Αρχική Προγράμματα Ε.Κ.Ε. Σημαντική Διάκριση Κοινωνικής Συνεισφοράς για τον όμιλο Quest

Σημαντική Διάκριση Κοινωνικής Συνεισφοράς για τον όμιλο Quest

0

Η δράση «Ψηφιοποίηση Σχολικών Βιβλίων» που υλοποίησε η iSquare, εταιρεία του Ομίλου Quest, απέσπασε διάκριση Κοινωνικής Συνεισφοράς στη διοργάνωση “1st Annual Sustainability Summit”, η οποία πραγματοποιήθηκε από το ΜΒΑ International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας (Centre for Sustainability and Excellence – CSE).

Η εκπαιδευτική ύλη βασικών σχολικών μαθημάτων του Δημοτικού και του Γυμνασίου ψηφιοποιήθηκε ειδικά για το λειτουργικό σύστημα iOS της Apple από ομάδα εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμη εντός και εκτός του περιβάλλοντος της σχολικής τάξης.

Με ένα απλό «κατέβασμα» από τον ιστότοπο ebooks.edu.gr της υπηρεσίας ΙΤΥΕ Διόφαντος του Υπουργείου Παιδείας και από την πλατφόρμα www.edupad.gr σε συσκευή iPad, η πρόσβαση στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο είναι εύκολη και το περιεχόμενο «ζωντανεύει» μέσα από συνδυασμό κειμένου, εικόνων, ήχων, βίντεο και εφαρμογών ενώ η διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης γίνεται πιο φιλική και διαδραστική και προσφέρεται σε όλους τους μαθητές χωρίς διακρίσεις. Πρόκειται για μια πραγματική επανάσταση στην εκπαίδευση και διαρκή μάθηση.

Η «Ψηφιοποίηση Σχολικών Βιβλίων», μέσα από το ολοκληρωμένο Οικοσύστημα της Apple, είναι χρήσιμη σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Για τους μαθητές, το ψηφιοποιημένο εκπαιδευτικό περιεχόμενο μέσω των συσκευών της Apple εξελίσσει την εκπαιδευτική διαδικασία, κάνοντάς τη βιωματική και περισσότερο ελκυστική, ενώ αυξάνεται η απορρόφηση της πληροφορίας και η μετατροπή της σε γνώση.

Οι εκπαιδευτικοί διευκολύνονται στο έργο τους, ενισχύουν τη διαδραστικότητα στο μάθημα και μειώνουν το μέσο χρόνο εκτέλεσης του μαθήματος στο περιβάλλον της τάξης. Τέλος, οι γονείς αξιοποιούν τις συσκευές της Apple και εκτός του σχολείου ως ένα εύχρηστο εκπαιδευτικό εργαλείο, καθώς μπορούν και ελέγχουν γρηγορότερα και πιο ευχάριστα τη μελέτη του μαθητή στο σπίτι.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here