Αρχική Ευζωία Τη στρατηγική για την ψηφιακή μετάβαση στον ελληνικό τουρισμό  παρουσίασε η Έλ....

Τη στρατηγική για την ψηφιακή μετάβαση στον ελληνικό τουρισμό  παρουσίασε η Έλ. Κουντουρά 

0
Έλ. Κουντουρά 
Διαφήμιση

Τη στρατηγική της κυβέρνησης για την ψηφιακή μετάβαση και την καινοτομία στον ελληνικό τουρισμό,  παρουσίασε η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά στην εναρκτήρια ομιλία της στο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων  TourisminTransition #someTHINKdifferent, τονίζοντας ότι  «ο τουρισμός είναι κινητήρια δύναμη για την εθνική οικονομία, στηρίζει την ελληνική κοινωνία, και είναι άμεσα συνδεδεμένος με την αναπτυξιακή πορεία και το μέλλον της Ελλάδας».

Η Υπουργός, αναφέρθηκε στην  διεθνή αναγνώριση από φορείς, όπως ο  Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδίων και Τουρισμού (WTTC), που έχουν χαρακτηρίσει την Ελλάδα πρότυπο στην τουριστική ανάπτυξη και στη διαχείριση κρίσεων προορισμού, έχοντας καταγράψει θεαματικά αποτελέσματα σε δύσκολες συνθήκες, με πρακτικές που αποτελούν παράδειγμα για άλλους διεθνείς προορισμούς.

Αναφερόμενη στο επόμενο μεγάλο «στοίχημα» της ψηφιακής μετεξέλιξης και της καινοτομίας στον τουρισμό, τόνισε ότι μέσα από την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών επιδιώκεται η εξασφάλιση «υψηλών ρυθμών  ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό τα επόμενα χρόνια, με βιώσιμο και υπεύθυνο τρόπο, που αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας».

«Στα σχέδιά μας για τα επόμενα χρόνια ο τουρισμός δεν θα αξιοποιεί απλώς την καινοτομία, αλλά και θα τη δημιουργεί», επισήμανε η κα Κουντουρά και παρουσίασε το σύνολο των υλοποιούμενων και σχεδιαζόμενων πολιτικών και δράσεων του Υπουργείου σε  συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία που περιλαμβάνουν:

  • Προγράμματα και δράσεις υποστήριξης της start-up επιχειρηματικότητας στον τουρισμό και των υφιστάμενων μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων για την ψηφιακή τους μετεξέλιξη, ώστε να  γίνουν πιο εξωστρεφείς και ανταγωνιστικές.
  • Τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Τουρισμού για τη διευκόλυνση των πολιτών και επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους, σε συνέχεια του έργου της ψηφιοποίησης και κωδικοποίησης της τουριστικής νομοθεσίας που έχει ολοκληρωθεί.
  •  Ηλεκτρονικό σύστημα υποστήριξης των εργαζομένων του τουριστικού τομέα και διασύνδεσής τους με την αγορά εργασίας.
  • Ψηφιοποίηση της δημόσιας τουριστικής  εκπαίδευσης και αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διεθνή πρότυπα.
  •  Εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων ανάλυσης ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων BIGDATA για την αποτύπωση της πραγματικής συμβολής του τουρισμού στην οικονομία και την αξιοποίησή τους στην στρατηγική μάρκετινγκ.
  •  Υλοποίηση της νέας ψηφιακής πύλης του ΕΟΤ,  του εθνικού φορέα στην παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας. Η  ηλεκτρονική πύλη VisitGreece, εμπλουτίζεται, και θα είναι διαθέσιμη για τους επισκέπτες σε δέκα  γλώσσες, με έξυπνες  διαδραστικές εφαρμογές, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες προβολής εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
  • Δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου για την ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου της Ελλάδας που θα περιλαμβάνει αξιοθέατα και διαδρομές τουριστικού ενδιαφέροντος.

 

Διαφήμιση