Αρχική Ειδήσεις 5 τρόποι για να ξυπνήσετε καλά το πρωί

5 τρόποι για να ξυπνήσετε καλά το πρωί

0

Ποια είναι η πρώτη κίνηση που κάνετε όταν ξυπνάτε το πρωί; Σε αυτό το ερώτημα δεν είναι λίγοι εκείνοι που απαντούν ότι πιάνουν το κινητό τους τηλέφωνο. Συνήθως το ξυπνητήρι βρίσκεται στο κινητό και με το που φτάσουμε στο κινητό, η επόμενη κίνηση είναι να τσεκάρουμε τα email και το Facebook.

Οι πρώτες κινήσεις που κάνουμε και η ρουτίνα μας με το που θα χτυπήσει το ξυπνητήρι, είναι πολύ σημαντική για το πώς θα εξελιχθεί η ημέρα. Αξίζει να αναρωτηθεί κανείς πως επηρεάζεται το επίπεδο άγχους αν η πρώτη κίνηση που κάνουμε είναι να τσεκάρουμε το τηλέφωνό μας, τον υπολογιστή μας ή το ραδιόφωνο.

Όταν ξυπνάμε το πρωί βρισκόμαστε σε μια εξαιρετικά ευάλωτη κατάσταση. Φρέσκοι από τον κόσμο των ονείρων και του ασυνείδητου, πάντα χρειαζόμαστε μερικά λεπτά για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα. Μερικές παραδόσεις πιστεύουν ότι η ψυχή ταξιδεύει στους δυο κόσμους (συνειδητό- υποσυνείδητο) όταν ο άνθρωπος κοιμάται και οι πρώτες κουβέντες που σπάνε την ησυχία κάθε πρωί θα πρέπει να είναι «ευχαριστώ που μου επέστρεψες την ψυχή μου». Αυτό αναφέρεται στο γεγονός ότι τα πρωινά είναι η στιγμή που η διόδος μεταξύ συνειδητού και υποσυνείδητου είναι λεπτή και το «πέπλο» είναι ανασηκωμένο.

Μπορεί εύκολα λοιπόν να καταλάβει κανείς τι γίνεται όταν αυτή την τόσο ευαίσθητη στιγμή εισβάλλουν δυνατοί ήχοι από τον ηλεκτρονικό κόσμο. Και δεν μιλάμε κυριολεκτικά μόνο για ήχους, αλλά ακόμα και για απλά πράγματα όπως, οι κινήσεις που κάνουμε για να ελέγξουμε το Facebook, οι φωτογραφίες και οι κουβέντες από τις ζωές άλλων ανθρώπων που απορροφάμε, τα άσχημα πρωτοσέλιδα και οι ειδήσεις, ή ακόμα και η απογοήτευση να βλέπουμε ότι κάποιος φίλος ή άτομο που μας ενδιαφέρει δεν έχει απαντήσει στο μήνυμά μας, κ.α.

Ο τρόπος που ξυπνάμε το πρωί ουσιαστικά καθορίζει την διάθεσή μας την υπόλοιπη ημέρα. Αν ξεκινήσει κανείς με το τι συμβαίνει εκεί έξω τότε το σήμα που στέλνει στον εαυτό του είναι ότι το «εκεί έξω» είναι πιο σημαντικό από αυτό που συμβαίνει μέσα του.

Όταν δεν καταφέρνουμε να δώσουμε στον εαυτό μας προσοχή και να περάσουμε μερικά ήσυχα λεπτά για να ξυπνήσουμε και να επανέλθουμε από το υποσυνείδητο του ύπνου, τότε στέλνουμε το μήνυμα στον εαυτό μας ότι όλα τα άλλα είναι πιο σημαντικά από εμάς.

Η διαφορά ανάμεσα σε έναν άνθρωπο που έχει ξυπνήσει ήρεμα και σταδιακά από κάποιον που πετάχτηκε από το κρεβάτι ανοίγοντας την τηλεόραση και τον υπολογιστή ταυτόχρονα είναι μεγάλη.

Ένα καλό πείραμα είναι να χρησιμοποιήσετε έναν από τους παρακάτω πέντε τρόπους για να ξυπνήσετε. Κάντε το πείραμα για μια εβδομάδα. Αν το ξυπνητήρι είναι στο κινητό σας απενεργοποιήστε το, ή κρατήστε το μακριά για να μην μπορείτε να ελέγξετε το κινητό σας.

Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε ένα «κενό» μεταξύ του υποσυνείδητου και του εσωτερικού κόσμου των ονείρων και της κατάστασης του ύπνου, από τον γρήγορο και αγχωτικό κόσμο της πραγματικότητας.

Ακολουθείστε τον τρόπο που σας ταιριάζει περισσότερο.

1 . Πρακτική γνώσης και συναίσθησης.

Ακόμα και πέντε λεπτά να ασκήσετε αυτή την πρακτική της συναίσθησης θα πετύχετε μια πιο ήρεμη μέρα. Η επίγνωση βοηθά κάποιον που μόλις ξύπνησε, να επανέλθει στην πραγματικότητα, στο εδώ και τώρα.

2 . Καταγράψτε τα όνειρά σας.

Αρκούν λίγα λεπτά για να γράψετε το όνειρο που είδατε το προηγούμενο βράδυ. Αυτή η ελάχιστη προσπάθεια θα σας δώσει ουσιαστικά τον απαιτούμενο χρόνο για να συνέλθετε από τον ύπνο, γιατί όχι να τιμήσετε το υποσυνείδητο σας και να γεμίσετε με ψυχική ενέργεια αντί για ηλεκτρονική… Το πιθανότερο είναι να μην καταλάβετε τι προσπαθούν να σας πουν τα όνειρά σας αλλά αν έχετε στο νου σας μια εικόνα του ονείρου σας όλη την ημέρα θα μπορέσετε να κρατήσετε έντονο το ενδιαφέρον για τον εαυτό σας και αυτό είναι πολύ καλό.

3 . Ημερολόγιο

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κρατήσατε ημερολόγιο; Κι όμως είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γεμίσετε τον εαυτό σας αυτοεκτίμηση αλλά και αυτογνωσία. Αν διαπιστώσετε ότι αυτά που καταγράφετε είναι γεμάτα με αρνητικά συναισθήματα, τότε κάτι δεν γίνεται καλά. Ένας αποτελεσματικός τρόπος καταγραφής στο ημερολόγιο μετά από καιρό προσφέρει πάντα ένα αίσθημα ικανοποίησης και σταθερότητας σε σχέση με το όταν πρωτοξεκινήσατε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινάει η ημέρα. Αρκούν ακόμα και λίγες προτάσεις με το τι εσείς εκτιμάτα για να αποκτήσει η ημέρα μια θετική αίσθηση.

4 . Απλές ασκήσεις γιόγκα .

Μπορείτε να καταφύγετε στα σχετικά βίντεο και να ξεκινήσετε την ημέρα σας με μερικές στάσεις γιόγκα. Μετά από καιρό θα μπορείτε να τις κάνετε χωρίς τη βοήθεια των βιντεο, και αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσετε την ημέρα σας.

5 . Ανοίξτε το παράθυρο ή βγείτε στο μπαλκόνι

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τον φρέσκο αέρα και το πρωινό φως για να μπορέσει κανείς να χαρεί τον εαυτό του και το πρωινό ξύπνημα.

Μέσα στο «ανοιχτό δοχείο» όπως είναι ο εαυτός μας το πρωί, επιλέγουμε. Θα το γεμίσουμε με τεχνολογία ή θα επιλέξουμε δράσεις που θα τον γεμίσουν με θετική ενέργεια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here