Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια “Ανάσα” για τον ελληνικό τουρισμό οι τουρίστες τελευταίας στιγμής

“Ανάσα” για τον ελληνικό τουρισμό οι τουρίστες τελευταίας στιγμής

0
Διαφήμιση

Αυξάνονται οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής με τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές να κλείνουν εκδρομικά πακέτα λίγες μέρες πριν τις θερινές διακοπές τους, επιλέγοντας τελικά κάποιο τουριστικό θέρετρο της χώρας μας.

Δυναμικότερη επιστροφή, μεταξύ άλλων, είναι από Γερμανία, με τη Ρωσία την ίδια στιγμή να επιλέγει για τις διακοπές της Κρήτη και Ρόδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ (SETE Intelligence) του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, τα οποία προέρχονται από το σύστημα αεροπορικών κρατήσεων Amadeus, σχεδόν όλες οι βασικές ευρωπαϊκές αγορές του ελληνικού τουρισμού κατέγραψαν τον Ιούλιο αύξηση ζήτησης έναντι του Ιουλίου του 2015 από 1,9% (Γερμανία) έως και 22,5% (Πολωνία).

Σχολιάζοντας τις θετικές μέχρι στιγμής τάσεις που παρουσιάζονται στον τουρισμό μας, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Ανδρέας Ανδρεάδης τόνισε πως συνεχίζεται η αυξητική τάση των τουριστικών κρατήσεων της τελευταίας στιγμής προς Ελλάδα, και όλα δείχνουν ότι οι ελεύσεις τουριστών τη φετινή χρονιά θα ξεπεράσουν κατά πολύ τα 26 εκατομμύρια, ενώ υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι θα υπάρξει και μικρή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Για έναν καλό μήνα Σεπτέμβριο αλλά και Οκτώβριο, εκτός απροόπτου, μίλησε από την πλευρά του και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης. Επισήμανε παράλληλα πως, σύμφωνα με εκτιμήσεις, «η σεζόν φέτος αναμένεται να κλείσει σημειώνοντας συνολικά μια αύξηση της τάξεως του 10% σε σχέση με πέρυσι σε ό,τι αφορά τις αφίξεις…».

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Amadeus, η αγορά του Ην. Βασιλείου κινείται ισχυρά ανοδικά για την Ελλάδα από την αρχή του χρόνου, χωρίς να έχει επηρεαστεί από την απόφαση για έξοδο της χώρας από την Ε.Ε.

Αιτία αυτής της επιτυχίας είναι εξαιρετική καμπάνια του ΕΟΤ για τις last minute, η οποία στόχευσε σε premium αγορές τουρισμού της Ευρώπης (Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία, Ελβετία, Βρετανία, Σκανδιναβικές χώρες), με πρώτη τη Βρετανία, παρόλο υπήρχαν ενδείξεις ότι λόγω Brexit οι Βρετανοί θα ανέστειλαν τις διακοπές τους.

Η καμπάνια «Ηappening Now: #Greek Summer» του ΕΟΤ μέσα από το mygreeksummer.com υπενθυμίζει στους υποψήφιους επισκέπτες τη μοναδικότητα του ελληνικού καλοκαιριού.

Διαφήμιση