Αρχική Ειδήσεις Συνήγορος του Καταναλωτή: Έρευνα αγοράς συστήνει στους καταναλωτές για τις αγορές της...

Συνήγορος του Καταναλωτή: Έρευνα αγοράς συστήνει στους καταναλωτές για τις αγορές της Black Friday

0
black 1271449 640
Διαφήμιση

Η Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη, συμβουλεύει τους καταναλωτές να προβούν σε έρευνα αγοράς πριν «παρασυρθούν» από τις προσφορές των καταστημάτων εν όψει της προωθητικής δράσης “Black Friday”.

Με σύνεση και προγραμματισμό πρέπει να διαχειρίζονται οι καταναλωτές τις εξωφρενικές προσφορές καθώς συνιστάται αναγκαία η οργάνωση κι ο προγραμματισμός των πολιτών πριν επιδοθούν σε αγορές ώστε να είναι σε θέση να διακρίνουν τις πραγματικές προσφορές  και να προφυλαχτούν από διαφημιστικά κόλπα, δήλωσε η κα Κοντογιάννη στο ΑΠΕ.

Χρήσιμη χαρακτήρισε την διαδικτυακή έρευνα στους ιστότοπους των καταστημάτων για να γίνεται σύγκριση των τιμών και εντοπισμός της ουσιαστικής ευκαιρίας. Οι πλασματικές προσφορές αποτελούν παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύονται, όπως επίσης  και η αναγραφή και παρουσίαση υψηλών προσφορών οι οποίες όμως καλύπτουν τελικά ελάχιστα είδη «κράχτες».

Με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Προστασία του Καταναλωτή κατά τις Προσφορές, τις Εκπτώσεις και τις Προωθητικές  ενέργειες, είναι απαραίτητο να αναγράφονται η αρχική αλλά και η μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά, το ποσοστό μείωσης. Η ποσότητα των αγαθών σε προσφορά ενός καταστήματος δεν πρέπει να υπερβαίνει το 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει συνολικά το κατάστημα.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, οι πολίτες πρέπει να είναι προσεκτική στις προσφορές των ηλεκτρικών καταστημάτων καθώς και στα online καταστήματα που πωλούν προϊόντα στα social media που δεν αναφέρουν πλήρη στοιχεία της εταιρείας. Σημαντική συμβουλή προς όλους τους καταναλωτές να κρατούν τις αποδείξεις των συναλλαγών τους ώστε να μπορούν να ασκήσουν τα δικαιώματα τους έναντι του προμηθευτή σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαφήμιση