Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Εκδηλώσεις προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία

Εκδηλώσεις προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία

0
Διαφήμιση

Ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία που οργάνωσε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής Πρεσβείας στο Τόκυο από κοινού με το Enterprise Greece, στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος προβολής.

 

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο Τόκυο και στην Οσάκα. Περιελάμβαναν ανοικτή γευσιγνωσία, 2 θεματικά σεμινάρια master class από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη, Master of Wine και δείπνα με γευστική δοκιμή για καταναλωτές.

Σύμφωνα με σημείωμα που απέστειλε στα κεντρικά στην Αθήνα, το Γραφείο ΟΕΥ του Τόκυο, στις εκδηλώσεις παρουσιάσθηκε κατάλογος 90 ετικετών από όλο το φάσμα του ελληνικού αμπελώνα ώστε να απεικονίζουν τις κυριότερες ποικιλίες και οινοπαραγωγικές περιοχές.

Οι ετικέτες προτάθηκαν από τα οινοποιεία που ενδιαφέρονται να εξάγουν στην Ιαπωνία. Προστίθεται ότι τα μισά οινοποιεία έχουν ήδη εισαγωγέα ενώ τα υπόλοιπα ενδιαφέρονται να βρουν. Οι γευσιγνωσίες απευθύνονταν αυστηρά στους ειδικούς του κλάδου, όπως εισαγωγείς, διανομείς, οινοχόους, εκπροσώπους εστίασης (εστιατόρια, μπαρ, κ.λ.π.), εκπροσώπους οινικού τύπου και ευζωίας.

Σε κάθε ένα από τα συνολικά 4 σεμινάρια, τα οποία είχαν διαφορετικό θέμα, παρουσιάσθηκαν 12 ετικέτες, κυρίως διαφορετικές από αυτές του καταλόγου της ανοικτής γευσιγνωσίας. Στα σεμινάρια συμμετείχαν από 75 άτομα στο Τόκιο και από 55 άτομα στην Οσάκα. Οι θέσεις συμμετοχής είχαν εξαντληθεί ήδη αρκετές ημέρες νωρίτερα. Πέραν αυτών δόθηκε η ευκαιρία σε άλλα 10 άτομα να παρακολουθήσουν το κάθε ένα από τα σεμινάρια του Τόκυο χωρίς δυνατότητα γευστικής δοκιμής και σε άλλα 5 για κάθε ένα από τα σεμινάρια της Οσάκας.

Στις γευσιγνωσίες συμμετείχαν, οκτώ εισαγωγικές εταιρείες με δικά τους stands και εκπροσώπους τους. Οι εισαγωγείς προέβαλαν άλλες ετικέτες, πέρα από αυτές του γενικού καταλόγου. Συνεπώς, ο συνολικός αριθμός των ετικετών που παρουσιάσθηκαν στις γευσιγνωσίες και τα σεμινάρια υπερέβη τις 150.

Εκτιμάται ότι συνολικά πάνω από 300 άτομα συμμετείχαν στις εκδηλώσεις του Τόκυο και 170 σε εκείνες της Οσάκας. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν δύο δείπνα για καταναλωτές, στο εστιατόριο Cotociel του Τόκυο και Granvia της Οσάκας, όπου συμμετείχαν 50 και 60 άτομα αντιστοίχως.

Ήταν η δεύτερη χρονιά προβολής του ελληνικού αμπελώνας στην Ιαπωνία σε τέτοιο εύρος, στο πλαίσιο του προγράμματος γνωριμίας των Ιαπώνων ειδικών αλλά και του κοινού με τους ελληνικούς οίνους.

Το πρόγραμμα, το οποίο ολοκληρώνεται τον Ιούνιο 2017, περιελάμβανε επίσης, πρόγραμμα διαφημιστικών καταχωρήσεων σε τρία κλαδικά οινικά περιοδικά, την έκδοση στην ιαπωνική γλώσσα βιβλίου του Κωνσταντίνου Λαζαράκη για τον ελληνικό αμπελώνα, καθώς και εισαγωγικού φυλλαδίου 40 σελίδων. Επίσης, το 2016 πραγματοποιήθηκαν δύο επισκέψεις Ιαπώνων ειδικών στην Ελλάδα, ενώ το 2017 πραγματοποιήθηκε ήδη επίσκεψη εισαγωγέων (Απρίλιος) και έπεται επίσκεψη εκπροσώπων μέσων ενημέρωσης (2-9 Ιουνίου).

Αποδίδει

Όπως εκτιμά το Γραφείο ΟΕΥ, «το πρόγραμμα έχει ήδη αποδώσει εξαιρετικά αποτελέσματα καθώς την τελευταία διετία αυξήθηκε ο αριθμός των εισαγωγικών εταιρειών από τέσσερις σε οκτώ. Οι εξαγωγές ελληνικών οίνων έχουν τριπλασιασθεί συγκριτικά με το 2014 και ανέρχονται πλέον σε περίπου 500 χιλ. ευρώ. Κατά το α’ τρίμηνο 2017, υπάρχει αύξηση κατά 87% της αξίας των εξαγωγών μας οίνου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016, βάσει των στοιχείων της ιαπωνικής στατιστικής υπηρεσίας».

Να σημειωθεί, τέλος, ότι μέσω του Enterprise Greece αναμένεται να επιδιωχθεί η συνέχιση του προγράμματος για άλλη μία τριετία, προκειμένου να διατηρηθεί το θετικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί.

Διαφήμιση