Αρχική Ειδήσεις Στο διαδίκτυο η προβολή της χώρας μας από τον ΕΟΤ...

Στο διαδίκτυο η προβολή της χώρας μας από τον ΕΟΤ για την τριετία 2014-2015

0

Στο Ίντερνετ στρέφει το βλέμμα του ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού προκειμένου να διαφημίσει  αποτελεσματικά τη χώρα  μας με μικρότερο κόστος, σύμφωνα με την νέα στρατηγική προώθησης του Ελληνικού τουρισμού για την τριετία (2014-2016).

 

Η νέα στρατηγική βασίζεται σε εννέα  θεματικές ενότητες που αντιστοιχούν σε βασικούς κλάδους του Ελληνικού τουρισμού ,πάνω στους οποίους ο ΕΟΤ θα προβάλλει την Ελλάδα ως σύνολο εμπειριών, με βασικό στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου μέσα από την προβολή ειδικών μορφών τουρισμού (πχ ιατρικός, θρησκευτικός, σχολικός).

Ειδικός άξονας παραμένει η ανάπτυξη του τουρισμού πόλης με πιλοτικούς προορισμούς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνει επίσης ΕΟΤ στη διενέργεια ερευνών αγοράς, για την αποτύπωση του ανταγωνισμού και των βασικών μεγεθών, ενώ όσον αφορά στα κανάλια επικοινωνίας που θα αξιοποιηθούν.

Επενδύοντας περισσότερο στις νέες τεχνολογίες(διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα), ο ΕΟΤ στοχεύει να περιορίσει  το τεράστιο κόστος της τηλεόρασης και  να αξιοποιήσει  τη διείσδυση των νέων Μέσων.

Η προτεινόμενη κατανομή για τονπροϋπολογισμό του ΕΟΤ για το έτος 2014 είναι 40% διαφήμιση online/offline, κοινές δράσεις προβολής με ταξιδιωτικούς οργανισμούς, συνέργειες με τουριστικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες κ.α. σε ποσοστό 30% και επιλεγμένες δράσεις δημοσίων σχέσεων σε ποσοστό 30%. Όσον αφορά στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, το ετήσιο πρόγραμμα συμμετοχής του ΕΟΤ περιορίζεται σε έκταση και μέσω αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ανανεώνεται η ενιαία ταυτότητα των περιπτέρων του ΕΟΤ για την επόμενη 3ετία.
Επίσης, γίνεται  προσπάθεια προκήρυξης των κατασκευών περιπτέρων ανά γεωγραφική ζώνη για μία 3ετία, ώστε να επιτευχθεί μείωση κόστους. Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη-προώθηση σε νέες και υπέρ-ατλαντικές αγορές, βασικό εργαλείο αποτελεί το product placement. Τέλος  του 2014 αναμένεται να ολοκληρωθούν και οι παραγωγές του συνόλου νέων υλικών προώθησης (φυλλάδια σε γλώσσες των νέων αγορών με επιλεγμένο περιεχόμενο, οδηγοί περιοχών, θεματικά φυλλάδια, χάρτες, ειδικές εκδόσεις, κ.α.).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here