Αρχική Ειδήσεις Νέα περιβαλλοντικά οφέλη από τη συνεργασία Rail Cargo Logistics Austria – Goldair...

Νέα περιβαλλοντικά οφέλη από τη συνεργασία Rail Cargo Logistics Austria – Goldair Group

0
Διαφήμιση

Σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον της χώρας μας στον τομέα των μεταφορών προκύπτουν από την ολοκλήρωση της συμφωνίας συνεργασίας μεταξύ της κρατικής Αυστριακής εταιρείας Σιδηροδρόμων Rail Cargo LogisticsAustria και του ομίλου Goldair, καθώς η αύξηση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, μειώνει τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλει στη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, οι δύο πλευρές κατέληξαν στη δημιουργία κοινής εταιρείας, με διακριτικό τίτλο «Rail Cargo LogisticsGoldair», η οποία θα δραστηριοποιείται στην σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων.

Η νέα εταιρεία, η οποία θα απορροφήσει τις υφιστάμενες δραστηριότητες της Αυστριακής εταιρείας στην Ελλάδα ExpressInterfracht, θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων με όλους τους τύπους βαγονιών, δηλαδή με συμβατικά, container, βαγόνια για χύδην φορτία (πρώτων υλών), με βαγόνια μεταφοράς υγρών (δεξαμενές), κ.α., με σκοπό να καλύψει πλήρως τις ανάγκες μεταφοράς προϊόντων από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη προς την Ελλάδα και αντίστροφα.

Η πολύ μεγάλη τεχνογνωσία της Rail Cargo Logistics, η πληθώρα των μηχανημάτων (620 μηχανές έλξης και περισσότερα από 26.200 βαγόνια κάθε τύπου – κλειστά, γενικού φορτίου, ανοιχτά, χύδην, σιλό, βαγόνια δεξαμενές κ.ά), σε συνεργασία με την εμπειρία και εντοπιότητα του ομίλου Goldair που δραστηριοποιείται στο χώρο των διεθνών μεταφορών και logistics επί δεκαετίες, θα δώσει τη δυνατότητα για νέες εναλλακτικές μορφές μεταφοράς εμπορευμάτων, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές και προστιθέμενη αξία στα μεταφερόμενα εμπορεύματα.

Παράλληλα, αυτή η σημαντική επένδυση της Rail Cargo LogisticsGoldair , έχει ως όραμα να αξιοποιήσει την ανάδειξη της χώρας μας ως διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην μεταφορά με τραίνο των transit φορτίων, χρησιμοποιώντας τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ως πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων που προέρχονται από τρίτες χώρες με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα.

Διαφήμιση