Αρχική Ειδήσεις Το ποπ κορν στο σινεμά προκαλεί …ανοσία στις διαφημίσεις που προβάλλονται

Το ποπ κορν στο σινεμά προκαλεί …ανοσία στις διαφημίσεις που προβάλλονται

0
Διαφήμιση

Το σινεμά είναι απόλυτα ταυτισμένο με το ποπ κόρν. Ακόμα κι αν αυτό ενοχλεί τον διπλανό μας. Τα κακά νέα για την αγαπημένη συνήθεια είναι ότι πλέον δεν ενοχλεί μόνο το διπλανό μας αλλά και τις εταιρείες που διαφημίζουν τα προϊόντα τους…

 

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Κολωνίας, που δημοσιεύει ο Guardian, το «μασούλημα» μειώνει την επίδραση των διαφημίσεων στους θεατές.

Οι διαφημίσεις καταφέρνουν να εντυπώσουν τις εμπορικές ονομασίες στον εγκέφαλο μας επειδή τα χείλια μας και η γλώσσα μας αυτόματα προσομοιώνουν την προφορά του νέου ονόματος την πρώτη αλλά και κάθε φορά που το ακούμε.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Consumer Psychology, αυτή η εσωτερική ομιλία διαταράσσεται την ώρα που μασάμε τσίχλα ή τρώμε ποπ κορν, εμποδίζοντας το στόμα να «προβάρει» την προφορά της νέας λέξης.

Στο πλαίσιο της μελέτης οι ερευνητές ζήτησαν από96 εθελοντέςνα παρακολουθήσουν μια ταινία στο σινεμά, πριν από την προβολή της οποίας προηγήθηκαν διαφημιστικά μηνύματα.

Στους μισούς εθελοντές οι ερευνητές έδωσαν ένα κουτίποπ κορν, ενώ στους άλλους μισούς έναν κύβο ζάχαρης, ο οποίος έλιωσε αμέσως στο στόμα.

Όπως διαπιστώθηκε μετά το τέλος της ταινίας, οι διαφημίσεις δεν είχαν καμία επίδρασηστους εθελοντές που έφαγαν ποπ κορν, ενώ αντίθετα οι εθελοντές που έφαγαν τον κύβο ζάχαρης έδειξαν θετικές ψυχολογικές αντιδράσεις για τα προϊόντα των διαφημίσεων.

Σύμφωνα με τον ερευνητήSascha Topolinski, που συμμετείχε στη μελέτη, αυτό συνέβη γιατί το μασούλημα προκαλεί ανοσία ως προς τα διαπεραστικά μηνύματα των διαφημίσεων, κάτι που ενδέχεται να σημάνει το τέλος του ποπ κορν στο σινεμά, μιας μακροχρόνιας παράδοσης.

«Τα ευρήματα της μελέτης καταδεικνύουν ότι η πώληση σνακ στα σινεμά υπονομεύει τις επιδράσεις των διαφημίσεων, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις τρέχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ», τόνισε ο Δρ. Topolinski.

«Μελλοντικά, όταν θα θελήσουν να διαφημίσουν ένα νέο προϊόν, οι πελάτες ενδέχεται να προσπαθήσουν να εμποδίσουν την πώληση σνακ πριν την προβολή της ταινίας», προσέθεσε.

Διαφήμιση