Αρχική Ειδήσεις Νέο πρόγραμμα προώθησης του ελληνικού τουρισμού

Νέο πρόγραμμα προώθησης του ελληνικού τουρισμού

0

Στόχος του οι αναδυόμενες αγορές και βάση του οι δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο . Αυτό είναι το νέο πρόγραμμα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού και στο πλαίσιο αυτό κινείται η νέα επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ, η οποία παρουσιάστηκε σήμερα, με τις εκτιμήσεις της ηγεσίας του Τουρισμού να κάνουν λόγο για περισσότερες από 20εκατ. αφίξεις τουριστών το 2014.

Σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη, το νέο στρατηγικό σχέδιο είναι προσαρμοσμένο στις συνήθειες των τουριστών, τα κριτήρια επιλογής προορισμού, τον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες, τα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους. Για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο. Η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε» υπογράμμισε η υπουργός Τουρισμού.

Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο.

Κάνοντας έναν απολογισμό για το έργο που έγινε τα τελευταία δυο χρόνια στο υπουργείο Τουρισμού, η κ/ Κεφαλογιάννη τόνισε ότι με σκληρή δουλειά άλλαξε η τουριστική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και χτίσθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης με τις μεγάλες τουριστικές αγορές.

«Έχουμε χρέος να καταπολεμήσουμε οτιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα» είπε με νόημα η υπουργός Τουρισμού, καλώντας όλους τους φορείς του τουρισμού αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση να δείξουν την απαιτούμενη υπευθυνότητα και σοβαρότητα.

Την αισιοδοξία του για την πορεία της τρέχουσας τουριστικής περιόδου εξέφρασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, εκτιμώντας ότι οι αφίξεις ξένων τουριστών θα ξεπεράσουν τα 20εκατ. Αν μάλιστα προσθέσουμε στον αριθμό αυτό και τα περίπου 2 εκατ. επισκέπτες από την κρουαζιέρα, τότε ο συνολικός αριθμός των διεθνών αφίξεων θα φθάσει τα 22 εκατ.

Παρουσιάζοντας την επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για την περίοδο 2014-2015, ο κ. Λειβαδάς επεσήμανε ότι δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο Διαδίκτυο και τη σύγχρονη τεχνολογία, που συνιστούν επανάσταση στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Αναφερόμενος στις δράσεις του ΕΟΤ στις τρεις νέες αγορές -Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία- ο Π. Λειβαδάς σημείωσε την έναρξη λειτουργίας ειδικής ιστοσελίδας του ΕΟΤ για την κινεζική αγορά στη διεύθυνση visitgreece.gr.ch.

Αναφερόμενος στη ρωσική αγορά ο γ.γ. του ΕΟΤ και απαντώντας στο αίτημα που θέτουν οι τουριστικοί φορείς για περαιτέρω διευκολύνσεις στην έκδοσης βίζας, ανέφερε ότι οι χορηγήσεις βίζας φέτος σε σχέση με το 2012 εμφανίζουν αύξηση 65%.

Η αγορά της Βραζιλίας θεωρείται σήμερα, είπε, η ταχύτερα ανερχόμενη της Νότιας Αμερικής, καθώς οι δαπάνες των Βραζιλιάνων για ταξίδια στο εξωτερικό αυξήθηκαν από 16,5 δισ. δολάρια το 2010 σε 26,5 δισ. δολάρια το 2013.

Στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται αυτήν την περίοδο επικοινωνιακή δράση του ΕΟΤ στο Σάο Πάολο επ” ευκαιρία του Μουντιάλ, ενώ έχουν δρομολογηθεί ήδη οι διαδικασίες για να λειτουργήσει γραφείο του ΕΟΤ στην ίδια πόλη.

                                                                                    ΑΓΑΘΑ ΖΑΡΑΚΟΒΙΤΟΥ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here