Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια Κλείνει την αυλαία του το 4ο Ελληνο – Κινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

Κλείνει την αυλαία του το 4ο Ελληνο – Κινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

0
Διαφήμιση

Ολοκληρώνεται σήμερα, Παρασκευή, στην Αθήνα το 4ο Ελληνο – Κινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, άλλη μια προσπάθεια να διευρυνθούν επιχειρηματικές συμφωνίες σε μια σειρά τομείς, καθώς βασικές ενότητες είναι: Τουρισμός, Κρουαζιέρα, Τεχνολογία, Ναυτιλία, Βιώσιμη Ανάπτυξη και Ενέργεια.

 

Το Συνέδριο διοργανώνουν το «Business Confucius Institute» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Ελληνο-Κινεζικό Οικονομικό Συμβούλιο. Επισήμως, σκοπός του είναι να διευκολύνει την ανάπτυξη «συνεργιών» μεταξύ των επιχειρηματιών των 2 χωρών.

Σε αυτό το φόντο εκπρόσωποι επιχειρήσεων και οργανισμών από την Κίνα θα αναζητήσουν «επενδυτικές ευκαιρίες» στην Ελλάδα, ενώ ελληνικές επιχειρήσεις «θα έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τις εμπορικές και επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, ώστε να επεκταθούν στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας».

Στο ίδιο φόντο, Ελληνες επιχειρηματίες εγκατεστημένοι στην Κίνα ενημερώνουν τους συμμετέχοντες στο Συνέδριο για την «εμπειρία» τους, τις «ευκαιρίες», τις «ιδιαιτερότητες», τις «προκλήσεις» και τις «τεράστιες προοπτικές» που διανοίγονται στην κινεζική αγορά για τις ελληνικές επιχειρήσεις, με «απαραίτητη προϋπόθεση» την «εξωστρέφεια» και τη «μεθοδική προετοιμασία».

Ο γγ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης

Από πλευράς κυβέρνησης, χτες, ο γγ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γ. Τζιάλλας, μιλώντας στο Συνέδριο, αναφέρθηκε στην «ελκυστικότητα της Ελλάδας ως προορισμού για επενδύσεις, και στις εξαιρετικές προοπτικές συνεργασίας που ανοίγονται στον τουριστικό τομέα». Τόνισε ότι η Ελλάδα «αποτελεί πόλο έλξης για τους Κινέζους ταξιδιώτες».

«Τα επόμενα χρόνια αναμένεται», όπως ανέφερε, «ακόμη πιο δυναμική αύξηση των αφίξεων, που επιδιώκεται μέσα από ένα οργανωμένο σχέδιο προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού στην Κίνα, ανάπτυξης διμερών τουριστικών συνεργασιών, προσέλκυσης νέων τουριστικών επενδύσεων και δημιουργίας των συνθηκών για την ενίσχυση της απευθείας συνδεσιμότητας».

Ο Γ. Τζιάλλας αναφέρθηκε επίσης «στο έντονο ενδιαφέρον που έχει καταγραφεί τον τελευταίο καιρό από κινεζικούς ομίλους για επενδύσεις μεγάλης κλίμακας στην Ελλάδα», εκτιμώντας τη «σταθεροποίηση της ελληνικής οικονομίας» και τις «επενδυτικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η ελληνική τουριστική αγορά».

Διαφήμιση