Αρχική Ειδήσεις Μεγάλη συμμετοχή και καινοτόμες ιδέες στο 1ο HACKATHON #TRANSPORT

Μεγάλη συμμετοχή και καινοτόμες ιδέες στο 1ο HACKATHON #TRANSPORT

0

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 25 ομάδων και την υλοποίηση πολλών δημιουργικών εφαρμογών το πρώτο HACKATHON #TRANSPORT που διοργάνωσαν οι Συγκοινωνίες Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ), η εταιρία καινοτομίας Crowdpolicy και ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «INNOVATHENS» της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, Τομέας Μεταφορών & Δικτύων.

Οι στόχοι του διήμερου μαραθώνιου προγραμματισμού με θέμα τις συγκοινωνίες ήταν:

1. Η χρησιμοποίηση δημόσιων πληροφοριών και δεδομένων του ΟΑΣΑ για τις συγκοινωνίες με στόχο την ανάπτυξη εφαρμογών και καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος των πολιτών που χρησιμοποιούν τις Συγκοινωνίες Αθηνών και η

2. Η υποστήριξη της οικονομίας μέσω της ανάπτυξης της καινοτόμου και της νεανικής επιχειρηματικότητας.

Στο HACKATHON #TRANSPORT συμμετείχαν 25 ομάδες, 130 developers – νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, μηχανικοί, designers, business consultants, επαγγελματίες και φοιτητές, οι οποίοι εργάστηκαν με μεράκι και σε λιγότερο από 30 ώρες ανέπτυξαν με συμμετοχικές διαδικασίες εφαρμογές σχετικές με τις συγκοινωνίες, τα ανοιχτά δεδομένα και τη βελτίωση υπηρεσιών πληροφόρησης.

Οι βραβευμένες συμμετοχές

Οι ομάδες και οι αντίστοιχες εφαρμογές που βραβεύθηκαν είναι οι ακόλουθες:

1. Ex Machina

Mετατρέπει κάθε συγκοινωνιακό μέσο του ΟΑΣΑ σε πλατφόρμα διάθεσης υπηρεσιών με στόχο να κάνει ευχάριστο τον χρόνο μετακίνησης του επιβάτη.

2. 10Coders

Mobile εφαρμογή μέσω της οποίας οι επιβάτες καταχωρούν τις διαδρομές τους, κτίζουν το προσωπικό τους προφίλ, αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες και κερδίζουν.

3. definiens

Cross platform εφαρμογή που στηρίζεται στην ανταποδοτικότητα δίνοντας την ευκαιρία στους επιβάτες να κερδίζουν πόντους απαντώντας σε ερωτήσεις, παρακολουθώντας διαφημίσεις κλπ.

4. ConTRANSS

Εφαρμογή που στοχεύει να επιλύσει το πρόβλημα της ενημέρωσης του επιβάτη σχετικά με τα εκτελούμενα δρομολόγια, αλλά και χρήσιμη για τους οδηγούς στην καταγραφή προβλημάτων, όπως βλάβες, κυκλοφοριακά προβλήματα κλπ.

5. kawai-developers

Puzzle game στο οποίο ο επιβάτης καλείται να ταιριάξει τα ίδια συγκοινωνιακά Μέσα και να κερδίσει πόντους. Επιβραβεύεται κάθε είσοδος σε συγκοινωνιακό μέσο καθώς και η συχνότητα χρήσης τους.

6. Transit Rush

Εφαρμογή που προωθεί τον εθελοντισμό. Εθελοντές και άτομα με κινητικά προβλήματα δηλώνουν στην πλατφόρμα την μετακίνηση που επιθυμούν να κάνουν και εφόσον συμπίπτουν, επικοινωνούν μεταξύ τους και μετακινούνται μαζί.

Οι παραπάνω ομάδες βραβεύθηκαν με χρηματικά έπαθλα συνολικού ύψους 7.000 ευρώ, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης από το Κέντρο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας και τη Δομή Διασύνδεσης Έρευνας και Επιχειρηματικότητας του ΕΜΠ συνολικής αξίας 10.000 ευρώ, προπληρωμένες κάρτες VISA αξίας 600 ευρώ και ένα tablet προσφορά της Ένωσης Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος.

Σημειώνεται ότι ο κώδικας των εφαρμογών, και με βάση το πλαίσιο της διοργάνωσης, έχει ήδη αναρτηθεί σε δημόσιο αποθετήριο, στη διεύθυνση https://github.com/crowdhackathon-transport και μπορούν άμεσα να αξιοποιηθούν από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here