Αρχική Ειδήσεις Κεφαλογιάννη: Ευοίωνα τα μηνύματα για τον ελληνικό Τουρισμό

Κεφαλογιάννη: Ευοίωνα τα μηνύματα για τον ελληνικό Τουρισμό

0
Διαφήμιση

Σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα». Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη, είπε στην ομιλία της η υπουργός κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη στα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε παρουσία, πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού στη World Travel Market.

Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού.

Η υπουργός ανέφερε ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας.

«Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Η νέα μας επικοινωνία- είπε η υπουργός- συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρών και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας.

Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε μεταξύ άλλων πως «Αυτή η χώρα, αυτή η φύση, αυτά τα προϊόντα, αυτοί οι άνθρωποι και τα έργα τους είναι όλη η δύναμη μας. Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης και πλούτου, στην Ελλάδα είναι όλοι καλοδεχούμενοι».

Η κυρία Κεφαλογιάννη σημείωσε ότι η επικοινωνία θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική. Σκοπός της καμπάνιας είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε ακόμη ότι οι μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην Ελλάδα αλλάζουν ριζικά το τοπίο και δημιουργούν συνθήκες ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και προσέλκυσης επενδύσεων. Στη συνέχεια προσδιόρισε τους στόχους της τουριστικής πολιτικής για το επόμενο διάστημα, όπως προκύπτουν από το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό, τονίζοντας ότι αυτοί βασίζονται :

1 Στον εκσυγχρονισμό των υποδομών,

2 Εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος,

3 Αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών

4 Αειφόρος ανάπτυξη και ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων,

5 Τόνωση της απασχόλησης και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής,

6 Στήριξη της επιχειρηματικότητας,

7 Διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

Η κυρία Κεφαλογιάννη στη World Travel Market είχε συναντήσεις με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και εκπροσώπους ΜΜΕ όπου εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι το 2015 θα είναι μια εξίσου καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό.

Τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της έκθεσης WTM για τον ελληνικό τουρισμό, τόνισε και ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Πάνος Λειβαδάς, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σε Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους.

Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε επίπεδο αφίξεων, όσο και εσόδων, επισημαίνοντας ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε φίλμ, με τίτλο Gods, Myths Heroes, παραγωγής του ΕΟΤ, που οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015. Παράλληλα, ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent κ. Simon Calder παρουσίασε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Μεγάλη Βρετανία.  

Στο πλαίσιο της WTM, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς συναντήθηκε με αξιωματούχους της TUI TRAVEL PLC και στελέχη της Thomas Cook Group σχετικά με τις προοπτικές που έχει ο ελληνικός τουρισμός το 2015.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here