Αρχική Ειδήσεις ΟΣΕΘ:Πρόγραμμα Μπροστινή Πόρτα-Αύξηση 32% στις επικυρώσεις εισιτηρίων στην αστική συγκοινωνία

ΟΣΕΘ:Πρόγραμμα Μπροστινή Πόρτα-Αύξηση 32% στις επικυρώσεις εισιτηρίων στην αστική συγκοινωνία

0
leoforeia thessaloniki
Διαφήμιση

Με την ένταξη νέων λεωφορειακών γραμμών στον σχεδιασμό της εισόδου από την μπροστινή πόρτα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης συνεχίζει να δίνει τη μάχη κατά της εισιτηροδιαφυγής.

Συγκεκριμένα, μετά από απόφαση του ΟΣΕΘ, από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου τίθεται σε εφαρμογή η είσοδος των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία ακόμη 25 γραμμών, αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.

1 Νο 11 Πυλαία-Ν.Σ.Σ.

2 Νο 15 Σαράντα Εκκλησιές-Ιστορικό Κέντρο

3 Νο 16 Ευαγγελίστρια-Ιστορικό Κέντρο

4 Νο 17 Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.

5 Νο 18 Αγ. Ανάργυροι-Κορδελιό

6 Νο 19 Κορδελιό-Ν.Σ.Σ.

7 Νο 20 Μενεμένη-Αριστοτέλους

8 Νο 21 Εύοσμος-Αριστοτέλους

9 Νο 23 Ν.Σ.Σ.-Συκιές

10 Νο 25 Νεάπολη-Βενιζέλου

11 Νο 29 Πολίχνη-Αριστοτέλους

12 Νο 33 Αγ. Παντελεήμων-Βενιζέλου

13 Νο 39 Κηφισιά-Δικαστήρια

14 Νο 36 Βούλγαρη-Ζώνη Κανοτομίας

15 Νο 36Χ Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριανδρία

16 Νο 40 Ν.Σ.Σ.-Καλοχώρι

17 Νο 43Υ Κάτω Ηλιούπολη-Βούλγαρη

18 Νο 45 ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής-Cosmos

19 Νο 45Υ Τ.Σ.ΚΤΕΛ ΜΑΚΣΔΟΝΙΑ-Α.Σ. ΙΚΕΑ

20 Νο 55Υ Σταυρούπολη-ΚΤΕΛ-Ν.Σ.Σ.

21 Νο 67/Νο 68 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριάδι-Διεθνές Πανεπιστήμιο-

Κεραμούργία

22 Νο 76 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι

23 Νο 79 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο

24 Νο 87 Θεσσαλονίκη-Βασιλικά

25 Νο 88 Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι

«Με την προσθήκη 25 νέων λεωφορειακών γραμμών στο σχεδιασμό μας για την είσοδο από την μπροστινή πόρτα,  κλείνουμε έναν πρώτο κύκλο πλήρους ελεγκτικού μηχανισμού για την μείωση της εισιτηριοδιαφυγής στις αστικές και περιαστικές γραμμές. Το μέτρο έχει αποδώσει καρπούς και φιλοδοξούμε ότι θα εξελιχθεί ακόμη καλύτερα με την αναβάθμιση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών και φυσικά με τη λειτουργία του μετρό που θα φέρει πραγματική επανάσταση στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΣΕΘ η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα έχει φέρει σημαντική μείωση της εισιτηριοδιαφυγής σε ένα ποσοστό που όπως μετρήσαμε, αγγίζει το 32 % για τον Οκτώβριο του 2024 (1η – 30η Οκτωβρίου) σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2023.

Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ η επιβίβαση των χρηστών θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από την πρώτη (μπροστινή) πόρτα και η αποβίβαση αποκλειστικά από τις υπόλοιπες θύρες των λεωφορείων.  Η επιβίβαση/αποβίβαση των ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια θα πραγματοποιείται από την πόρτα που διαθέτει ράμπα, ενώ οι συνοδοί παιδιών με χρήση βρεφικού / παιδικού καροτσιού θα γίνεται από τη μεσαία θύρα για την ασφαλή μετακίνηση.

Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια απόφαση οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου αναλαμβάνουν να ενημερώνουν τους επιβάτες για την εφαρμογή του μέτρου για την διευκόλυνση τους και να διασφαλίζουν την προσβασιμότητα  στα συγκοινωνιακά μέσα ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα και γενικά όσων χρειάζονται βοήθεια.

Λεωφορεία

Επεκτείνεται η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού σε 13 επιπλέον λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ

Σε επιπλέον 13 γραμμές του ΟΑΣΘ επεκτείνεται από την προσεχή Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα. Έτσι, μαζί με τις 10 γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο από τον Σεπτέμβριο, η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.

Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:

Γραμμή 11, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός

Γραμμή 15, που εκτελεί το δρομολόγιο Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο

Γραμμή 16, που εκτελεί το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο

Γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός

Γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό

Γραμμή 19, που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός

Γραμμή 20, που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους

Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους

Γραμμή 23, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές

Γραμμή 25, που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου

Γραμμή 29, που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους

Γραμμή 33, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου

Γραμμή 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια

Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο είναι:

Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Χαριλάου

Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης – Πανεπιστήμιο

Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Χαριλάου

Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας – Χίλια Δένδρα

Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας

Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο

Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Αποθήκη

Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα – Βενιζέλου

Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι

Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Πετυχημένο μέτρο

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από τις 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, αυξήθηκαν οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων κατά 35,75%.

Περαιτέρω επέκταση του προγράμματος Μπροστινή Πόρτα 

«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. Ο ίδιος υπενθυμίζει ότι «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».

Διαφήμιση