Αρχική Περιβάλλον Διανύοντας 1 δισεκατομμύριο καθαρότερα μίλια: Τι διαπιστώθηκε

Διανύοντας 1 δισεκατομμύριο καθαρότερα μίλια: Τι διαπιστώθηκε

0

Η UPS ανακοίνωσε ότι η εταιρεία πέτυχε τον στόχο της να διανύσει 1 δισεκατομμύριο μίλια με τον στόλο εναλλακτικών καυσίμων και προηγμένης τεχνολογίας που διαθέτει, ένα έτος νωρίτερα από το προγραμματισμένο, σημειώνοντας περισσότερα από 10 χρόνια τεχνογνωσίας από το «Κινούμενο Εργαστήριό» της, με περισσότερα από 7.200 οχήματα εναλλακτικών καυσίμων.

Η ευρύτερη πρόοδος της εταιρείας στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης περιγράφεται λεπτομερώς στην 14η ετήσια Έκθεση για τη Βιωσιμότητα, που δημοσιεύεται.

Μέχρι το τέλος του 2016, η UPS θα έχει επενδύσει πάνω από 750 εκατομμύρια δολάρια σε οχήματα εναλλακτικών καυσίμων και προηγμένης τεχνολογίας και σε σταθμούς ανεφοδιασμού παγκοσμίως από το 2009.

Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, η UPS αποκόμισε μαθήματα που μπορούν να βοηθήσουν άλλες εταιρείες να πραγματοποιήσουν επενδύσεις στη βιώσιμη ανάπτυξη δημιουργώντας μακροπρόθεσμη οικονομική αποδοτικότητα:

Ενθάρρυνση της καινοτομίας.

Αυτό που ξεκίνησε ως «προσέγγιση» έγινε ένα οικοσύστημα καινοτομίας και προόδου που διαμορφώθηκε από τη συνεργασία με τους προμηθευτές, τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής και άλλους ενδιαφερόμενους.

Η UPS εφάρμοσε την τεχνογνωσία της από τον τομέα της εφοδιαστικής στην πρόκληση της βιωσιμότητας και ανέπτυξε τον στόλο κλίμακας 100.000 οχημάτων της προκειμένου να επιφέρει βελτιώσεις στην τεχνολογία, την αγορά και την υποδομή που καθιστούν τα καθαρότερα καύσιμα και τεχνολογίες οικονομικά βιώσιμα.

Προσαρμογή και εξατομίκευση της λύσης

Η καλύτερη λύση δεν είναι πάντοτε η τέλεια λύση. Τα καύσιμα και τα οχήματα που λειτουργούν για μία περιοχή ή θέση ενδέχεται να είναι ακατάλληλα για μία άλλη.

Οι τεχνολογικοί περιορισμοί, η εμβέλεια, η διαθεσιμότητα της υποδομής, οι κυβερνητικές πολιτικές και η τοπική ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα παίζουν όλα ρόλο στον καθορισμό της επιλογής του οχήματος και του καυσίμου.

Δεν υπάρχει υποκατάστατο για τα μαζικά δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο

Η UPS είναι ικανή να υποστηρίξει 30.000 βελτιστοποιήσεις δρομολογίων παράδοσης μέσω του συστήματος ORION (On-Road Integrated Optimization and Navigation) που διαθέτει, το οποίο χρησιμοποιεί τηλεπληροφορική στόλου και αλγορίθμους για τη μείωση του αριθμού των μιλίων που διανύονται.

Η εφαρμογή αυτής της προσέγγισης μαζικών δεδομένων στον στόλο Κινούμενου Εργαστηρίου της UPS ήταν αποφασιστικής σημασίας για τη βελτίωση της απόδοσης και τη μείωση του κόστους.

Όταν υλοποιηθεί πλήρως, το ORION αναμένεται να βοηθήσει την UPS να αποφεύγει 100 εκατομμύρια μίλια κάθε χρόνο, να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 100.000 μετρικούς τόνους ετησίως, καθώς και να εξοικονομεί 10 εκατομμύρια γαλόνια καυσίμων κάθε χρόνο.

Χρειάζεται συνεπής, σταθερή δέσμευση από την ηγεσία

Οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις δεν αποδίδουν πάντα βραχυπρόθεσμα. Οι δυνάμεις της οικονομίας και της αγοράς αλλάζουν διαρκώς και το πολιτικό περιβάλλον που είναι απαραίτητο για την ενθάρρυνση των επενδύσεων και την ανάπτυξη της υποδομής μπορεί να είναι απρόβλεπτο.

Η UPS χρειάστηκε περισσότερο από μία δεκαετία για να φθάσει σε ένα σημείο όπου η συσσώρευση των μιλίων που διανύονται από τον στόλο της αυξήθηκε σχεδόν εκθετικά. Αυτό δεν θα είχε συμβεί χωρίς μακροπρόθεσμη δέσμευση.

Αναζήτηση συνεργασιών, προώθηση και αναφορά της προόδου

Η συμμετοχή των ενδιαφερομένων στην πρόοδο και τις γνώσεις και η αναζήτηση συνεργασιών με εταιρείες ανάπτυξης εναλλακτικών καυσίμων και τεχνολογίας, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, κρατικούς φορείς και επαγγελματικές ομάδες του κλάδου ήταν κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία του Κινούμενου Εργαστηρίου.

Η UPS αναφέρει την πρόοδό της ετησίως στην Έκθεση για τη Βιωσιμότητα που δημοσιεύει, όπου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, βασικούς δείκτες όπως εκπομπές CO2, κατανάλωση ενέργειας και μίλια που διανύθηκαν με εναλλακτικά καύσιμα και προηγμένη τεχνολογία.

Σε συνδυασμό, αυτοί οι δείκτες καταδεικνύουν τις θετικές επιπτώσεις των προγραμμάτων βιώσιμης ανάπτυξης και κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here