Αρχική Ειδήσεις Greek Exports Forum: Ένα συνέδριο – θεσμός για τον εξαγωγικό τομέα στις...

Greek Exports Forum: Ένα συνέδριο – θεσμός για τον εξαγωγικό τομέα στις 9 Μαΐου

0
7th Greek Exports Forum
Διαφήμιση

Το Greek Exports Forum, το συνέδριο – θεσμός για τον εξαγωγικό τομέα, διοργανώνεται φέτος για έβδομη συνεχόμενη χρονιά από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ), την Ethos Events, σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portalbanks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών.

Το 7th Greek Exports Forum θα διεξαχθεί την Πέμπτη 09 Μαΐου 2019, στο Athenaeum InterContinental Athens Hotel (Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 89-93,Αθήνα 117 45).

Σκοπός του 7th Greek Exports Forum είναι να παρέχει στον Έλληνα εξαγωγέα χρηστικά εργαλεία και πληροφορίες προκειμένου να ενισχύσει την εξαγωγική του δραστηριότητα και να επιλέξει τις επόμενες αγορές -στόχους, που παρουσιάζουν πρόσφορες συνθήκες για την επέκτασή του. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους νέους εξαγωγείς και σε όσους επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν εξαγωγικά, στους οποίους παρέχεται αναλυτική πληροφόρηση τόσο για τις δυνατότητες χρηματοδότησης, όσο και για τον μηχανισμό αξιολόγησης των αγορών.

Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

1) Τη διοργάνωση του συνεδρίου Greek Exports Conference 2) Δύο παράλληλες δράσεις:

-Β2Β Συμβουλευτικές Συναντήσεις Ελλήνων εξαγωγέων με στελέχη Διμερών Επιμελητηρίων.

-Β2Β Συμβουλευτικές Συναντήσεις Ελλήνων εξαγωγέων με εκπροσώπους των μεγάλων χορηγών του Forum.

Θεματολογία συνεδρίου

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Από ρεκόρ σε ρεκόρ οι ελληνικές εξαγωγές

Νέο ιστορικό ρεκόρ κατέγραψαν οι Ελληνικές εξαγωγές το 2018, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική που έχει αναπτύξει ο κλάδος τα τελευταία χρόνια, ενώ θετικές είναι και οι πρώτες ενδείξεις για το 2019. Η άνοδος αυτή είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας που έχουν καταβάλει οι Έλληνες εξαγωγείς, κυρίως μέσα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, προκειμένου να αντισταθμίσουν τις πωλήσεις που έχουν χάσει εντός συνόρων.

Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, οι εξαγωγές συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών αυξήθηκαν με διψήφιους ρυθμούς το 2018 και έσπασαν το φράγμα των 30 δισ. ευρώ, φθάνοντας στα 33,02 δισ. ευρώ, αύξηση 15,8% σε σχέση με το 2017 και τα 21,55 δισ. ευρώ μη συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών, ήτοι αύξηση 10,4% σε σχέση με το2017.

Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές της Ελλάδας προς την ΕΕ (28) συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών καταλαμβάνουν πλέον μερίδιο 52,2% επί των συνολικών εξαγωγών. Το μερίδιό τους κατά το 2017 ανερχόταν σε 53,1%. Στον αντίποδα, οι εξαγωγές προς τις Τρίτες Χώρες το 2018 σημείωσαν άνοδο και καταλαμβάνουν πλέον μερίδιο επί των συνολικών εξαγωγών 47,8% από 46,9% στο αντίστοιχο περσινό δωδεκάμηνο, γεγονός που καταδεικνύει και την γεωγραφική επέκταση των Ελλήνων εξαγωγέων με όλο και πιο διευρυμένη γκάμα προϊόντων.

Τα εξαγώγιμα προϊόντα περιλαμβάνουν από προϊόντα πετρελαίου, φάρμακα, προϊόντα αλουμινίου, ελαιόλαδο, ιχθυηρά, έως υπολογιστικές μηχανές και εξοπλισμό διαστημικής τεχνολογίας.

Αισιόδοξες είναι οι εκτιμήσεις για την εξέλιξη των ελληνικών εξαγωγών και τη φετινή χρονιά, ωστόσο κρίσιμο ρόλο θα διαδραματίσει και η γεωπολιτική κατάσταση που θα επικρατήσει στην ευρύτερη περιοχή, οι επιτώσεις από το Brexit, αλλά και οι συνθήκες που διαμορφώνει η συμφωνία των Πρεσπών, με την μετονομασία της πΓΔΜ σε Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.

Περαιτέρω, θέματα φορολογικής πολιτικής, εξεύρεσης χρηματοδότησης και ασφάλειας των εξαγωγών, συνεχίζουν να αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για τις εξαγωγές.

Το 7th Greek Exports Forum, δίνοντας το βήμα σε διακεκριμένους και εξειδικευμένους σε θέματα εξαγωγών ομιλητές, έρχεται να εμβαθύνει και διερευνήσει τα παραπάνω ζητήματα και σειρά άλλων κρίσιμων θεμάτων για τους Έλληνες επιχειρηματίες.

Τέτοια θέματα είναι, οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την ενίσχυση της εξωστρέφειας, οι χρηματοδοτικές κινήσεις των τραπεζών και διεθνών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων προς τους εξαγωγείς αλλά και τα εργαλεία που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρηματίες για να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες αγορές, όπως η πιστοποίηση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το marketing, οι ασφάλειες και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί η πρώτη παρουσίαση νέας μελέτης για την Αξιολόγηση των Αγορών, όπως και για το ευρύτερο «Σχέδιο Δράσης για την Προώθηση των Εξαγωγών», το οποίο εγκρίθηκε στη 1η συνεδρίαση της Επιτροπής Εξωστρέφειας και βρίσκεται σε φάση υλοποίησης.

Η Εθνική Στρατηγική για την Ανάπτυξη των Εξαγωγών

Στην εισαγωγική ενότητα του συνεδρίου, εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης θα εκθέσουν τις θέσεις τους για το μοντέλο ανάπτυξης και στήριξης των εξαγωγών. Από την πλευρά της κυβέρνησης, ιδιαίτερη αναφορά θα πραγματοποιηθεί στο «Σχέδιο Δράσης για την Προώθηση των Εξαγωγών», ο σχεδιασμός του οποίου εκπονήθηκε στο πλαίσιο προγράμματος τεχνικής βοήθειας που υλοποιήθηκε από ομάδα εμπειρογνωμόνων του Γερμανικού Οργανισμού Διεθνούς Συνεργασίας GiZ, υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

1. Ο στρατηγικός ρόλος των εξαγωγών στο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας

Στην πρώτη ενότητα του 7th Greek Exports Forum, πολιτικοί, θεσμικοί και οικονομικοί αξιωματούχοι της χώρας, καταθέτουν τις θέσεις τους και ανταλλάσουν απόψεις για το μέλλον των εξαγωγών, τα προβλήματα και τις δράσεις που πρέπει να υλοποιηθούν.

Για πρώτη φορά, οι ΟΕΥ θα παρουσιάσουν νέους μηχανισμούς και «εργαλεία» για την ανάπτυξη των εξαγωγών. Ενδεικτικά αναφέρεται το νέο Κοινό Ημερολόγιο Δράσεων Εξωστρέφειας, το οποίο περιλαμβάνει την πλειονότητα των δράσεων εξωστρέφειας που αναλαμβάνονται στο εξωτερικό. Πρακτικά, αυτό σημαίνει, ότι μία επιχείρηση που θέλει να προβάλλει το προϊόν της στο εξωτερικό, μπορεί να γνωρίζει άμεσα, τις εκδηλώσεις ανά χώρα και κλάδο και τους κατά περίπτωση διοργανωτές.

Παράλληλα, φορολογία, χρηματοδότηση και γραφειοκρατία, είναι ορισμένα από τα θέματα στα οποία θα επικεντρωθεί η συζήτηση, με παρεμβάσεις κορυφαίων εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου.

Οι προκλήσεις που αναδύονται για τις ελληνικές επιχειρήσεις στη μεταμνημονιακή εποχή, οι προοπτικές επέκτασης των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές και η ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων χρηματοδότησης και μείωσης της φορολογίας, είναι μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν.

Θεσμικοί φορείς θα εκθέσουν τις απόψεις για την ενίσχυση της εξωστρέφειας, καταθέτοντας προτάσεις για την χάραξη ενός νέου μοντέλου ανάπτυξης, το οποίο θα κινητοποιήσει τις υγιείς επιχειρηματικές δυνάμεις του τόπου.

Ενδεικτικά θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

 Ο ρόλος των Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) ως προς την υποστήριξη των εξαγωγέων και την ανάπτυξη των εξαγωγών

  •   Το νέο Κοινό Ημερολόγιο Δράσεων Εξωστρέφειας, για την ενημέρωση και οργανωμένη παρουσίαση των εξαγωγέων σε εκθέσεις, παρουσιάσεις και αποστολές στο εξωτερικό
  •   Προτάσεις για την αντιμετώπιση γραφειοκρατικών και φορολογικών αντικινήτρων
  •   Απόψεις και προτάσεις για τη νέα στρατηγική ανάπτυξης των εξαγωγών2. Οι αγορές που παρουσιάζουν εξαγωγικό ενδιαφέρον – Τα νέα δεδομένα που δημιουργούν Brexit και Β. ΜακεδονίαΗ αναγνώριση των αγορών -στόχων, που παρουσιάζουν τις καλύτερες προοπτικές επέκτασης, αποτελεί βασικό ζητούμενο για κάθε εξαγωγέα. Η αρμόδια υπηρεσία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών, έχει εκπονήσει μελέτη που αφορά την αξιολόγηση των σημαντικότερων διεθνών αγορών για τις ελληνικές εξαγωγές και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο 7th Greek Exports Forum.

    Στο πλαίσιο αυτό, θα γίνει αναφορά τόσο στους βασικούς εξαγωγικούς μας προορισμούς, όσο και στις νέες αγορές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εξαγωγέων. Χαρακτηριστικά αναφέρονται οι χώρες του Αραβικού Κόσμου, η Κίνα και η Ινδία.

    Πολύ ψηλά στην ατζέντα θα βρεθεί το θέμα του BREXIT, δεδομένου ότι έφθασε το.. πλήρωμα του χρόνου και οι εξαγωγείς δεν γνωρίζουν ακόμη επακριβώς τις διαδικασίες που θα χρειαστεί να ακολουθήσουν.

    Μείζον θέμα αποτελεί πλέον για πολλές εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας και η χρήση του όρου «Μακεδονία» και «Μακεδονικό» στα προϊόντα τους, μετά την μετονομασία της πΓΔΜ σε Βόρεια Μακεδονία. Για το φλέγον θέμα της χρήσης των συγκεκριμένων εμπορικών σημάτων, θα μιλήσουν εκπρόσωποι από τα αρμόδια τμήματα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, για το Σήμα Ελληνικών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

3. Προγράμματα Χρηματοδότησης και ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων

Στην τρίτη ενότητα του 7th Greek Exports Forum, θα παρουσιασθούν οι δυνατότητες χρηματοδότησης και ασφάλισης των εξαγωγών στη σημερινή εποχή. Στο πλαίσιο αυτό θα παρουσιασθούν προγράμματα που προσφέρουν τραπεζικοί και ασφαλιστικοί φορείς, αλλά και οι νέες μορφές και δυνατότητες χρηματοδότησης που δημιουργούνται.

Η έλλειψη ρευστότητας παραμένει ως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες επιχειρηματίες. Εκπρόσωποι τραπεζών καιfunds, παρουσιάζουν τις χρηματοδοτικές λύσεις που έχουν ετοιμάσει για τους εξαγωγείς, τους όρους και τις προϋποθέσεις πρόσβασης σε αυτές.

Σε μία εποχή με εμπορικούς και μη, πολέμους σε εξέλιξη, οι κίνδυνοι με τους οποίους έρχονται αντιμέτωποι οι εξαγωγείς είναι πολλοί και μεγάλοι. Η ασφάλιση των εξαγωγικών πιστώσεων αποτελεί αναγκαιότητα και απαραίτητη προϋπόθεση για την εκτός συνόρων επέκταση.

Ενδεικτικά θέματα προς συζήτηση είναι:

  •   Τα νέα τραπεζικά προϊόντα για τον τομέα των εξαγωγών.
  •   Πρόσβαση ΜμΕ σε χρηματοδοτικά και ασφαλιστκά προγράμματα.
  •   Τα νέα προγράμματα ασφαλιστικής κάλυψης των εξαγωγών.4. Μέσα για την υποστήριξη και διείσδυση των προϊόντων στις διεθνείς αγορές (Ηλεκτρονικό Eμπόριο, Πιστοποίηση,Marketing, E-Commerce, Υπηρεσίες HR).Η επόμενη ενότητα του 7th Greek Exports Forum, είναι αφιερωμένη στα χρήσιμα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιχειρηματίας προκειμένου να κάνει περισσότερο γνωστά και ανταγωνιστικά τα προϊόντα του στο εξωτερικό.

Τα πλέον σύγχρονα μέσα marketing και προώθησης, βρίσκονται σήμερα στη διάθεση των εξαγωγέων. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

Η ενότητα επικεντρώνεται στα μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση για να πετύχει μεγαλύτερη διείσδυση στις διεθνείς αγορές, όπως η πιστοποίηση των προϊόντων της, το ηλεκτρονικό marketing, ηλεκτρονικό εμπόριο, εξειδικευμένοι σύμβουλοι εξαγωγών.

Η χρήση του ηλεκτρονικού marketing και κυρίως των social media για το χτίσιμο τουbrand name, αποτελεί μια δημοφιλή και συνεχώς εξελισσόμενη μέθοδο για την κατάκτηση νέων αγορών.

Η πιστοποίηση των προϊόντων με βάση τα πρότυπα που απαιτούνται σε συγκεκριμένες αγορές που απευθύνεται μια επιχείρηση, μπορεί να κάνουν την διαφορά, που θα οδηγήσει στην επιτυχία.

Η εξεύρεση εξειδικευμένων στελεχών – συμβούλων που έχουν γνώση και εμπειρία στις αγορές που θέλει να επεκταθεί μια επιχείρηση, μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη των εξαγωγών, χωρίς να σπαταληθούν πολύτιμοι πόροι.

Θέματα προς συζήτηση είναι:

  •   Marketing: Σύγχρονες μέθοδοι προβολής και προώθησης των προϊόντων στις ξένες αγορές. Το digital marketing και τα social media.
  •   Σύμβουλοι Εξαγωγών: Οι άνθρωποι «κλειδιά» που γνωρίζουν και ανοίγουν τις πόρτες νέων αγορών
  •   Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η αποτελεσματική χρήση των μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών και η δημιουργία e-shops.

5. Τα success stories εξαγωγικών επιχειρήσεων

Στη χώρα μας υπάρχουν σήμερα πολλές ελληνικές επιχειρήσεις που εξάγουν σχεδόν το 100% της παραγωγής τους. Σε αυτή την ενότητα του7th Greek Exports Forum επιχειρηματίες που έχουν διακριθεί για τις εξαγωγικές επιδόσεις των επιχειρήσεών τους, θα μοιραστούν την εμπειρία τους με το κοινό.

Πώς κατάφεραν να διακριθούν έναντι του ανταγωνισμού και να κερδίσουν τις διεθνείς αγορές; Η εμπειρία τους για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και τους τρόπους που τις διαχειρίστηκαν, μπορούν να αποτελέσουν ανεκτίμητα εφόδια για τους επιχειρηματίες που ξεκινούν ή επεκτείνουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα σε νέες αγορές.

Παράλληλες Δράσεις

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ 1: B2B Συναντήσεις Ελλήνων εξαγωγέων με Στελέχη Διμερών Επιμελητηρίων

Ο διοργανωτές έχουν εξασφαλίσει στους δυνητικούς εξαγωγείς-συμμετέχοντες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν παράλληλα, προσωπικές συναντήσεις (B2B meetings) με εκπροσώπους διμερών Επιμελητηρίων. Στις συναντήσεις αυτές οι επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να διερευνήσουν την προοπτική δικτύωσης τους στις αγορές που τους ενδιαφέρουν και να μάθουν με λεπτομέρεια για τις δυσκολίες και τις ευκαιρίες διμερών εμπορικών συνεργασιών. Ο καθορισμός του προγραμματισμού των συγκεκριμένων συναντήσεων θα γίνει από την Ethos Mediaκαι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ 2: B2B Συναντήσεις Ελλήνων εξαγωγέων με εκπροσώπους των μεγάλων χορηγών του Forum

Οι διοργανωτές έχουν εξασφαλίσει στους δυνητικούς εξαγωγείς – συμμετέχοντες τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν παράλληλα, προσωπικές συναντήσεις (B2B meetings) με εκπροσώπους των μεγάλων χορηγών του Forum. Σε αυτές τις συναντήσεις οι επιχειρηματίες μπορούν να συζητήσουν με μεγάλες εταιρίες που χορηγούν το 7th Greek Exports Forum και να αναζητήσουν πεδία συνεργασίας καθώς και να αντλήσουν πολύτιμη εμπειρία από έμπειρα στελέχη της αγοράς. Ο καθορισμός του προγραμματισμού των συγκεκριμένων συναντήσεων θα γίνει από την Ethos Media και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Kοινό

Μεταξύ άλλων, πρόκειται για εξειδικευμένα στελέχη από τις εξής κατηγορίες:

  •   Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και το εξωτερικό
  •   Εκπρόσωποι αμιγώς εξαγωγικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων με ανεπτυγμένα εξαγωγικά τμήματα
  •   Εκπρόσωποι επιχειρήσεων που στρέφονται σήμερα στις εξαγωγές
  •   Ακαδημαϊκοί, επιστήμονες, εμπειρογνώμονες
  •   Επαγγελματίες, εξειδικευμένα στελέχη φορέων, οργανισμών και εταιρειών που εμπλέκονται στο διεθνές εμπόριο
  •   Στελέχη τραπεζών και factoring καθ’ ύλην αρμόδια για τις εξαγωγές
  •   Στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου
  •   Στελέχη μεταφορικών εταιρειών και εταιρειών logistics
  •   Σύμβουλοι
  •   Δικηγόροι
  •   Στελέχη εταιρειών τυποποίησης-πιστοποίησης
  •   Στελέχη εταιρειών επικοινωνίας, διαδικτυακού και mobility marketing-social media
  •   Στελέχη εταιρειών γραφικών τεχνών και marketing
  •   Μέλη επιμελητηρίων και συνδέσμων
  •   Στελέχη τραπεζών πληροφοριών για τις εξαγωγές
  •   Στελέχη εταιρειών διοργάνωσης εκθέσεων εξωτερικού
  •   Στελέχη online marketplaces
  •   Στελέχη αεροπορικών εταιρειών και ταξιδιωτικών γραφείωνΔιοργάνωσηΕΝΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ (ΕΝΔΥ ΟΕΥ)

    Η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) είναι το συλλογικό όργανο του σώματος της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης που έχει ως αποστολή την προώθησητης εξωστρέφειας της οικονομίας της χώρας καθώς και την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στις ξένες αγορές. Oι 146 εξειδικευμένοι υπάλληλοι του κλάδου της Οικονομικής μας Διπλωματίας στελεχώνουν το δίκτυο των 55 Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) των Πρεσβειών μας στο εξωτερικό, αλλά και τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΓΓ ΔΟΣ & ΑΣ) του Υπουργείου Εξωτερικών και είναι στο πτυχιούχοι Πανεπιστημιακών Σχολών αλλά και απόφοιτοι του στοχευμένης εκπαίδευσης τμήματος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.

    Τα Γραφεία ΟΕΥ στις Πρεσβείες της χώρας μας στο εξωτερικό παρέχουν πρωτογενή οικονομική και εμπορική πληροφόρηση τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα και σημαντικό μέρος αυτής της εργασίας αναρτάται στην ιστοσελίδαwww.agora.mfa.gr. Παράλληλα, προωθούν τις εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών και υποστηρίζουν τις ελληνικές επενδύσεις στο εξωτερικό. Το 2016, τα

Γραφεία ΟΕΥ δέχτηκαν περίπου 10.000 αιτήματα των ελληνικών επιχειρήσεων για πληροφόρηση ή υποστήριξη εξαγωγών και επενδύσεων. Βάσει της αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών των Γραφείων ΟΕΥ από τις επιχειρήσεις, το ποσοστό ικανοποίησής τους ήταν εξαιρετικά υψηλό (96,86%). Σημειώνεται ότι η παροχή υπηρεσιών από τα Γραφεία ΟΕΥ πιστοποιείται βάσει του συστήματος ISO. Η ΕΝΔΥ ΟΕΥ προωθεί και θα συνεχίσει να προωθεί προς τη διοίκηση και τους επιχειρηματικούς συλλογικούς φορείς απόψεις, ιδέες και κοινές δράσεις, που πηγάζουν από την εμπειρία των στελεχών της και αποσκοπούν τόσο στη βελτίωση των κρατικών υπηρεσιών όσο και στην εδραίωση της αντίληψης ότι η εξωστρέφεια θα πρέπει να αποτελεί στρατηγική επιλογή για τη βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της χώρας όσο και του ιδιωτικού τομέα.

ETHOS EVENTS

Η Ethos Events σχεδιάζει και διοργανώνει συνέδρια, επιχειρηματικά βραβεία και καινοτόμες εκδηλώσεις για τα πεδία δραστηριότητας της Ethos Media SA καθώς και των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων της.

Στόχος είναι να προσφέρει πληροφόρηση και τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου στα κορυφαία στελέχη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, συστατικά απαραίτητα για την επιχειρηματική ανάπτυξη και την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Τα επιχειρηματικά events εστιάζονται στους τομείς των εξαγωγών, του φαρμάκου, της κλινικής έρευνας, του marketing, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, των επενδύσεων, των ασφαλειών, των τραπεζών, της τεχνολογίας κ.ά.

Παράλληλα, η Ethos Media SA δραστηριοποιείται στους τομείς των εκδόσεων επιχειρηματικών περιοδικών και εφημερίδων, αλλά και στο internet με portals, websites και ηλεκτρονικά newsletters.

Πιο συγκεκριμένα, στις εκδόσεις της Ethos Media SA συγκαταλέγονται: το επενδυτικό και οικονομικό περιοδικό ΧΡΗΜΑ, το περιοδικό για την πολιτική υγείας και φαρμάκου Ph.B Pharma & Health Business και το ασφαλιστικό περιοδικόInsurance World.

Όσον αφορά το internet, η Ethos Media SA δραστηριοποιείται με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal Banks.com.gr, το ασφαλιστικό portalinsuranceworld.gr, το portal virus.com.gr για την πολιτική υγείας και φαρμάκου και την εβδομαδιαία ηλεκτρονική εφημερίδα ΧΡΗΜΑ Week.

Διαφήμιση