ψηφιακής Επικοινωνίας και Διεθνών Σχέσεων Iab Δανίας και Ioana Anescu, εκτελεστική διευθύντρια Iab Ρουμανίας.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here